Ik heb ook brede voeten en dat is echt kut, want de paar schoenen die wel passen zijn eigenlijk altijd lomp. Als wandelschoenen heb ik de Adidas terrex en die zitten fijn. En ik wilde net Clarks noemen maar die geef je zelf ook al aan, haha, maar die hebben nog wel leuke modellen. Ik koop ook wel eens iets bij Manfield, heel soms zit daar wel iets bij wat niet heel krap valt (maar stiekem eigenlijk toch net iets te smal is). Op sommige sites kunnen klanten trouwens ook beoordelen hoe breed de schoenen vallen, je zou daar ook nog op kunnen letten.
Inmiddels ben ik zo hopeloos dat ik het echt geen probleem vind om veel neer te leggen voor mijn schoenen aangezien er toch vrijwel geen aanbod is en ik allang blij ben als ik schoenen vind die leuk zijn en passen. Wil eigenlijk ook eens op vakantie schoenen op maat laten maken (bv van die leren sandaaltjes) maar ik heb daar tot nu toe nooit het geduld voor gehad.
Je zou trouwens ook eens kunnen kijken bij de herenafdeling (vooral als het om sneakers bv gaat).