Ik denk niet dat iemand dat hier zeker weet aangezien er nog niks over bekend is gemaakt.
Ik dacht, misschien de mensen die wel in een land leven met avondklok. Maar goed ik zal wel preventief vanavond pizza bestellen zodat ik mn vegan spicy veggie pizza fix krijg voor het geval dat
hier is een totaal verbod op naar buiten gaan voor niet noodzakelijke dingen, maar je mag wel gewoon eten afhalen! bezorgen wordt hier niet gedaan maar zal ook wel mogen denk ik!
In België is de avondklok om middernacht in Vlaanderen en 22:00 in Brussel en Wallonië en je kan we gewoon eten bestellen en wordt ook geleverd. Restaurants sluiten hier wel vroeger sinds die avondklok en er is ook vanaf 20 uur ene verbod op alcoholverkoop. Dus die kan je niet meer bij nachtwinkel of zo halen.
Om hoe laat zou jullie klok ingaan?
Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar 20:00 uur wordt veel genoemd (tot 4:00).
Ik geloof 20u? Niet dat dat zeker is natuurlijk. Alcohol verkoop is wel al verboden. Maar wel goed om te lezen dat ik waarschijnlijk nog wel kan bestellen. Dankzij/door covid leveren er steeds meer restaurants af (zelfs in mijn uithoek van de stad) en ik heb nog niet alles geprobeerd
Ik baal zo hard! Er is een vlek op onze parket vloer door een fles zeep die is uitgelopen. Weet iemand hoe deze er uit valt te krijgen? Het lijkt echt ingetrokken olie, maar die zeep is uiteraard ontvettend, dus ik zou niet weten hoe hier aan te beginnen
Ik zou contact opnemen met het bedrijf waar je de vloer aangekocht hebt. Zij kunnen misschien iets aanraden.
Weet iemand wat er nieuw is aan Aldi’s die nu verbouwen? Die hier in de buurt is vorig jaar ookal verbouwd om verse broodjes en die letterborden toe te voegen maar nu zijn ze ineens weer bezig? Ben benieuwd of er iets speciaals komt
Ik heb bij de lidl gewerkt jaren geleden en in de 5 jaar dat ik er gewerkt heb zijn ze denk ik wel 4 x verbouwd. Vaak werd de indeling dan helemaal ingegooid en als het nodig was kassa’s vernieuwd etc. Blijkbaar normaal voor die Duitse ketens haha
Een Lidl hier in de buurt is inderdaad ook net verbouwd, terwijl ze een jaar of 4 geleden ook al zijn verbouwd. Nu is er ook een versafdeling met kaas en een super groot vega schap.
Ik moet echttttt een nieuwe bh, en nu heb ik voor mn verjaardag een cadeaukaart van hunkemoller gekregen dus nu moet ik wel haha. Ik haat nl bh’s kopen. Als ik me niet vergis heb jij ervaring met lingerie @crazyplantlady? De laatste keer dat ik mn bh maat heb laten opmeten is al weer een paar jaar geleden, toen was het 70f. Ik wil deze bh bestellen.
Hier zit geen beugel in en daarom wil ik dat een keer proberen. Raad je dat aan of? Mijn borsten hangen niet ofzo maar ik denk dat misschien je hele tiet eronder gaat als je bijvoorbeeld je armen helemaal strekt? En is een 75E ongeveer gelijk aan 70F qua cup? Sorry veel vragen!
Jaaa dat klopt! Ik ben zelf niet zo bekend met Hunkemoller maten, maar in principe is een 70F qua cup ongeveer even groot als een 75E. Maar: je hebt wel een kans dat bij 75E hij echt te wijd voor je is qua omvang en dan heb je wel kans dat ie niet genoeg steun biedt, zeker omdat hij geen beugel heeft. En dan kun je inderdaad hebben dat je borst eronderuit gaat piepen als je met je armen zwaait haha.
Zelf draag ik het liefst beugelbh’s (niet-voorgevormd) want die geven m’n borsten de mooiste vorm en de meeste support vind ik, maar op zich als je stevige borsten hebt kan een beugelloze bh ook hoor! Het wordt misschien iets minder rond qua vorm.
Misschien is zoiets ook nog iets? https://www.hunkemoller.nl/niet-voorgevormde-beugel-bh-rya-blauw-169846.html Online bh’s kopen is sowieso super moeilijk als je niet weet hoe het gaat zitten, dus ik zou aanraden om er meerdere te bestellen en te kijken hoe het zit. En zou daarbij wel aanraden om op die 70 omvang te gaan zitten, want grote kans dat 75 dan gewoon te groot voor je gaat zijn
Webshop niet, ik heb wel Cliff repen flink goedkoper kunnen kopen op een vegan beurs. Maar ik denk dat de tweede halve prijs bij Appie toch het goedkoopste gaat zijn.
Weet niet of je deze bedoelt maar kwam dit tegen: https://next.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/393010/12x-eat-natural-fruit-nut-bar-simply-vegan
Je profiel is al afgeschermd! Kan er in ieder geval niet naartoe als ik op je naam klik. Vervelend zeg!
Ja, via de zoekfunctie is ook niet uit te schakelen geloof ik. En snap dat het echt niet fijn is! Dit voelt toch als een veilige plek en dat is het eigenlijk niet, je weet nooit wie meeleest. Hopelijk levert het je niet te veel problemen/stress op!
Huh, hoe weet je of je een meelezen hebt? Iemand van het forum? Zit gelijk te denken van straks heb ik dat ook maar heb ik het niet door?
ooh dat is echt niet fijn Hopelijk was het geen nare opmerking!