Durf te vragen #4

Weet iemand of je bij de grip app van abn in kunt stellen dat geld overmaken tussen eigen rekeningen niet wordt meegeteld als inkomsten/uitgaven?

Ik rol ze altijd met verpakking en al op, en dan zeg maar aan de open kant beginnen met rollen. En dan een elastiekje eromheen.

6 likes

Ziet er inderdaad goed uit! Heb gelijk gereserveerd, thanks.

De wentelteefjes met mascarpone en rood fruit zijn heeel lekker

1 like

Verpakking met een reepje aan de zijkant openknippen → wrap eruit → verpakking oprollen met open kant aan de binnenkant van de rol–> elastiekje eromheen → koelkast.
Blijven zo heel lang vers en niet taai!

Edit: wat @NoyraSoturi zegt dus :sweat_smile:

8 likes

Zag laatst in de libelle (jaja :stuck_out_tongue_closed_eyes:) een artikel over een mega lavendeltuin​:heart_eyes:. Lavendelboerderij.com en die heeft ook een theetuin! Wil daar ook eens heen.

2 likes

Haha geweldig, dankjewel voor de tip. Had zelf ook een aantal leuke theetuinen gevonden (niet open op zondag en allemaal aan de Linge), mocht iemand er toevallig wat aan hebben:

Kaatjes Theetuin
https://goo.gl/maps/bAyyvSxcnK1fSczE7

Theetuin de Fruithoeve
https://goo.gl/maps/sMDLMzv2rhsRiPJo9

De Boutesteijnse Theetuin
https://goo.gl/maps/e4yzaL2kQtWLMJ6v6

1 like

Ik heb dat als transfers ingesteld. Volgens mij pakt ie dat niet mee maar anders zou je ook nog uitsluiten in kunnen stellen.

1 like

Ik heb een verzwaringsdeken besteld, maar ik vind hem eigenlijk niet echt wat doen. Heb de afmeting 150x200 en hij is 7kg in totaal, maar ik vind hem totaal niet zwaar. Vraag me af of meer dat hier hebben en wat je zou aanraden, want ik denk dat ik deze ga retourneren.

Iemand de gouden tip voor een huis-, tuin- en keukenmiddel dat helpt tegen extreme jeuk van een (ik denk) insectenbeet? 't is een rode plek van iets groter dan een 2 euro munt en 't is ook wat dikker. Ijs er tegenaan helpt tijdelijk.

1 like

Ja dat had ik idd gelezen en hij is ook 10% van mn lichaamsgewicht, maar alsnog vind ik het echt weinig verschil maken met een normaal dekbed, misschien dat het komt omdat ik op een 1 persoonsbed lig en de deken een 2 persoonsdeken qua formaat is, geen idee

Totaal van de deken is 7kg, maar wat er op je ligt is natuurlijk een stuk minder.
Ik heb een schootkussen van 4kg.
Dat ligt dus allemaal op mijn bovenbenen. En dan pas voel ik inderdaad echt die druk en dat is zo fijn!
(Ik heb ook een deken gehad en was niet echt mijn ding)

Tandpasta! En anders even naar de drogisterij en Nestosyl halen

Heb je misschien aloë Vera in huis?

Ja dat voel je inderdaad wel, dat hij in totaal 7 is, maar wat er op je ligt niet echt. Heb er nu een van 12kg op het oog, denk dat ik die maar eens ga proberen, want ik vind het wel fijn als ik een beetje druk op mn lichaam en benen voel (vanwege rusteloze benen). Zo’n schootkussen is ook wel een goed idee

1 like

Modeliefjemaakt heeft ook kleine dekens die je zwaarder kunt laten maken.

1 like

Mijn schootkussen weegt 6 kg en heeft een ingebouwde massagefunctie (nagels optioneel). Enige jammere is dat hij nogal aan het verharen is atm :frowning:

18 likes

Jaaa! Goeie

En verwarming!
Oh heerlijk

Oeh hele goeie tip, dankjewel!