Durf te vragen #4

Bloemisten mogen open/alleen buiten open, weet de regel daar niet precies en dierenwinkels/tuincentra mogen open zijn als een bepaald percentage van hun omzet wordt behaald uit noodzakelijke producten voor dieren zoals voer etc.

1 like

De goud-paarse en de goud-bruine van l’or zijn hier favoriet!

1 like

Er is een medische vragen topic!

Oh sorry! Bedankt! Niet doorgehad, zit hier nog niet zo heel lang, ga m ook even daarin stellen want voel het nog steeds heel erg helaas

1 like

Weet iemand een betrouwbare shop om repen van nakd, trek, etc. eventueel goedkoper of in bulk te kopen?

De koffiecups van Fairtrade Original. Zowel de bonen als de cups zijn aanrader. Cups zijn ook composteerbaar in de groene kliko!

2 likes

Wanneer komt meestal zo’n beetje de actuele stemwijzer online :upside_down_face:

1 like

Bij supspace kan je nakd en clif bars (en nog wat andere granola achtige repen) in bulk kopen. Hebben ook veel smaken. Anders body & fit?

1 like

Welke champagne is écht goed maar geen á €50,- per fles?

Dom Caudron vond ik echt lekker. Ik had de Cornalyne.

1 like

Die van de Lidl (Comte de Brismand), kost maar iets van 13€ en is echt heel lekker!

1 like

Oké kneuzenvraag in deze online besteltijden, maar ik heb een VR bril bij Coolblue besteld voor mijn pa, maar de kans zit erin dat hij t niet prettig vind / er duizelig of misselijk van wordt en dat we t willen retourneren. Tot hoeverre mag je elektronica uit de verpakking halen en een keer proberen als je t nog wil terugsturen misschien??

Is het echt zo dat je iPhone er slechter van wordt als je opladers van een ander merk gebruikt? Dat stekkergedeelte van mijn oplader is bijna kapot en ik heb nog wel zo’n geval van een ander merk thuis liggen, maar als het wel echt beter is om die niet te gebruiken koop ik liever een nieuwe.

1 like

Kledingkast uitgemest, items aangemeld, krijg ik net een bevestigingsmail (alles goedgekeurd, voor 1 item is de prijs verlaagd). Het kan alleen via een DHL punt verstuurd worden, en de dichtstbijzijnde zijn hier dicht…

In mijn ervaring kan je bij cool blue dat prima doen. Ik vergeet alleen even met welke producten ik die ervaring nou had… nou ja sowieso ken ik iemand die na 2 weken eigenlijk de fitbit niet relaxt vond en toen terug stuurde. Dat kan gewoon.

1 like

Ik had laatst op aanraden van @Trenchcoat een fles Pommery Brut en die vond ik erg lekker.

2 likes

Volgens mij kan dit inderdaad wel, anders misschien even Coolblue berichten om na te vragen? Maar denk dat het wel moet kunnen, net zoals je kleding uit verpakking kan halen, passen, en terug mag sturen

misschien hele domme vraag dit maar stel er komt een avond klok, kan ik dan nog eten bestellen rond die tijd? Vast niet het :grimacing:

Jawel toch joh, de bezorger is toch aan het werk dus mag toch buiten zijn?

1 like

Ik gebruik al jaren bij verschillende iPhones de opladers van de hema (adapter wel van Apple), omdat hun kabeltjes langer zijn en mijn stekkerdoos onder het bed ligt. Nooit problemen mee gehad dus uit mijn ervaring is dat geen probleem!

2 likes