Niet in het veld dat ik wil doen. Dat is erg klein/nieuw en het belangrijkste/grootste lab dat daar onderzoek naar doet zit in NL en studeer ik nu (loop zelfs stage hier). Ik kan in theorie wel naar 1 of 2 andere plekken, maar dat betaalt niet of kan ik zelf niet betalen.
Ik kan natuurlijk altijd een phd in een ander veld proberen te krijgen maar ik denk niet dat ik er zin in heb om 4 jaar lang iets te doen wat ik niet zo interessant vind als wat ik nu doe
Toen ik invalleerkracht was, had ik sommige jaren wel meer dan vijf werkgevers. Wat ik deed, is bij geen enkele werkgever loonheffingskorting toepassen (omdat ik nooit van tevoren wist bij welke scholengroep ik het meest zou werken dat jaar) en dan kreeg ik dat jaarlijks terug bij de aangifte. Weet niet of het belastingtechnisch veel uitmaakt of je Ć©Ć©n of meer werkgevers hebt.
Ik gebruik safari! maar ik heb geen idee of het uitmaakt.
ik druk wel snel en vaak achter elkaar, en als het niet lukt nog een keer de pagina laden.
Ik ben midden twintig verhuisd naar Engeland. Ik weet niet wat je er precies over wilt horen? Je kan me ook een dm sturen
Ik ken wel wat mensen die in hun late 20 naar het buitenland verhuisd zijn, of gingen daar een PhD doen, of hadden PhD of studie afgerond en konden daar aan de slag. Vooral belangrijk om in Nederland dan al een internationaal netwerk op te bouwen. Dan kom je makkelijker aan een baan in het buitenland. Ook al oriƫnteren in welke landen ze met jouw vakgebied bezig zijn. Misschien is er tijdens je PhD ruimte voor een uitwisseling. Dat hoor je ook vaker. Als je al weet dat je graag hier weg wil, is het juist goed om alvast te kijken wat je al kunt doen om dat makkelijker te maken
Iemand hier met een wiley online library toegang?
Heeft iemand een idee waar je een verlovingsring kan verkopen? De vriendin van een vriend heeft de verloving verbroken en de ring teruggegeven en hij weet nu niet wat hij met de ring kan doen.
Is het goud? Dat raak je makkelijk kwijt aan een opkoper.
Ook sommige juweliers kopen ringen, dan hoeft het niet per se goud te zijn
De ring is witgoud met een diamant en een certificaat voor de diamant, zegt hij.
Ah die raakt hij wel kwijt hoor! Sommige juweliers hebben een vitrine met tweedehands verlovings/trouwringen, is nu natuurlijk wat moeilijker om te weten welke omdat je niet zo naar binnen kan lopen maar misschien kan hij er een paar in de omgeving bellen.
Mijn ervaring is dat mensen van alle leeftijden naar het buitenland gaan. Jongere mensen (mid 20) voor een eerste of tweede baan, maar ook mensen met een jong of ouder gezin juist. Die laatste groep brengt expertise mee waardoor ze waardevol zijn. De oudste persoon die ik kan bedenken uit mijn omgeving ging nog een laatste project in het buitenland doen voor 2 jaar voordat ie met pensioen ging. Of mensen gaan heeft vaak te maken met persoonlijke situatie (vindt iemand het de juiste timing voor buitenland, en is part ner of gezin ook aan boord) en de mogelijkheden die je krijgt (is er vraag naar ājouā in het buitenland). Kortom: kan echt op alle leeftijden. Belangrijkste is, houd je ogen open voor kansen en grijp ze als ze voorbij komen
Ik heb deels toegang via de uni. Iig niet alle journals en boeken, maar als je een linkje/titel hebt kan ik het wel proberen?
Ja, die kan ik voor je downloaden. Edit: Ik stuur je een pb!
Ah super! Dm me even, ik kan jou niet dm-en for some reason.
www.junioreinstein.nl groep 8 spelling
Grammatica wordt hier goed uitgelegd, met allerlei oefeningen.
Behalve dat mijn profiel niet op privƩ staat en ik heb aangezet dat niemand mij een pb mag sturen, dus in principe zou Sjurrr mij inderdaad niet kunnen berichten.
Ik wilde het even testen want had die functie nog nooit gezien, maar ik kan gewoon aanklikken dat ik je wel kan pbāen.
Handige functie dan haha. Ik gok dat ik die pbās dan gewoon niet zie?