Barbarossa op het Zwarte Pad
Ik koop altijd melatonine via iherb want die hebben een hogere dosis en zijn niet heel duur ook.
Ah top! Dankjewel voor je antwoord, dan wacht ik nog even 2 weekjes
Ik heb laatst deze mini sausflesjes gekocht zodat ik sauzen en dressing beter kan verdelen en het ziet er leuker uit.
Maar ik ben echt superlang bezig geweest om de saus in dat flesjes te krijgenā¦ Heeft iemand daar misschien een tip voor? De opening is maar 1 cm ofzo, dus het erin lepelen duurt echt een eeuwigheid.
Een trechter met een opening die kleiner is dan 1 cm? Verder kom ik niet hahaā¦
Trechtertje vouwen?
Zoals de rest al zegt, een trechter (kun je ook vouwen van bakpapier), of een maatbeker gebruiken met een schenktuit. Je zou ook nog een boterhamzakje kunnen gebruiken en daar het hoekje afknippen, dan heb je een soort spuitzak. En als je er een beetje handig mee bent kun je de saus ook wel direct vanuit een steelpan in het flesje gieten.
Thanks! Ik ga het nog een keer met een trechter proberen inderdaad. Met dunne dressings is het inderdaad niet zoān ingewikkeld, maar een beetje lobbige mayo achtige sauzen bewegen niet lekker mee. Verstopt steeds de ingang. Misschien moet ik deze flesjes dan maar alleen gebruiken voor dunne dressings en op zoek naar een doseerflesje met grotere opening voor dikkere sauzen, waar gewoon een lepeltje in past.
Spuitzak moet denk ik wel werken voor dikkere sauzen toch?
Je kunt ook een trechter en dan met een sateprikker of eetstokje (als je die hebt? Ik niet ) de ingang open houden door te roeren.
Moet je hem niet inknijpen en dan de saus op laten slurpen?
Wij gaan vanmiddag met mijn nichtje van 8 op pad als verjaardagsuitje. We gaan altijd al schepnetten in slootjes, make-uppen en gamen als ze hier is, maar willen er nu nog net iets leukers van makend
Ik dacht zelf misschien terrasje met lekker drankje & hapje of ijsje halen, evt na het eten filmāavondā. Maar ben voor de rest beetje inspiratieloos. Iemand nog een goed idee?
Nagelsalon? Diamond painting (vond mijn nichtje heel luxe haha)? Filmavond met matras en dekens in de woonkamer? Oh bootje huren is ook leuk als het weer het toelaat.
Heeft iemand tips voor een mega schuimende badschuim? Geen lush aub
Waar in Nederland kun je ECHT goede fish and chips halen? Maakt niet uit in welke uithoek van Nederland het is.
Is de Brico in Belgiƫ een grote/bekende winkel?
Ik kom er net achter dat de winkel die in Nederland Praxis heet, in Belgiƫ Brico heet of ik weet niet hoe het precies zit maar de site en huisstijl zien er precies hetzelfde uit!
Ja ik!
Zie nu net dat mijn rozen gaan hangenā¦ Moet ik ze iets gaan opbinden of is dit een gevalletje te weinig water?
Hoe vaak worden recepten jn kookboeken eerst testgekookt? Ik heb redelijk vaak dat er fouten in staan en mijn oma heeft nu weer een boek van sonja bakker en die gaf aan dat er in bijna elk recept een fout in staat.
Ja is zeer bekend. Hier gaan we naar de Gamma of den Brico.