Durf te vragen #4

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Rotterdammerts unite

Ik ben bijna klaar met mijn studie. Ik zal midden juli afstuderen en moet dan ook mijn ov stopzetten. Nu las ik dat dat voor de 10e moet van de eerste maand dat je er geen recht meer op hebt en dat je het dan vanaf de 1e van die maand niet meer mag gebruiken. Maar telt juli dan als de eerste maand of augustus? Want tot mid juli heb ik het nog wel nodig voor studie. En als het augustus is, mag ik er dan tot aan 1 aug mee reizen ondanks dat ik mid juli afstudeer?

Weet iemand waar ik zoā€™n tussenstukje kan kopen, die je tussen je bh-band kunt doen zodat hij wat groter wordt? Een echte winkel graag :slight_smile: niet online.

Heb dit eens bij de Hunkemoller gekocht!

1 like

Ik denk augustus, want dat is de eerste maand dat je er gĆ©Ć©n recht meer op hebt omdat je er in juli nog wel recht op hebt. Dus ik zou hem in juli alvast stopzetten per augustus. Of je dan de tweede helft van juli nog wel mag reizen, zou ik even bij hun servicenummer checkenā€¦

1 like

Zeeman of Hema

1 like

Oh super chill, ik heb een zeeman in de buurt! Thanks.

Ook echt goedkoop! 3 voor 2 euro ofzo?

2 likes

Primark

Wie heeft er aanraders voor een koeltas om mee naar werk te nemen? Ik wil het gebruiken om mijn lunch in mee te nemen en evt nog iets van extra drinken omdat het altijd bloedheet is en het water lauw uit de kraan komt. Het moet echt een paar uur goed koud blijven (Ā±5 uur) en ik wil niet zo een lelijke grote. Gewoon een subtiele nette tas, omdat ik ook altijd al een rugzak bij heb.

Bij bol heb je best leuke! Deze ziet er totaal niet uit als suffe koeltas bijvoorbeeld

https://www.bol.com/nl/p/reisenthel-thermoshopper-koeltas-15l-zwart/9200000095085798/?bltgh=usvYGRWn15UWQY2xUhNAog.j7z3JGwwVyMfNSCQiltBdA_0_33.38.ProductImage

1 like

Had die inderdaad gezien maar wil liever een waarmee iemand persoonlijk een goede ervaring mee heeft. Hij ziet er wel netjes uit, dus als iemand aanraders in deze stijl heeft.

Oh haha ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Zag dat ze ook lunchbox varianten hebben en die wou ik zelf nog kopen

Heb je al een keus kunnen maken? Ik sleep nu allerlei isolerende dingen mee en het neemt zoveel plek in beslag en is zwaar. Ben ik niet voor gebouwd haha.

1 like

Zat zelf te denken aan een effen zwarte van 2,5 liter waar ik dus mijn brood, wat fruit en een blikje drinken in kan doen. Heb ook 2 van die platte icepacks waar ik er 1 van dan op de bomen wil leggen.

1 like

Ja het nadeel van die icepacks is dat die weer smelten en er een laagje water in komt te staan. Zo een hekel aan. Baal echt dat ik niet gewoon mijn elektrische koelbox niet mee kan nemen.

1 like

En als je een servetje oid er op legt? Dat absorbeert het water danā€¦

2 likes

Ja dat is op zich wel een goede, een vaatdoek dan.

Als het een schoon doekje is kun je het ook nog eens als verfrissingsdoekje gebruiken als het warm is!

1 like

Ik wil graag mijn favo gouden hoepeloorbellen (heet dat zo in het NL :sweat_smile: ?) van Asos vervangen door een kwalitatiever paar maar ik weet niet precies waar te zoeken en welke prijs ik moet verwachten. Het hoeven geen super luxe oorringen te zijn, gewoon iets dat beter is en langer meegaat dan fast fashion kwaliteit dat snel verkleurt. En misschien iets dat ook onder de douche kan en zo. Welke soorten en welke shops raden jullie aan? Ik heb al even op Etsy gekeken maar er zoooooooveel dat ik er een beetje moedeloos van word.

1 like