Durf te vragen #4

Bij sommige vuilstort-plekken hebben ze bakfietsen die je kan lenen/huren! Misschien bestaat dat in je gemeente?

1 like

Kan de achterbank in jouw auto plat? Dan de bank erin proppen, zal wss een stuk uitsteken maar met een stuk touw om je achterklep kun je gewoon rijden. Heb zo een 2,5 zits in mijn Ford Ka vervoerd.

1 like

Ik zou ze graag van je over nemen!
Wat stom dat het bestek bij jouw filiaal op is. Doet jumbo daar iets aan of zeggen ze: Joe pech?

Ik draag normaal maat 37 en bij Adidas 37 1/3, zelfs bij de kinderschoenen. Dus ik zou hooguit een halve maat groter nemen.

2 likes

Ik denk dat ze dit bij de kringloop wel vaker hebben, ik zou gewoon zeggen dat je hem echt heel graag wil maar dat ie niet in je auto past, wie weet hebben ze zelf een oplossing!

1 like

Ik heb besteld. Ze bellen als het weer binnen is.
Ik mis nog wat lunch bestek.

Stuur je mij een pb?

Heb je er nog meer nodig? Ik heb nog 3 volle kaarten en paar losse zegels.

Edit: @Zonnestraaltje ik heb normaal 41/42 en bij Adidas (Stan Smith) was 42 echt te klein. Volgende maat was 43 1/3 en die is wel iets te ruim maar wilde de schoenen graag hebben dus die toch maar genomen :innocent:.

2 likes

https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/15-04-2021/KN_1725007

o huh ik krijg het niet voor elkaar om een preview te posten

2e voor de halve prijs, 2e voor een euro, 50% korting. Er is een actie die de kroon spant: 1+1. Koop er één, krijg er één gratis. Bij sommige producten zelfs het hele jaar door! Hoe kan dit?

spoiler: ze maken alles veel te duur

3 likes

Ja same here als bij Madam-Mikmak, wel een volle digitale kaart, maar geen bestek meer in de winkel… Kan je ze ook digitaal weggeven?

Ja dat kan via de extra app heb ik net geleerd haha

1 like

Iemand dé tip tegen kalknagels? Ik walg op dit moment echt van mn voeten maar heb ook geen zin om tientallen euro’s uit te geven aan middeltjes die niet werken

1 like

Ik ben na jaren smeren met allerlei drogistdingen en huis tuin en keukendingen naar de huisarts gegaan en heb ik een kuurtje pillen gehad
Schijnbaar is van binnenuit cleansen de enige manier

4 likes

Klopt. Ik heb nog nooit een positief verhaal over huis, tuin en keukenmiddeltjes gehoord

2 likes

Om ze iets toonbaarder te maken zou je naar de pedicure kunnen gaan om de nagels vlakker te laten maken, dit scheelt echt al super veel. Mocht je met middeltjes aan de slag gaan is de kans dat het werkt ook wat groter. Bij de Kruidvat kan je daktarin kopen, of gewoon het huismerk.

Tips die ik vroeger meegaf waren je sokken wassen op minimaal 60 graden, goed de tenen afdrogen na het douchen, en elke dag een anti schimmelcreme gebruiken. Je moet ook heel consequent hierin zijn. En azijnbadjes.

Mocht je de pillen niet willen nemen, want die kunnen best heftig zijn, al zou dit wel mijn eigen voorkeur hebben omdat het gewoon goed werkt, zou je evt laserbehandelingen kunnen proberen. Is pijnlijk, niet goedkoop en de kans op verbetering is ongeveer 50% uit eigen ervaring.

1 like

Mmm die laserbehandeling klinkt ook best heftig (en prijzig gok ik) en dat terwijl het dus 50/50 is of het helpt :mask: kga nog maar eens aan de slag met antischimmel creme, vijlen en azijnbadjes.

En wellicht is een pedicure nog een optie want ik heb ook veel eelt. Alleen zúlke gevoelige voeten :sweat_smile:

Dank voor alle suggesties!:grinning_face_with_smiling_eyes: heb die mensen daar nog met veel vragen bestookt. Ook met betalen konden ze hem niet langer dan één dag vasthouden, maar heb uiteindelijk via via via kunnen regelen dat iemand met een busje hem morgenvroeg ophaalt.
Ze hadden ook aanhangwagens om uit te lenen maar uiteraard hebben ik of andere mensen die ik ken geen trekhaak. Nou, gelukkig nog iets kunnen fixen :slight_smile:

5 likes

Toevallig vroeg ik dit vandaag ook ik een ander topic. Het enige wat bij mij hielp was een kuur van de huisarts, maar dat zijn best heftige pillen werd mij verteld (je moet eerst ook bloed prikken om je waardes te laten checken en tijdens de kuur nog eens). Maar het helpt wel. Bij mij was de kuur alleen iets te kort dus inmiddels kan ik weer van voor af aan beginnen

1 like

Kan ik ergens terug vinden hoe of wat er met een verdachte is gebeurd? Er is een tijd geleden in de buurt hier iets heftigs gebeurd en ben benieuwd hoe dat nou zit.

Ik heb geen verstand van bloemen, maar ik heb een bosje pioenrozen gekocht (bij de AH :grimacing:) en die staan nu dik een week en zuipen er op los (heb vaasje al 3x ververst met water), maar ze komen niet uit hun knop? Gaat dit ooit nog goedkomen??

2 likes

Is het in het nieuws geweest? Bij rechtszaken is ook nog wel eens regionale pers.
Ook zou je op rechtspraak.nl kunnen zoeken, uitspraken zijn wel geanonimiseerd maar je zou op het soort misdrijf kunnen zoeken en je woonplaats.
Verder zijn er enorme achterstanden, dus het zou ook zomaar kunnen dat (afhankelijk van het soort zaak) zo’n zaak pas over een hele tijd voor de rechter komt. Ik werk nu nog met zaken uit 2018/2019 jammer genoeg.

2 likes