Ik, 2 keer en ook refurbished laptop. Helemaal tevreden!
Dat kan er maar eentje zijn:
Halve week! Heb het niet bij een apple store gedaan maar wel een apple authorised zaak in de buurt. Was een half jaar geleden ofzo
Ongevraagd advies maar in het frans zoeken levert altijd veel meer op op Vinted dan in het Nederlands (er zijn gewoon veel meer franse verkopers).
Ik denk dat je met pochette clĂšs een heel eind komt.
Heeft iemand dé tip tegen hitte uitslag? Mijn hele onderarmen zitten onder de bultjes omdat ik mijn armen op mijn bureau had tijdens het typen. Lange mouwen vind ik niet echt een optie (zit net onder het dak).
Om er opnieuw last van te krijgen te voorkomen: een theedoek op het bureau leggen zodat je armen daarop rusten ipv op het blad kan helpen.
Tegen de bultjes die er al zitten heb ik helaas nog nooit een wondermiddel gevonden
Bij welk supermarktketen verkopen ze tegenwoordig nog zoiets?
Albert Heijn, bij de ranja en dergelijke onderin het schap.
Thanks! Goed idee, mijn laptop staat toch op een standaard dus misschien maar een leuk tafelkleedje.
Ik heb er nu bepanthen opgedaan, werkt wel ietsjes.
Gary come home
Ik heb zoân scherm met zuignapjes besteld op AliExpress, dat hangt nu 3 dagen op de ruiten van mân slaapkamer, het zit redelijk stevig en ik heb het idee dat het wel wat warmte scheelt, maar verwacht er geen wonderen van. Het was bij ons meer als extra laag bovenop de verduisterende gordijnen.
Heb je een linkje hiervan? Of een goede zoekterm?
⏠7,66 | Customized Size Sunshade Window Curtains Mesh fabric with Suction cup Black Color Car Shade with Strong Suction Easy to install
Bij Plus ook als het goed is!
Jumbo ook! indd bij de limo in het schap
Is dat gele boekje trouwens verplicht als âbewijsâ dat je gevaccineerd bent? Zodat je dus kunt reizen zonder een coronatest. Of is dat papiertje wat je hebt gekregen voldoende? Mijn moeder heeft niet zoân boekje dus vraag me af of we het moeten bestellen.
Bij mijn eerste prik wilden ze overigens niet in het boekje stempelen, gaan ze dat dan met terugwerkende kracht doen of is die van de 2e voldoende? Ze had mij toen bij uitzondering een stickertje van het vaccin gegeven en zei dat ik het zelf in het boekje kon noteren?? Lijkt me nogal dubieus.
Bij âmijnâ GGD stempelen ze nog steeds niet en zeggen ze dat je het bewijs in het boekje kan plakken. Het bewijs is dus genoeg.
Bij mij deden ze ook geen stempel dus ik zou niet speciaal zoân boekje kopen
Nee. Sterker nog, veel landen accepteren dat niet eens als vaccinatiebewijs dus je hebt meer aan het bewijs dat je na je prik krijgt.
Dat bewijs is trouwens volledig in het Nederlands, hoe moet iemand uit een ander land dat begrijpen? Of ziet dat bewijs er in alle landen precies hetzelfde uit?