Zeeman
Primark. Koop altijd zwarte met een gekleurde hak zodat ik mijn sokken nog kan marchen.
Kleine tip, doe je raambekleding dicht als je weet dat ze komen. Kunnen ze niet naar binnen kijken. Over het algemeen zijn het nogal louche personen dus beter het zekere voor het onzekere nemen.
Voor degene die meer willen weten over de louche glazenwassers, rambam heeft er een paar jaar geleden een item over gemaakt. Wist niet dat het zo’n rare business was
Action!
Chocolade, koekjes, popcorn, cocktailworstjes, nootjes
Glaasje koude cava of frisdrank erbij is ook een aanrader
Heeft iemand tips voor leuke kleine merkjes die originele cadeautjes verkopen online? Normaal zou ik de winkeltjes wel weten te vinden maar vind het online een beetje lastig. Bijvoorbeeld bijzondere interieur merkjes of leuke zelf zorg zaakjes?
Oké, ik heb een dilemma. Ik woon in een twee-onder-een-kap en de buren hebben een zoontje van bijna 1. Nu hoor ik wel vaker geluiden van hiernaast (stofzuiger, als de TV hard staat, als het kind huilt etc.). Natuurlijk weet ik dat dit iets is wat je hoort te accepteren indien je aangrenzende buren hebt, maar…
Sinds een aantal weken lijkt het net alsof het kind iets heeft waarmee hij heel hard op de vloer trapt/bonkt? Ik hoor het kind dus schreeuwen en bonken en dit meestal vroeg in de ochtend en avond. Vanuit mijn kant van de woning klinkt het net alsof ze al weken lang aan het hameren zijn.
Wanneer mag je hier iets van zeggen? En hoe kan ik dit het beste brengen zonder mijn buren te beledigen? Ik vraag me verder ook af of het nut heeft want over korte tijd zal het kind vast door het huis rennen en dat ga ik sowieso horen
Dat is een lastige! Denk dat je zelf moet bepalen in hoeverre het wel of niet bij gewone leefgeluiden hoort. Kan me voorstellen dat het irritant wordt naarmate het zich vaker herhaalt. Ik vind het altijd lastig, omdat het je relatie met je buren ook wel kan verstoren (of misschien heb ik teveel de rijdende rechter gezien ). Ik weet niet hoe de relatie met je buren is, maar je zou het altijd op een respectvolle manier kunnen benoemen?
Je kunt er nu prima langs gaan en de situatie rustig uitleggen. Duurt al lang genoeg
@Twonights mijn relatie met hun is vrij goed. We zijn geen vrienden maar komen af en toe wel eens bij elkaar over de vloer.
Stond op het punt om een appje te sturen maar ga dit toch even bespreken indien ik ze buiten tegenkom.
Wie weet een leuke hardloopmuzieklijst? Ik vind de standaard lijsten op Spotify helemaal niks. Ik zoek gewoon leuke gezellige pop indie muziek (hoeft dus niet per se voor hardlopen gemaakt te zijn)
Weet niet of je inmiddels al gebeld hebt, maar kunnen heel veel dingen zijn! Signaal van je modem is niet goed, modem is verouderd, WiFi staat op verkeerde frequentie (vraag of ze m op 5ghz zetten ipv 2.4), kanaal waar je WiFi op zit is te druk, te veel invloeden van buitenaf enz. Zou even vragen of ze je modem kunnen checken en ook naar historie kijken, evt resetten, vragen om nieuwe kabels om m aan te sluiten en anders nieuw modem.
Ik heb in maart 2020 airpods gekocht en eigenlijk alleen gebruikt met ipad en iphone, vooral iphone. Nu met online onderwijs verzorgen gebruik ik ze steeds met mijn werklaptop, een lenovo ofzo, en dat werkt op zich wel. Maar merk dat het soms niet allemaal lekker loopt omdat mijn telefoon en ipad dus ook op het bureau liggen (heb ik ook nodig), ze weten dan niet waarmee te verbinden.
Maar nu heb ik dus al voor de derde x dat één airpod leeg is. De ander dan gewoon nog 65% ofzo. Niet steeds dezelfde kant, dus het is gelukkig niet zo dat er eentje gewoon stuk is. Heb al superveel gegoogled maar vind echt niks over dit probleem.
Iemand hier ervaring mee en een oplossing voor?? Zou het aan die lenovo liggen?
Als dit blijft moet ik namelijk snel Apple inlichten want nu zit ik nog binnen 1 jaar (garantie).
Hoop echt dat iemand dit herkent
Misschien helpt het om bij je iPad en iPhone de verbinding te vergeten? Want gaat via Bluetooth toch? Dat je dan het apparaat vergeet, dan zouden ze er geen verbinding meer mee moeten proberen te maken en dat zal wel batterij schelen.
Happy Indie, Indie Party en Indie Roadtrip vind ik leuke lijsten. Geen idee of het je smaak is maar wel leuk en uptempo.
Ik ga kijken, dankjewel!
Wil iemand met een abo dit artikel voor me kopiëren? Ik moet de film kijken voor mn studie en ik wil een beetje achtergrond
Je hebt m via pb