Durf te vragen #4

:trophy:

Eerder bricoleur :grinning:

1 like

Badedas!

1 like

Is er misschien iemand die mij kan helpen met insta trucjes om een groter bereik te krijgen :slight_smile: ik probeer iets voor een goed doel te doen, maar ik voel me echt een complete kneus erin. Haha

Misschien @blush en @george? (Dacht dat jullie dat vrij veel voor jullie werk deden.)

1 like

Ik had vroegah een abonnement op iets, dan kreeg je elke maand ofzo twee blaadjes (oke er is hier een beter woord voor maar het is 1 omgeslagen blaadje zodat je 4 delen hebt, met gaatjes voor in een map) waarop een grote foto van een dier op de voorkant stond, en dan in het midden en op de achterkant informatie.
Die kon je dan bewaren in een multomap die helemaal op diersoort verdeeld was.

Weet iemand waar dit van was en hoe het heette?

Ik had ook een tijdje een edelstenen abbo en dat was volgens mij van hetzelfde bedrijf maar ik ben daar niet zeker van

3 likes

Schatten van de aarde heet die laatste! Dat had ik, mijn vriend had vroeger die met de dieren, maar ik kom zo ook niet op de naam.

2 likes

Schatten van de aarde van Deagostini!

2 likes

Zal ik een 4e gat in m’n oor laten perforeren

• Ja leuk!
  • Nee stom!

0 stemmers

Als jij dat leuk vindt :woman_shrugging:

Twijfel je? (en waarom?)

1 like

Omg dankjewel voor deze herinnering. Ik was vergeten dat het bestond, maar ik had dit ook!

2 likes

@Juuldie Jaaaa dankjewel oh wat leuk om weer te zien hoe het er uitzag :smiling_face_with_three_hearts: Heb een paar van die stenen nog ergens in een zakje liggen, nooit weggedaan.

@FISSA @papierhier Ja was zo cool hè! Ik weet nog dat ik er één kreeg over huisstofmijt met een supersuper ingezoomde foto op de voorkant en toen heb ik maanden jeuk gehad in bed, omdat ik me zo bewust was van al die beesten.
Mijn ouders hebben mijn hele map weggedaan, koester daar nog steeds zeer serieuze wrok over. Echt zonde, volgens mij was die map nog wel geld waard ook.

2 likes

@Nimy ja klopt! Alleen doe ik veel ook op goed geluk haha :joy: maar je mag me altijd DMen!

2 likes

Oh whatuuup ik heb het gevonden :clap:

afbeelding

26 likes

Bedoel je deze map? Die had ik vroeger ook!
Ligt vast nog ergens bij mijn ouders.
Op de voorkant stond een olifant!

8 likes

Haha ja dus!!! :smiley:

1 like

Wat een goed idee! Helemaal niet aan gedacht. Dit ga ik doen :+1:

1 like

Amai wat een jeugdsentiment dit :heart_eyes:

1 like

Heerlijk hè :blue_heart::blue_heart:

2 likes

Bestaat zoiets nu nog steeds? Of worden kinderen meteen doorverwezen naar Wikipedia?

Zo leuk om dit weer te zien. Wil dit weer sparen.

3 likes