Durf te vragen #4

In het beautytopic staan veel tips

2 likes

Hier ben ik weer met mijn tips:

• Bioré Aqua spf 50 via little wonderland
  • La Roche Posay Anthélios invisible spf 50
3 likes

Zijn er hier mensen die een refurbished Iphone hebben gekocht? Mijn mobiel is stuk en ik zit naar een Iphone X te kijken, en via sommige sites die refurbished Iphones verkopen kun je hem voor de helft van de nieuwprijs krijgen. Nu vertrouw ik dit niet helemaal haha.
Maar heeft iemand een refurbished Iphone en wat is je ervaring?

Waar kun je het Gele Boekje (vaccinaties) kopen?

Met google kom ik wel op een site uit, maar of dat officieel is weet ik niet.

Bij de (reis)GGD?
Mijn man heeft hem toen bij zijn reisvaccinaties aangeschaft (of gekregen, weet ik niet meer) (ik had er al 1).

@anon4388265 volgens mij krijg je hem daar ook idd! Ik ben een aantal jaar geleden (best lang alweer) weer een keer geweest, maar was daarvoor echt toen ik misschien 6 was voor het laatst dus had dat ding niet meer.
Toen kreeg ik daar gewoon een nieuwe na de prik (en mijn moeder ook).

Ik lees op de site van GGD Holland’s midden dat je het gele boekje alleen op de site van de uitgever (SDU) kunt kopen. Site is alleen overbelast.

1 like

Dank voor de antwoorden! Ik wilde hem meeer voor het geval dat om corona vaccin erin te laden zetten.
Ik had inderdaad sdu gevonden, maar als die site al overbelast is heb ik vast pech hahah

Ik heb zelf uiteindelijk een boxspring gekocht en vond dat echt een verademing. Nul gekraak
Ik heb toen alleen t onderstel gekocht omdat ik ook een matras had
Was iets van 300 euro (140*200)

1 like

Mijn thuiswerkplek is aan de voorkant van het huis waar de hele dag de zon op staat.
Beneden hebben wij wel een zonnescherm maar boven niet.

Nu zat ik te kijken en kwam ik uit op zonwerende raamfolie en zonwering die je zelf kan vastklikken:

Heeft iemand ervaring met 1 van deze dingen? Ik lees gemixte reviews. Andere tips ook welkom!

Weet iemand wat het Nederlandse woord is voor zo’n portemonneetje waar je je sleutels in kan haken? Ik ken het als key holder maar dat geeft op vinted 0 resultaten en sleutelportemonnee ook :thinking:

Keychainwallet?

edit Oh lekker slim ben ik. Je bedoelde het nederlands woord. Wat erg!

Sleutelhouder of sleutelportemonnee.

1 like

Sleuteletui, sleuteltasje, sleutelmapje misschien? Die komen op Google naar boven als ik op sleutelportemonnee zoek

Bioré

1 like

Een Nederlands woord zoek ik

@nello sleuteletui werkt wel!!

2 likes

Ik heb pas geleden een IPhone SE 2020 gekocht via refurbished nl en ben daar echt tevreden over :slight_smile: Het was stevig verpakt en de telefoon zelf zat in zo’n iPhone doosje met oplader erbij. Daarnaast leek de telefoon echt als nieuw, 0 krasjes of iets dergelijks. Weet trouwens niet of het zo goedkoop was als de sites die jij ziet, maar ik vond de prijs prima voor iets wat ik jaren ga gebruiken :slight_smile:

zoek je die ook toevallig? heb deze afgelopen zondag nog bij kruidvat gehaald voor mijn moeder haha
van leer en 5 euro

Ja, ik wil denk ik een mooie voor mijn verjaardag vragen (well het liefst die van LV) dus ik zit een beetje op vinted en bij bijenkorf te kijken welke opties er zijn… kruidvat is wel een goeie om te testen of ik het ga gebruiken!

Ok geen LV, deze is van gusti leder.
And i love it

3 likes

Weet iemand wat dit is? Is dit gewoon slakkenslijm? Lijkt me gewoon zo gigantisch veel voor een slak?