Nee niet eens, hij is net 2 jaar. Ik was vanmorgen in de tuin bezig en hondje was ook buiten, ging bijna over m’n nek van de walm die van t beestje kwam. Tis een lief beest, hij komt graag even neuzen door de schutting heen, alleen na vanmorgen hoeft dat van mij niet weer.
Ik heb mijn zinnen gezet op een slowjuicer omdat ik soms echt te weinig groentes binnen krijg. Is dit de moeite waard, of gaan alle vitamines en vezels verloren omdat je geen pulp etc binnenkrijgt? Ik heb ook een blender, werkt een slowjuicer nu echt beter?
Mijn fietszadel staat te hoog en ik krijg nu na 5 min fietsen echt al kramp in mijn benen… dinsdag komt swapfiets gelukkig. Maar klopt dat wel? Te hoog is kramp?
Ja hoor dat kan goed, je gaat waarschijnlijk de hele tijd bepaalde spieren overstrekken en teveel aanspannen om bij de trappers te komen, dus dat je daar kramp van krijgt is niet gek. Kun je hem zelf niet wat lager zetten?
Vitamines weet ik niet, als je het meteen opdrinkt zal er nog wel wat inzitten. Ligt aan de soort vitamine wanneer het vergaat, denk dat je op voedingscentrum daar wel meer over kan vinden. Probleem is inderdaad dat je geen vezels binnenkrijgt en daardoor juist makkelijk “ongemerkt” veel suikers naar binnen werkt (ligt ook aan de groente) normaal zou je veel meer moeten kauwen en dus niet zo snel zoveel eten.
Maarja sowieso beter dan een zak biggetjes naar binnen werken!
Iedereen zegt kleiner maar ik heb normaal maat 38 en in Birkenstocks ook
@oversized ik heb het bij allemaal! Arizona’s, Eva’s en ook in mijn Daloa’s echt heel irritant. Ik dacht dat het misschien vanzelf weg zou gaan maar heb ze nu al langer dan een jaar en heb het nog.
Ik vind mijn pakketbezorger zo gezellig, kan je zo iemand ook fooi geven?
Verso in Enschede heeft dit ook (je kunt er een hele route door NL van maken denk ik )
Dat klopt niet hoor… Misschien de dierenbescherming (anoniem) bellen en advies vragen? Misschien kunnen zij een kijkje nemen?
Waar kan ik fijne, niet al te dure, handdoeken kopen die niet afgeven. Mijn Hema handdoeken hebben echt lang nog pluisjes afgegeven.
Action
Thanks! En de anderen ook! Ik ga denk ik 38 bestellen, nu de kleur nog kiezen
Mijn oma geeft altijd fooi aan de pakketbezorger en ik heb het iemand in mijn oude appartementsgebouw ook wel eens zien doen, dus ik denk het wel
Ik dacht dat ze het officieel niet aan mogen nemen, maar weet ik niet zeker.
Jysk
Iemand enig idee of/hoe je op vinted uit kan zetten dat mensen met een bod komen aanzetten? Ik word er knettergek van.
Ikea
2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic
Je kunt op hun website ook een maattabel printen waar je je voet op moet zetten. Echt handig! Al is deze tip misschien wel te laat nu, omdat je ze denk ik al hebt besteld.
Ik heb hier ooit gezien dat iemand een doos van Ikea had waar inpakpapier inzat. Weet iemand wat ik bedoel?
Ik wil het morgen gaan halen maar weet de term niet.