Wooow! Je bent geweldig, zo snel.
Haha ja, had dit ook echt binnen 1 seconde gevonden
Ik vulde net een vragenlijst in voor een onderzoek en de laatste vraag had betrekking tot of je haar op het middelste vingerkootje van de ringvinger van je niet dominante hand had, en zoja, hoeveel dan. En nu probeer ik er via Google achter te komen wat je met deze informatie kan, want ik vond het een erg grappige en interessante vraag. Wie weet hoe dit zit?
Wow haha wat fascinerend, ik heb het net gegoogled en het lijkt iets te maken te hebben met dominante en recessieve genen. Kan dat kloppen binnen de context van die vragenlijst?
Misschien ook leuk om het boek âElementaire gewoontesâ te lezen? Daar staan veel tips in hoe je bepaalde gewoontes in je leven kunt implementeren.
Het onderzoek had als titel: âemoties, seks en hormonenâ de laatste paar vragen had ook betrekking op genetica en haarsoort. Dus opzich volgde de laatste vraag ergens wel logisch daarop, maar in combinatie met de rest van het onderzoek heel apart. Nu bedenk ik me trouwens dat het misschien ook iets met testosteron te maken heeft.
Wij deden op het werk wel eens blikjes drinken en zakjes chips ofzo neerleggen voor de pakketbezorgers. En ook wel eens een envelopje met een giftcard erin. Dat kan je ook nog overwegen als je niet zeker weet of ze geld mogen aannemen, maar denk het wel!
Dit vind ik echt zoân leuk idee!!
Ga ik vandaag doen!!
Ik zou lekker blenderen, groenten zijn oa goed voor je door de vezels en die raak je met een juicer allemaal kwijt. Als het niet bevalt of je drinkt het niet kun je altijd nog aan een slowjuicer gaan! (Ik zou een slowjuicer altijd zien als extra om lekkere sapjes mee te maken, om echt extra groentes binnen te krijgen is een blender beter. Plus het vult ook veel beter!)
Ja, hier hebben we wel inzicht in.
Er is wel een redelijk aantal pageviews van niet-ingelogde bezoekers, maar hier is het andersom: er zijn meer mensen die vanuit hun account lezen.
Inderdaad interessant om te zien hoe mensen hier terecht komen, een van mijn favorieten is âonrespectvol foutâ. Ja lieve bezoeker, dat is fout.
Ik eet best vaak als lunch een wrap, maar ik eet er dan eentje en doe de rest terug in de verpakking. Lekker vers blijft dat niet lang, dus daarom mijn vraag: hoe bergen jullie je wraps op of heeft iemand een gouden tip?
In een ziplog zakje van Ikea. In de grijze passen mijn wraps altijd goed.
Invriezen! Zijn zo ontdooit en blijven zo vers.
Ziplock idd, en in de koelkast bewaren.
Iemand tips waar je lekker kan lunchen in de buurt van de Dam?
Oke dit moest ik even proberen, je komt hier uit:
@Nox @Popsicle @George @Shadina hahaha ik zat helemaal te zoeken naar speciale opbergdoosjes en deze oplossingen zijn geniaal + simpel + goedkoop, love it.
Metropolitain op Rokin!