Durf te vragen #4

Nee. Je moet €15 betalen en de rest in het hotel. Heb ze dus maar een bericht gestuurd want eigenlijk wil ik wel gebruik maken van deze deal! Haha

2 likes

Jawel, berichtje naar @moderators sturen!

2 likes

Nu al spijt? :joy:

Maar de moderators kunnen dat inderdaad. Even de huisregels lezen, daar kun je dat soort info vinden!

1 like

Is Jobcoach misschien bij jou in de buurt actief?
Een kleine organisatie (vanuit de kerk oorspronkelijk) om werkzoekenden bij elkaar te brengen en er zijn ook buddies om mee te sparren.

Edit: sorry het is Jobgroup, website is jobhulpmaatje.nl @Leuk123

1 like

Een familielid heeft net een operatie gehad en ik wil graag een soort ‘get well soon’ pakketje langsbrengen, maar kom niet heel veel verder dan een plantje en wat tijdschriften. Wat zouden jullie er in doen? Ze verblijft bij haar ouders voor het herstel en ik weet zeker dat ze daar goed gempamperd wordt qua eten dus fruitmand/snacks hoeft niet per se haha, dacht meer aan wat leuke dingen voor vermaak/een hart onder de riem gewoon. Gaat om een jonge vrouw.

Misschien een bon voor Pathé Thuis erbij?

1 like

Leesboek, legpuzzel, zoals @Skadi zegt een Pathé Thuis bon, of een Netflix bon oid?

1 like

Puzzelboekje of zo’n klein 3d puzzeltje die je uit elkaar moet proberen halen, een lekker maskertje, geurkaars of geurolie, speciale (extra lekkere) losse thee, een luisterboek of bon daarvoor, lijstje met podcasttips

1 like

Ik was aan het wandelen op de veluwe toen ik pootafdrukken zag die ik niet kon thuisbrengen. Ze zijn vrij rond en diep. Dus het moet een relatief zwaar dier zijn met grote poten. Maar de afdrukken staan ook vrij ver uit elkaar, en niet echt naast elkaar. Dus ik zou zeggen dat het dan geen vierpotig dier kan zijn.
Het enige dat ik kan bedenken is een dinosaurier maar dat zal het wel niet zijn geweest. Weet iemand wat het wel is?
(@Bergamot misschien?)

foto

4 likes

Is dit niet gewoon van een paard? :see_no_evil:

6 likes

Een paard zet zijn stappen met zijn achterpoot op dezelfde plek als zijn voorvoet (eh, snap je?)

Heb ik ook pas laatst geleerd hoor.

3 likes

@Madam-Mikmak @papierhier
De afdrukken leken wel groter dan de hoeven van een paard. Maar ja :joy: ik voel me wel echt een kneus als ze gewoon van een paard zouden zijn.

2 likes

Als ze nog regelmatig naar een ziekenhuis gaat, kan je kijken of ze daar een lekker koffietentje hebben waar je een koffiekaart van kan kopen. Bij ons kan je bellen en leggen ze hem klaar op naam. Dan kan je na een afspraak even tot rust komen of voorafgaand aan een afspraak lekkere koffie halen.

1 like

Misschien lijken ze groter omdat paarden best zwaar zijn en dieper in het zand zakken?

Maar het is leuker om te concluderen dat het een wel van een dino moet zijn.

2 likes

Bij welke iPhone kreeg je dit erbij? Ik hoop dat mijn ouders er stiekem nog een hebben.

8 sowieso geloof ik. Ik heb de 11 en toen kreeg ik niks.

1 like

Ik kreeg het ook bij een iphone x

1 like

8 plus kreeg ik het :relaxed:

2 likes

Ik heb hem bij een iPhone 7 gehad.

2 likes

Oh dan moet een van hun het wel hebben. Dank jullie!