Heeft iemand toevallig de raskog van Ikea te koop? Ikea kan het momenteel zelf niet verzenden (alle momenten zitten te vol). Dus vroeg me af of iemand hem toevallig wegdoet (mag ook de terracotta kleur zijn)
Oke ik ben ook gezwicht voor HelloFresh (iig om uit te proberen)
Dus nu ben ik allemaal recepten aan 't opslaan op mijn pagina. Voor de mensen die ook HelloFresh hebben, wat zijn jullie favoriete vega recepten?
Voor mijn kantoor ben ik op zoek naar vergaderstoelen. Een hele zoektocht, want ze zijn óf heel duur óf lelijk. Nu was mijn idee om een paar ‘gewone’ eetstoelen te bestellen. Of is dit niet handig?
De Aziatische fusionsalade met vegetarische runderpuntjes vind ik lekker! Staat volgende week op het menu. Is salade met udon noedels.
En niet-vega vind ik de Wildzwijnburger met kaas en uien chutney. Staat ook volgende week op het menu en heb die 2 x besteld.
Ik ben nog niet zo lang lid dat ik veel eerdere recepten ben tegengekomen.
Dit lijkt me echt lekker! Kun je dit hele recept delen?
Heeft iemand hier al eens kleding ingeruild via Zalando Pre-owned? Werden alle kledingstukken goedgekeurd?
Zeker! Heb hem ff opgezocht tussen de oude recept kaarten.
Deze onderstaande is ook heel lekker!!!
Ja, en alles werd ook goedgekeurd. Moet wel zeggen dat het om merk kleding (Ted Baker o.a) ging waarvan er ook redelijk veel te koop staat bij de pre owned afdeling. Na het online invullen werd het na een dag of 1-2 per mail goedgekeurd en kreeg ik een verzendsticker per mail. Iets meer dan een week later kreeg ik mijn cadeaubon.
Deze had ik vorige week en hij was geweldig! Ben ook pas net begonnen met Hello Fresh en ben helemaal fan.
Weet niet zo goed hoeveel je ze wil gebruiken maar ik heb door corona een paar maanden op mijn eetstoelen gewerkt maar kreeg daar wel echt last van in mijn houding en schouders. Toen ik daarna een bureaustoel gebruikte was dat een wereld van verschil en dat werkte zoooveel fijner. Zou dus vooral ook letten op stoelen waar je een goede houding in hebt
Super bedankt!
Lekkere zittende stoelen zijn heel belangrijk en eetkamerstoelen zitten wel echt heel lekker. Alleen wat @floreales zegt is wel een ding, wat ga je doen aan die vergadertafel? Allen brainstormen en praten met een flapover (heet dat zo?) Of echt allemaal met een laptop voor je snufferd. Bij dat laatste is een stoel die in hoogte versteld kan worden wel fijn gezien niet iedereen even lang is.
Al heb ik jaren met een keukenstoel achter mijn bureau geleerd en dat werkte prima want de verhouding tafel-stoel-ik was goed.
Ik heb de laatste tijd veel last van een jeukende hoofdhuid en door het krabben ook veel wondjes ineens. Heeft iemand de tip voor een fijne haarshampoo?
Ik heb daar ook heel erg last van en wat vooral helpt bij mij is niet te lang dezelfde shampoo gebruiken (gebruik nu iets van Shea Moisture maar hiervoor Eleven en daarvoor gewoon random Andrelon) en wat bij mij het meeste helpt is mijn haar en vooral hoofdhuid droog föhnen. Als ik het op laat drogen lijkt het wel alsof mijn hoofdhuid niet goed kan drogen en dat gaat broeien en dus jeuken en schilferen.
Gember shampoo van de Body Shop!
Ik heb kort haar en föhn het inderdaad ook droog. Alsnog blijft mn kop ontzettend jeuken, verschrikkelijk!
@Twonights, heb de shampoo zojuist besteld. Hopelijk werkt het een beetje
Over de d en t voltooid deelwoord: helpt het om het werkwoord in de verleden tijd uit te spreken? Dan hoor je of het voltooid deelwoord een t of d is.
Voorbeeld: werken => ik werkTe dus ik heb gewerkT.
Voorbeeld: studeren => ik studeerDe dus ik heb gestudeerD.
Ik zocht nav een ander topic op wat anorgasmisch betekent. En toen kwam er een melding in beeld en nu staat dit in m’n agenda. Allemaal ‘afspraken’. En ik kan het ook niet verwijderen. Ik heb een iPhone. Is er iets dat ik kan doen? Iig niet op die links klikken natuurlijk.
Wow wtf