Durf te vragen #4

Ik heb ook brede voeten en dat is echt kut, want de paar schoenen die wel passen zijn eigenlijk altijd lomp. Als wandelschoenen heb ik de Adidas terrex en die zitten fijn. En ik wilde net Clarks noemen maar die geef je zelf ook al aan, haha, maar die hebben nog wel leuke modellen. Ik koop ook wel eens iets bij Manfield, heel soms zit daar wel iets bij wat niet heel krap valt (maar stiekem eigenlijk toch net iets te smal is). Op sommige sites kunnen klanten trouwens ook beoordelen hoe breed de schoenen vallen, je zou daar ook nog op kunnen letten.

Inmiddels ben ik zo hopeloos dat ik het echt geen probleem vind om veel neer te leggen voor mijn schoenen aangezien er toch vrijwel geen aanbod is en ik allang blij ben als ik schoenen vind die leuk zijn en passen. Wil eigenlijk ook eens op vakantie schoenen op maat laten maken (bv van die leren sandaaltjes) maar ik heb daar tot nu toe nooit het geduld voor gehad.

Je zou trouwens ook eens kunnen kijken bij de herenafdeling (vooral als het om sneakers bv gaat).

1 like

Heb je breedtemaat H? Gabor? Xsensible? Hartjes?

Wel prijzig, maar heb ik allemaal goede ervaring mee.

Je zou eens kunnen kijken naar Durea schoenen. Die schoenen kunnen echt heel lelijk zijn, maar er zitten ook wel leuke schoenen tussen! Zijn trouwens wel vrij prijzige schoenen, maar gaan echt lang mee.

Ah ik ben ook hopeloos haha. New Look heeft veel brede schoenen maar ze zijn echt van primark-kwaliteit. Als je brede voeten hebt moet je echt afspeuren tot je ergens een keer een breed model vindt. Gelukkig passen sneakers wel vaak. Ik heb bij Skechers ook een soort ballerinas gehad die super liepen maar wel lelijk waren…

Mijn moeder heeft extra brede voeten en die slaagde bij Evans, maar dat is niet in NL…

@Marquez Klopt, die zijn mijn moeder aangeraden samen met XSensible door de podoloog. Maar voor mij echt te duur. Als ik echt niets vind dan ga ik bij Clarks. Thanks :slight_smile:

@Ladybug Ja dat zijn zeker goede merken! Wel te duur voor mij, omdat ik geen extra brede voeten heb, dus soms vind ik nog wel eens wat.

1 like

Je kan de schoenenwinkels goed in de gaten houden die duurdere merken verkopen. Zo heb ik twee paar op de kop kunnen tikken voor 100 euro. In de sale was dat. Maar idd het zijn echt dure schoenen. Hopelijk vind je snel iets!

Ik hoorde vandaag in een winkelcentrum een liedje, maar ik weet niet van wie het is. Het is van een vrouw, volgens mij Nederlands. Ik weet 2 zinnen en die zijn: I can fly over mountains overseas, I’ve never felt so free in the choices?? of my life. Uiteraard gegoogled maar ik krijg geen resultaten.

1 like

Flying solo van Ilse de lange?

1 like

Deze?

3 likes

Ja! Thanks!

1 like

Gabor comfort, Camper model peu, vivobarefoot, Joe Nimble.
Helaas ook niet erg elegant, behalve Gabor. Maar is vaak oudbollig.

Ik heb zelf ook brede (en dikke) voeten en heb heel de winter rondgelopen in mij Campers (peu) en laarsjes van Vivobarefoot. Dan hebben mijn tenen tenminste plaats.

2 likes

Wrang? Is het misschien ook niet zuur genoeg voor maar voor m’n gevoel komt het wel in de buurt?

Zijn bij jullie de kappertjes ook overal op in de winkels? Ik wil pasta maken :rage:

Ja ik vind dat wel leuk idd. De twijfel is er vanwege de impulsieve gedachten die in me op kwam haha. Ik zag een plaatje voorbij komen en dacht ineens. Ja vet! Maar ik heb al zo’n 3 gaten in m’n lichaam en 3 oorbel gaatjes ieders kant. Ik ben bang voor zo’n iemand die helemaal vol zit haha

Ja daar heb ik dus helemaal niks aan!!!

1 like

Heb een pdf ontvangen waar bij een opmerking een slotje/beveiliging zit waardoor ik de handtekening niet kan zien. Iemand enig idee hoe ik dit zichtbaar krijg zonder de persoon opnieuw te vragen? Heb al eigenschappen > vinkje bij vergrendeld weghalen gedaan, maar helpt niet.

1 like

Pdf openen met chrome, doen alsof je gaat printen en via daar opnieuw opslaan, dan is de beveiliging eraf als het goed is en kan je misschien de opmerking weghalen

Volgens mij zeggen ze dan gewoon a hint of bitterness?

1 like

De opmerkingen zijn weg nu idd! Maar zie nog steeds geen handtekening. Misschien is die het gewoon echt vergeten dan en heeft hij letterlijk alleen een rechthoek geplaatst :upside_down_face:

1 like

muf

Hahaha zo droog, dan zit er niets anders op dan het toch nog navragen