Je zou naar instellingen -> agenda kunnen gaan en kijken of er daar onder accounts iets geks is toegevoegd. Je kunt een account daar ook verwijderen als je erop klikt.
Je kan die agenda soort in ieder geval uitzetten.
Maar heti lijkt alsof hij ingeladen is via een advertentie, heel vreemd.
Als je in het agendapunt helemaal naar beneden scrolt staat er ook niet; delete event?
Ah ja het is gelukt! Er stond daar ineens een account. Het is nu weg. Gelukkig.
@Geheugenvaneengoudvis nee die optie stond er niet eens bij! En die agenda uitzetten leek me niet fijn, al m’n afspraken staan daarin. Maar gelukkig is het opgelost. Raar zeg.
Ik heb dit onlangs ook gehad. Is niet meer teruggekomen gelukkig.
Ik schaam me dood dat ik het niet weet, maar waarom zijn alle winkels open? Heb ik wat gemist?
Nou gelukkig ja! Ik schrok er wel even van.
@Hectometer Ik weet van niks, welke winkels? In Nederland of België?
Zitten er nog voorwaarden aan de bon, zoals houdbaarheid, uitsluiting van bepaalde merken, …?
Iedereen die had geholpen met mijn vraag over zelfscannen: het is gelukt hoor!
Ik heb toch gekozen voor de handscanner, zodat ik die heel fancy in die houder kon zetten als ik even beide handen nodig had.
De losse paprika’s deden het niet, maar voor de rest ging het goed! Ohja bij de groente staat overal op het bordje met de prijs “zelf scan? scan hier” en dan een streepjescode, maar die deden het niet altijd goed, maar een medewerker kwam even zeggen dat ik ook gewoon de verpakking kan scannen als het om een voorverpakt iets gaat. Dus was ook weer opgelost.
En ik kreeg controle, ze pakte gewoon random een paar dingen.
En ook nog es 26 eurootjes bonus.
Ik voel me helemaal vrouw van de wereld.
Goed gedaan! De paprika’s kun je dan ook wegen, een sticker laten afdrukken en dan de sticker scannen.
if only I could amygdala hou op met overactief zijn.
Maar dankje (en iedereen die ook gereageerd heeft!) voor je reactie, het helpt wel om te lezen dat het heel normaal en heel doenlijk is. Als het FF over 5 jaar nog bestaat kom ik waarschijnlijk toch terug om me te verbazen over wat voor gestreste student ik was en dat het allemaal nergens voor nodig was maar tot die tijd ben ik gewoon dankbaar voor iedereen de me gerust wil stellen haha
Oh ik dacht dat de paprika’s per stuk gingen, dus dat je dan niet kan wegen. Maar ik heb het praktisch opgelost en ipv 1 paprika zo’n zak met 3 paprika’s gekocht, waar een streepjescode op stond.
Dit stond er bij:
Deze cadeaubon heeft geen minimale bestelwaarde of vervaldatum en is overdraagbaar – je kan hem dus doorgeven aan een vriend(in), als je wilt.
Over uitsluiten van bepaalde merken stond er niets, maar lijkt mij niet. Zo ver ik kon zien kan je het voor elke bestelling gebruiken.
Ik ben al weken aan het twijfelen, dus wie weet kunnen jullie mij helpen.
Gordijnen over of boven radiator?
- Over (tot de grond)
- Boven (vensterbank hoogte)
0 stemmers
Vind tot de grond mooier, maar wel fijn als je radiator effect heeft in het verwarmen van je huis haha dus in dat geval zou ik voor erboven kiezen.
Ik vind van die halve gordijnen altijd een beetje knullig/sneu staan. Dus ik ga puur voor de mooiheid van lange gordijnen.
En je hebt de verwarming toch ook overdag aan, dan zijn de gordijnen open, dus dan heb je daar geen last van, maar ziet het er wel mooier uit.
Ja klopt, die gaan per stuk. Als je er 2 hebt leg je ze allebei op de weegschaal, dan klik je ‘paprika’ aan en dan vraagt het scherm hoeveel je er hebt. Dan klik je op 2 en dan print ie 1 sticker uit met daarop ‘2 stuks’. Die scan je dan 1x. Jouw oplossing kan natuurlijk ook!
Handig!
Dankje, ga ik volgende week doen, heb ik weer iets om naar uit te kijken.
Ik vind as i am dry & itchy heeel fijn! Had ook veel last van schilfertjes maar na 2x ermee wassen nooit meer zo erg last van gehad!
Nou dat vind ik zo irritant, ze zouden een optie moeten hebben dat je de barcode op het scherm te zien krijgt en die kunt scannen. Of is die optie er al en mis ik het.
Appie als je dit leest; top idee, voer het uit en geef me geld voor dit idee.
Ja het is wel zonde van de sticker inderdaad. Je kunt ze een mailtje sturen, misschien kunnen ze er wat mee