Thanks, ik weet niet waar ik op heb gezocht maar dit heb ik niet gevonden haha.
@LizzyBennet die bedoel ik inderdaad! Thanks!
Ik neem aan dat de kosten voor de collectieve verwarming voor de gemeenschappelijke ruimtes is. Ik betaalde bij mijn appartement inderdaad mijn eigen verbruik met eigen cv ketel en een deel van de servicekosten ging naar de energie/warmte voor de gemeenschappelijke ruimtes en de gemeenschappelijke wasmachines. Dus tenzij je geen gemeenschappelijke gang of iets dergelijks hebt zou het in theorie wel kloppen. Ik vind de warmtekosten voor een gemeenschappelijke ruimte wel behoorlijk hoog!
Dan zou het niet moeten kloppen dat je energielasten moet betalen aan je verhuurder, staat daar iets over in je contract? Anders zou ik de verhuurder gewoon een kopie van jouw factuur van je eigen energie mailen en aangeven dat het dus niet klopt dat zij jou ook belasten met energiekosten en dat je stopt met die te betalen.
Mijne deed dat ook, toen heb ik contact met t-mobile opgezocht en had ze op afstand iets omgezet, ik weet niet meer precies wat. Sindsdien doet 'ie het wel veel beter! Ik krijg nu ook nog een extra wifi-punt (heb er ook geen verstand van) omdat mijn wifi nog steeds niet helemaal goed is. Dus misschien helpt dit wat, ook al is het vaag beschreven haha
Ze kunnen op afstand iets aanpassen en anders krijg je een nieuw modem.
Ik had dit met online en het is daarna nooit meer voorgekomen.
Weet iemand een leuke Amerikaanse site waar ik cadeautjes kan bestellen (bij voorkeur met kaartje erbij en ingepakt) voor een adres in de VS?
Misschien denk ik te simpel, maar gewoon bij Etsy?
Ik wil bechamelsaus maken maar er staat dat je een pan met dikke bodem nodig hebt en dat heb ik nietā¦ lukt het ook in een normale pan? Anders koop ik wel kant en klare saus
Ik maak dat ook wel in een normale pan, dan moet je alleen meer roeren, anders brandt het snel aan. En de melk dan ready to schenk naast je hebben staan, als je dan nog in de koelkast moet zoeken enzo gaat het te hard in een pan met dunne bodem.
Ja hoor, ik maak het vaak in een steelpannetje. Wel goed blijven roeren en het vuur niet te hoog zetten want dan brandt het aan.
dit heb ik precies hetzelfde ook haha ik ken de tijd ook : 02:00 in de nacht al-tijd een paar seconden en dan weer niks aan het handje
ik had zelf bedacht dat die dan net een resetmomentje oid heeft
Wat zijn chille drankjes/snacks om te eten en drinken in bad?
Jep vooral blijven roeren. Brandt binnen een seconde aan als je even niet oplet
ānattigeā snacks zoals tomaat, komkommer (klinkt vies haha) . Iets waar ook maar beetje poeder of kruimels op zit is irritant omdat je handen waarschijnlijk nat zijn.
Dit zijn geen snacks!!
Wijn en chips
Wijn (dat ik jou dat moet zeggen)! Rode wijn, witte wordt te warm. Of je moet er een emmer ijs naast hebben staan, dat zou echt goed zijn.
En gewoon je handen boven water houden, dan kan chips ook prima. Maar geen snacks die viezig worden als het warm is, zoals kaas of chocolade.
Hahaha ja eens, maar vind de rest gewoon kut in bad.
Haha je kunt toch eigenlijk alles snacken in bad? Ik vind rode wijn, chips en chocorozijnen heel chill. Die laatste iets minder handig, want je krijg er vieze vingers van, maarja veeg je wel weer af in bad.
Ja in principe welā¦ maar ik dacht misschien dat mensen hier goede tips zouden hebben. Ik ben nog een badnoob!