Durf te vragen #4

Ja ik heb alleen te veel gesprekken met allemaal video’s en foto’s erin die ik niet kwijt wil. Dus dan zou ik ze allemaal een voor een moeten bewaren :sob:
Ik weet alleen niet of de gewone iPhone backup ook je whatsapp opslaat want dan zou het wel makkelijk lukken.
Ondertussen hoop ik gewoon dat whatsapp er snel een nieuwe update doorheen knalt haha

Je kan een gesprek in 1x aan jezelf mailen. Daar zitten dan alle media bij. Dat valt wel mee toch qua werk? Of mss snap ik het niet :slight_smile: valt mss te proberen.

1 like

Haha nee je snapt me! Maar ik heb heel veel groepschats met video’s en foto’s dus die kan ik niet in een keer naar mezelf mailen. Dan is de bijlage te groot. Of dan moet je weer via iCloud (dus komt het weer hetzelfde uit)
Vind ik zelf dus best wat werk, maar ik ben misschien een zeikerd.
Wel bedankt voor de tip!! Als ik misschien later echt niet anders kan doe ik het misschien wel in delen als ik tijd heb.

2 likes

Ah ja dat zou idd praktischer zijn, gewoon de hele backup in 1x. Bij mij ging het maar om een paar, gelukkig

1 like

Mocht je toch eventueel iets anders willen: bij de meeste webshops heb je minimaal een maand retourtermijn (en bij Zalando zelfs 3 maanden?). Dus zolang je de kaartjes er niet af haalt kun je het ook terugbrengen/sturen.

Ik ga morgen op bezoek bij een kennis en wil iets lekkers meenemen voor haar zoon. Alleen heeft hij wel een pinda en noten allergie. Weet iemand welk snoep geschikt is? Het liefst gewoon iets wat ik bij een ah of jumbo kan kopen :blush:

Iets van Goody Good Stuff? Zelf vraag ik het het liefst even na aan (de ouders van) degene met een heftige allergie.

2 likes

Ik was benieuwd waarom er eigenlijk zo intens weinig Marokkaanse eettentjes in Nederland zijn (ten opzichte van de toko’s en de turkse zaken en nu bijvoorbeeld de syrische tenten die als paddestoelen uit de grond schieten) en vond het vermoedelijke antwoord hier https://www.trouw.nl/nieuws/naar-de-marokkaan~b993eed6/ en ben nu benieuwd @belgen op het forum: zijn Marokkaanse eettentjes bij jullie net zo gewoon als bij ons zaakjes voor durum döner, nasi rames, en kibbeh? En wat verkopen ze het meest? En hebben ze ook verbasterde gerechten die vergelijkbaar zijn met onze turkse pizza’s en kapsalon?

5 likes

Ik ben geen fan van de Marrokkaanse keuken en weet niet wat ze het meest verkopen. in Brussel vind je hun zaken rond het Zuidstation. Dan zijn er ook veel Marokkanen die Halal-wereldkeukens openen en je vindt daar alles op de kaart.

2 likes

Iemand tips hoe ik een goede loopbaancoach kan vinden? Ik zit nu een paar maanden thuis, was overspannen maar weer zin om aan de slag te gaan maar kan wat motivatie gebruiken.

Leuke vraag en leuk artikel! Vind het ook jammer dat het maar weinig is hier.

Ik vind het ook zo grappig dat de indiaanse keuken in Engeland beetje zoiets is als dr Chinees bij ons. Totaal ingeburgerd met aangepaste recepten die in de verte nog aan India/het origineel doen denken.

1 like

Haha ja dat vind ik ook altijd leuk en opvallend als ik Engelse series of films kijk! Curries for dayzzz

2 likes

Nee echt wel restaurants hier, niet te vergelijken met pita-zaken. Vooral tajines en couscous op de menu, heerlijk! En uiteraard muntthee :yum:

3 likes

@Daelyss Ah! Nou gaat op het lijstje als ik weer eens in België ben!
Ik ken hier alleen maar een paar bakkertjes die (heel lekker hoor) pasteitjes met vermicelli en kip of tonijn hebben en koekjes dus dat zijn meer kleine dingen. Lijkt me leuk om eens wat uitgebreiders te eten!

1 like

Ik vind de milkshakes van die ijssalon Toscana wel lekker en sterk van smaak (niet chemisch), dat doen ze met hun eigen ijssmaken en dus heb je wel lekker veel keuze.

1 like

Ik had hetzelfde probleem en heb toen gewoon iCloud opslag vergroot. Kost 0,99 euro per maand, had ik er wel voor over :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Geen antwoord op je vraag, maar ik ben een aantal jaar geleden bij restaurant Mozo geweest in Amsterdam. Heel lekker Marokkaans eten, vooral de voorgerechten waren top.

2 likes

Oja slim! Ik wilde dat eerst niet omdat je er dan voor altijd aan vast zit (en m’n laptop maakt vanzelf een backup van de rest), maar nu kan ik natuurlijk gewoon die whatsapp kopie wissen als het gelukt is!

1 like

Ik wil binnenkort een paar dagen weg met mijn vriend en kwam deze aanbieding tegen. Maar die prijs klopt dan toch niet?

1 like

Wordt de prijs ook niet verrekend wanneer je naar betalen gaat?