Oeh dat vind ik dus echt wel heftig idd. Maar ik houd het in gedachten!
@the.rebel.club het schijnt dat benevelen met lauwwarm water helpt!
Oeh dat vind ik dus echt wel heftig idd. Maar ik houd het in gedachten!
@the.rebel.club het schijnt dat benevelen met lauwwarm water helpt!
Ja het is in het nieuws geweest. Zal even kijken. Maar als je nu bij 2018 bent. Het is van eind 2020.
Thanks heb t meteen ff gedaan! To be continued
Ja kan zo anoniem als dat je zelf wil
Ik heb die van mij ook al bijna 1,5 week staan, nog in knop. Ik heb eergister de kopjes afgespoeld met warm water en het water ververst en voeding gegeven.
Vandaag is 1 knop uitgekomen! Viel wel een beetje tegen trouwens, hij is niet heel vol en dik, maar heeft vrij weinig blaadjes. Maar wel mooi verder.
Hallo, weet iemand in welke aflevering van de lama’s Tijl B Allemaal variaties noemt op spuiten en slikken?
Ik heb de laatste tijd vaak last van puistjes en oneffenheden in mijn gezicht en ik zoek dus een fijne scrub. Heb sowieso weinig verstand van skincare maar wil eigenlijk fijne producten die ik op elkaar kan afstemmen
De apricot scrub van kruidvat eigen merk vind ik heel chill. Is een creme met een fijne korrel.
En is ook wel een fijn prijsje als je wilt kijken of scrub uberhaubt iets voor jou doet.
Mijn oma had altijd pioenrozen in haar tuin en vertelde mij dat je nooit de pioenrozen met hele dichte knoppen moet kopen/snoeien. Die komen namelijk niet meer uit nadat ze gesnoeid zijn. Altijd pioenrozen kopen waarvan je de knop lichtelijk open ziet gaan! Warm water kan helpen maar vaak is het leed al geschied.
Is het deze? (vanaf 9:45 en ik denk het stukje dat je bedoelt vanaf 12:35 ongeveer) - Loretta Schrijver gemist? Start met kijken op NPO Start (wist ik niet uit mijn hoofd hoor, maar wilde graag mijn Google skills even testen). Krijg nu wel weer echt zin om de lama’s te gaan kijken haha!
Ja ik heb inmiddels een paar scrubs al geprobeerd. Heb nu een peeling van zarqa maar heb het gevoel dat die niet veel doet. Daarvoor had ik er een van the body shop en die vind ik helemaal niet fijn.
Is een exfoliant niet wat voor je? Dat is een scrub zonder korrels. Ik vind dat zelf veel fijner omdat dat niet ‘krast’. Ik gebruik eentje van Paula’s Choice. Die is best prijzig, maar je doet er heel lang mee (ikzelf iets meer dan een jaar). Op hun website kun je ook om advies vragen. Ik weet dat zij ook een scrub met korrels hebben, maar dan een milde. Daar zou je ook naar kunnen kijken. In het beautytopic gaat het trouwens ook vaak over skincare.
Ik zou afraden om een scrub te gebruiken voor je gezichtshuid. Die is daar veel te gevoelig voor, zeker als je puistjes hebt. Je kunt dan beter voor een exfoliator gaan! Je kunt hiervoor bijv. bij Paula’s choice of Jetske Ultee kijken.
Oh haha wat @pastelzwart ook ongeveer zegt dus
Echt? Want ik koop ook vaak pioenrozen(heb ze nu staan? En dat zijn wel altijd echt ronde knoppen! Mijn bloeien nu wel gewoon
Ik vind de exfoliant van Rituals heel fijn.
ik kan geen topic vinden om dit te posten (behalve medische problemen maar dat vond ik wel heel drastisch), dus met risico van verplaatsing dan toch maar hier:
mn slaapproblemen van vroeger spelen weer op, ik heb er pillen voor maar die wil ik niet teveel nemen + geen zin om als een gek door mn voorraad heen te razen en dan weer nieuwe te moeten halen
heeft iemand nog tips qua cbd-olie, melatonine, kruidvatachtige dingen die misschien zouden kunnen helpen?
@Lula kut, inderdaad dit topic! heb nog zoveel verschillende zoekwoorden voor slaap gebruikt, totaal vergeten dat het natuurlijk een vraag is
Om even te verduidelijken wat ik bedoel: de rechter gaat sowieso open, de middelste waarschijnlijk niet.
Komt heel nauw hoor, maar vaak zijn ze toch te vroeg gesnoeid.
Oh ja, ik snap het! Bij mij is het idd zoals de rechter
Omega-3 en CBG druppels. Die laatste werken mij goed om te helpen slapen.
Begin bij 1 druppel half uur voor het slapen.
Je hebt niet veel nodig. Ik zit nu al een jaar op drie druppels voor het slapen.
ik ken iemand die een OF is begonnen en zij is na een paar maanden gestopt. Het is een beetje een illusie dat je snel en makkelijk geld kan verdienen. Zij verdiende per maand zo’n 20 euro, echt niks voor de moeite die je erin moet stoppen, mannen waar je mee moet dealen, etc. Haar foto’s waren echt goed, maar het aanbod op OF is geëxplodeerd en ik kan je met zekerheid zeggen dat mannen liever betalen voor iemand waar ze haar gezicht van kunnen zien dan die anoniem is.
Als je dit wil laten slagen moet je eerst een flinke following opbouwen via Instagram of Reddit, maar onderschat niet hoe moeilijk het is. Oh, en vergeet ook niet dat als je veel zou verdienen je daar natuurlijk belasting over moet betalen…