Durf te vragen #4

Oh wacht het werkt wel. Ik dacht ik probeer het gewoon. Maar zodra ik op verstuur klik, krijg ik deze melding. Werkt dus wel.

1 like

Oh damn, had niet verwacht dat iemand die functie ooit zou gebruiken :rofl:

25 likes

Ja, heb geen behoefte aan random privéberichten. Blijkbaar werkt de functie ook nog dus top, thanks!

1 like

Vaak en snel drukken helpt inderdaad wel, bedankt!

1 like

Staat mijn profiel op privé? Heb ooit iets bij de instellingen gedaan, maar geen flauw idee of dat goed was. Zo nee, waar kan ik dat veranderen?

Ja, staat op privé

Oké thnx!

Zijn er meer waar Ziggo TV hapert/stottert? Word er gestoord van.

Hahahha nu wil ik wel weten wie jou ooit een random privébericht heeft proberen te sturen en dat niet kon. Ik krijg nooit random dms

4 likes

Ja bij mij ook. Had alles er al uit getrokken maar blijkbaar ligt het niet aan mij

1 like

Super vervelend! Ook echt elke zender. :tired_face:

Heel erg bedankt! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik ben eind twintig uit NL verhuisd, gewoon omdat ik verliefd was (ben) op de stad waar ik nu woon, en omdat ik NL wel zat was en het wilde proberen. Mijn idee was destijds dat als het na 6 maanden nog niet beviel (want je weet maar nooit als je in je eentje naar een plek waar je niemand kent vertrekt), ik altijd terug kon. Maar inmiddels een decennium verder en het bevalt nog steeds :smiley: Heb je specifieke vragen? Je mag me ook dm’en als je wilt!

3 likes

Ja niet dus, wijsneus :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ik vind het heel lief van je dat je dit wil delen! Dit soort ervaringen maken mijn existentiële stress al een stuk minder. Jij woont geloof ik ook in een stad die ik overweeg om naartoe te verhuizen na mijn studie, dus sowieso een fijn gevoel

1 like

je mag mij een pb sturen als je wil!

1 like

Ik heb echte slechte Google skills volgens mij. Maar weet iemand waar ik dit soort kussentjes kan vinden?

10 likes

Etsy misschien?
Megacute trouwens :tired_face:

1 like

Ik heb ook een droom om voor een paar jaar naar de andere kant van de wereld te verhuizen met m’n vriend, maar áls dat gaat gebeuren is het ook pas als we 30 zijn. Tijdens m’n master exchange (25) had ik ook veel vrienden van 25-30 die voor minstens een jaar naar dat land waren vertrokken, sommigen wonen er nu nog steeds. Is niets geks aan hoor!

1 like

(vrij snel gevonden met ‘kussen voor je cavia’)

2 likes