Durf te vragen #4

Je kan ook een nat washandje op de rand van je bad leggen om je vingers aan af te vegen voordat je weer met je handen in het water gaat!

1 like

En een droog washandje om je handen weer te drogen daarna.

5 likes

Goeie! Dank!

Of met chopsticks chips eten :ok_hand:

4 likes

Hoe werkt de glazenwasserbranche? Wij werken dus al bijna een jaar thuis en nog nooit een glazenwasser in de buurt gezien. Nu heb ik een partij gebeld en die konden meteen vandaag. En op het moment dat die bus er staat komt een andere glazenwasserbus aanrijden zonder bedrijfsnaam. ’ Mijn’ bus rijdt weg, vervolgens gaat die glazenwasser in de onbekende bus mijn glazen wassen. Komt er een derde partij aanrijden en die gaat ook meehelpen. Vervolgens wassen ze alle huizen in ons rijtje? En we hebben dit nog niet eerder gezien. Wtf is hier aan de hand

6 likes

Ja de glazenwasserbusiness is ontzettend maffioos, geen grappen.

8 likes

Ja dat weet ik… maar wassen ze gewoon de andere huizen zonder dat de bewoners dat willen? Vind het zo vaag. En nu zie ik ‘ons’ busje weer in de straat een ander huis wassen

Ja, crazy. Je komt ook echt niet meer van ze af! Ik heb 2 jaar toen ik ze in de straat zag gevraagd of ze mijn ramen wilde wassen en hoeveel dat zou kosten eenmalig. Dat toen gewoon betaald, nou dikke prima. Nu komen ze nog steeds om de maand langs ongeveer en dan soms maken ze mijn ramen schoon en stoppen ze een briefje in de bus met dat ik moet betalen. Al drie keer aan ze gevraagd hiermee te stoppen, maar ze gaan gewoon door? Hoewel ik nooit meer heb betaald na die eerste keer. En de laatste keer stonden een paar ramen ook open en toen was alles binnen nat??? Dus ik naar buiten van yo gast wat ben jij nu aan het doen misschien moet je hier eventjes mee stoppen? Zegt ie ja opdracht = opdracht. Nou ja ik weet niet wat dat voor cryptische opmerking was maar ik zou er nooit aan beginnen en zelf op die trap gaan staan haha.

7 likes

Ja dat doen ze en dan komen ze geld opeisen voor de geleverde ‘dienst’

Ik zag op youtube een filmpje waarin iemand van tofu kipstukjes maakt, en een onderdeel daarvan is de tofu invriezen. Maar toen ik ging kijken of mijn ah tofu verkocht zag ik staan dat die niet geschikt is om in te vriezen. Is dit echt iets wat niet kan bij tofu van bepaalde merken? Of is dat omdat de structuur dan anders wordt? (want dan maakt het niet uit omdat dat ook de bedoeling is)

Dit motiveert mij om ook eens te bellen.

1 like

Op heel veel vega dingen staat dat, ik vries het altijd in en ik ben er nog :woman_shrugging:

2 likes

Kan je gewoon invriezen hoor! Ik gebruik die ook altijd!

1 like

Omg

Pfrtt. Ik had juist een partij gekozen waarvan ik goeie dingen had gehoord en gelezen. Naja ik zie wel hoe het verder loopt. Ramen zijn gewassen :smirk:

Haha ja eerst keek ik altijd zorgvuldig of dat wel kon maar nu met vleesvervangers gooi ik ze er ook in zonder te kijken

Hahaha wow deze verhalen. Heb dat nooit geweten. Lijkt wel iets uit de soprano’s ofzo

2 likes

textuur van tofu wordt wel anders maar op een goede manier, want als je het invriest en daarna ontdooit is het veel minder nat en hoef je niet meer uit te persen. Veel handiger om te marineren omdat al het water eruit is. Maar silk tofu zou ik bijvoorbeeld niet invriezen, dan hoort wel heel zacht te zijn en veel water te bevatten

4 likes

Waar kopen jullie je sokken? Ik heb H&m (maar daar zitten soms echt miskleumen tussen), Hema (goed maar geen leuke op het moment) en monki (vind ik niet lang genoeg. Koude enkels!).
Zo’n 5-pack met verschillende printjes vind ik altijd wel fijn. Google leverde me niks goeds op :grimacing: Iemand tips?

Bij Action. Ben er tevreden over. Ze blijven bij mij beter dan de sokken van Hema.

1 like