oké, bedankt!
Wie kan je vragen stellen over wat er onder een geregistreerd partnerschap valt?
Specifiek over een huis waar je samen in woont, maar wat op naam staat van 1 van de 2.
De notaris
Het huis kan door het geregistreerd partnerschap binnen de gemeenschap komen te vallen, maar dat ligt er maar net aan of partnerschapsvoorwaarden hebt en wanneer je het partnerschap bent aangegaan. Maar kan nooit kwaad om eens naar de notaris te gaan om daar over te praten.
Weet iemand hoe je een horloge een tikje smaller kunt maken? Ik heb er al een schakel afgehaald maar dan blijft hij iets te wijd. Een tweede schakel eraf is te krap. Hij heeft geen halve schakels. Iemand een huis- tuin en keukentip hoe je ervoor zorgt dat je horloge net iets strakker komt te zitten? Ik heb al zitten denken om aam de binnenkant iets te doen, maar ik kan niet goed bedenken wat.
Toch nog een schakel eraf laten halen en dan een kleinere schakel terugplaatsen?
Onder de wijzerplaat een viltje plakken die je ook voor meubels gebruikt!
Er zit helaas geen kleinere schakel op! Anders was dat een goeie geweest. Ze zijn allemaal even groot helaas.
@spaarlamp Heb ik al geprobeerd! Maar die zijn te dik waardoor je duidelijk ziet dat het klokje niet tegen je arm aan zit. Ik dacht daarom aan iets van een strookje dat dunner is, maar over de hele binnenkant gaat zodat het gelijk verdeeld is. Alleen ik weet niet wat
Ah jammer
Missh stukje vilt papier (dus dunner dan zo’n sticker) vinden en dan klein stukje afknippen.
Ik ben voor de Arizona gegaan en geen spijt! Thanks allemaal!
Ja dat kan wel, alleen bestaat dat met plakzijde? Want ik wil ook niet echt lijm op mijn horloge…
Even naar de juwelier en vragen of ze een schakel kunnen halveren. Heb ik ook ooit gedaan, werkt perfect! Weet niet of dit bij elke schakel kan, maar zo is het bij mij geworden (die halve schakel kan ik er op en eraf klokkenklikken)
Nee joh, kan dat?! Als dit kan ben je echt mijn held. Ik ga eens langs!
Ja bij mij wel! Zie de edit met foto. Maar zou gewoon even langs gaan. Er kan vaak meer dan ik zelf denk altijd met dat soort dingen. Anders hebben zij misschien nog wel weer een ander oplossing!
Oh die is inderdaad echt wel heel erg aangepast, dan kan het bij die van mij misschien ook wel. Thanks!
Ik heb zo’n boekenkast in mijn wijk ontdekt waar je boeken kunt gebruiken, maar wat is de etiquette daarin? Mag je een boek meenemen om te houden, en dan uiteraard een nieuwe ervoor terugleggen, of breng je hetzelfde boek weer terug?
Normaliter mag je die meenemen om te houden inderdaad!
We zijn op weg naar de Efteling maar komen waarschijnlijk net buiten ons tijdslot aan. Mogen ze ons dan weigeren?
Geen idee of dat mag en of ze dat doen. Bij de kledingwinkels is dat mij niet gebeurd toen ze nog op afspraak werkten en ik te laat was.
Anders even bellen dat jullie door omstandigheden niet de tijd halen?
Zou voor de zekerheid ook even bellen. Maar lijkt me bijna niet dat ze dat doen als je gewoon netjes uitlegt waarom je te laat bent. Zo’n tijdslot is er om de drukte bij de ingang te beperken en niet per se om het aantal aanwezigen in het park te reguleren, want iedereen is er tot sluit. Als dan een paar mensen te laat of te vroeg zijn voor een tijdslot lijkt me dat niet zo erg.
Bedankt voor jullie antwoorden vast! Ben nog eens op de site gaan zoeken en je mag daarna wel nog gewoon binnen maar dan moet je achteraan in de rij aansluiten dus kan langer duren voor je binnen bent.