Ik moet wat dingen filmen dus ik wil graag een micro SD voor mijn telefoon kopen.
Is het ook mogelijk om vanaf de telefoon aan te geven om video’s en foto’s direct op te slaan op de micro SD?
Ik heb een android/motorola
Ik moet wat dingen filmen dus ik wil graag een micro SD voor mijn telefoon kopen.
Is het ook mogelijk om vanaf de telefoon aan te geven om video’s en foto’s direct op te slaan op de micro SD?
Ik heb een android/motorola
@Shadina skechers heeft schoenen met ook uitgebreide breedte maten!! Mijn tante heeft hier ook erg last van en Skechers doet dus aan extra breed waar zij wel in past
Heeft iemand ervaring met Botox voor tandenknarsen en een hele aangespannen kaakspier? Ik heb al m’n hele leven hoofdpijn hierdoor en heb alles al geprobeerd. Ben benieuwd naar ervaringen. Ik las dat je het twee keer per jaar moet herhalen maar dat het ook kan dat dat niet hoeft omdat je spier kan herstellen voordat de botox is uitgewerkt.
Niet helemaal antwoord op je vraag en misschien heb je dit allang geprobeerd maar toch: ik ben vorig jaar verwezen naar een kaakfysio en die heeft me verschillende technieken aangeleerd om mijn kaakspier te masseren (ja dit is een ding blijkbaar), dat heeft mij heel erg geholpen bij mijn hoofdpijn! Ik tandenknarste niet maar had een heel beperkte mondopening o.a. doordat mijn kaakspier de hele boel blokkeerde omdat hij zo erg aangespannen was.
Ik wist dus niet dat er zoiets bestond als een kaakfysio haha, maar het heeft echt mijn leven in elk opzicht verbeterd! Maar misschien wist jij hier al van en heb je niks aan deze tip. Ik had alleen zelf gewild dat iemand mij eerder die tip had gegeven, vandaar.
Thanks voor je antwoord! Ik heb echt al alles geprobeerd en dit hielp me niet genoeg omdat mijn stress blijft. Ik ben er pas net achtergekomen dat ik autisme heb waardoor er mega veel stress op m’n spieren slaat en ik krijg het niet weggemasseerd helaas.
Klopt maar ik vind skechers niet zo mooi. Eigenlijk alle merken met brede schoenen zijn een beetje van die oude wijvenschoenen.
Heeft iemand de Yoko (cropped) jeans van Monki? Ik had 2 maten besteld. 1 zit iets te strak, de ander te wijd (middel). Rekt deze broek nog een beetje mee, of krimpt ie enorm in de was?
Ik heb deze in de normale lengte. Hij loopt absoluut niet uit, ik heb na 2x dragen hem op Vinted gezet en hem in een maat groter aangeschaft
Oh jammer. Ik vind dat de pijpen van de kleinere maat net iets mooier vallen (minder baggy en log). Dus ook al zou de grote wat krimpen, die pijpen blijven heel breed
Tnx!
Ik wil iets duurs versturen met de post, en dat vind ik een beetje spannend. Het kan door de brievenbus. Dus ik zat te denken om het aangetekend te laten versturen, maar kan dat met een brievenbuspakketje? Of zal ik het als standaard pakket versturen? Ik snap de opties niet helemaal en vraag me af wat de meest veilige optie zou zijn…
Ja dat kan met een brievenbuspakket!
In de PostNL app kan je alle tarieven zien. Heb een screenshot van die brieventarieven (dat rijmt!) voor je gemaakt.
Edit: zie trouwens wel dat je met een aangetekend brievenbuspakket maar verzekerd bent tot €50
Ah wat lief! Dus dan zou ik hier voor aangetekende brief moeten kiezen? Ga iig even de app downloaden, dankje!
Ja als het onder de €50 euro is dan zou ik het gewoon via briefpakket doen!
Als ik in de app op aangetekende brief klik word ik hiernaartoe doorgelinkt.
Ah het is duurder dan dat ik ga anders wel gewoon even contact opnemen met PostNL!
Ik heb laatst iets verzekerd via dhl verstuurd. Zou je ook nog kunnen kijken
Ja dat kan. In de instellingen van de camera kan ik aangeven dat ik de foto’s/video’s op het interne geheugen wil of rechtstreeks op een geheugenkaartje.
Sorry voor het late antwoord, maar de Chrome extensie OneTab is echt een lifesaver!
Weet niet of dit het juiste topic is, maar:
Bij NOS zie ik wel eens artikelen voorbijkomen over non-binaire personen (zoals bijvoorbeeld Demi Lovato vandaag), hun wil liever aangesproken worden met hen/hun, maar in het artikel van NOS lijken ze dat wel te vermijden door niet op die manier naar iemand te verwijzen maar constant zinnen te maken als: ‘de zanger vertelde dat…’ of ‘Lovato had niet blablabla…’ maar ze gebruiken niet hen/hun echt in de zinnen. Zou dat bewust zijn? Omdat het misschien (en ik heb hier geen idee van of dit al zo is of niet) nog niet is opgenomen in de taalregels ofzo? Viel me echt op. Weet iemand of dat expres is? Vond het wel apart.
Volgens mij is dat bewust inderdaad, erger me er altijd mateloos aan. Juist de media kan helpen met het inburgeren van het gebruik van neutrale voornaamwoorden, vind het zo flauw om er zo omheen te draaien
Dit is een manier van nieuws schrijven, heeft niet per se met het topic te maken. Ze verwerken op die manier details erin en maakt het ‘fijner’ om te lezen dan constant voornaamwoorden.