Durf te vragen #4

Iemand een idee met welke pakketdienst je kunt verzenden naar Frankrijk (vinted retour)? Mondial Relay kan blijkbaar niet en postnl is vet duur

Dpd sowieso! En volgens mij kan het ook met Homerr.

Maar kan je Homerrr doen zonder Vinted? :eyes:

Ja tuurlijk, via de site kan je gewoon een pakketlabel aanmaken. Ik verzend en bestel wel vaker dingen via homer

2 likes

Volgens mij om de paar weken. Houd de folder in de gaten :+1:

Ja wat @SoonSoonThings zegt. Kruidvat heeft voor zover ik weet heel vaak wel 1+1 gratis acties op make-up. Nu is dat Rimmel.

Ik denk dat @Loveisafourletterword dat weekend bedoelt waarbij alles 1+1 is en alle vrouwen het make-upschap leegplunderen.
Volgens mij bestaat dat niet meer? :fearful:

1 like

Is dat niet vaak ook tijdens een groot voetbaltoernooi? Dat de vrouwen dan aan voetbal kunnen ontsnappen door make-up te gaan shoppen? :rofl:

:cry: Nee is dit echt?

3 likes

Niet geschoten is altijd mis :see_no_evil:

Heeft er iemand Jumbo bestekzegels over die zij niet gaat gebruiken?
Ik kom te kort en sparen kan nog maar 2 weken, ga ik niet redden helaas

1 like

Ja ik heb nog over.
En nu heb ik nog genoeg zegels maar is er geen bestek meer!!! (Bij ons dan)

2 likes

Ew dat hoop ik toch niet. Dat is echtniet van deze tijd.

Haha nee niet echt bewust ofzo, maar is het niet toevallig vaak rond die tijd? (Of ik herinner het me verkeerd)

1 like

Long shot maar heeft iemand een ultieme tip voor de volgende situatie? Ik heb een perfect tweezitsbankje gevonden bij de kringloop (waar ik nu ben) die ik wil kopen maar ze kunnen hem maar uiterlijk tot morgen reserveren. Ik heb een kleine auto en zie mezelf niet in een bus in m’n eentje dat vervoeren en naar m’n huis slepen. Zijn er opties die ik over het hoofd zie? Vrienden etc al gevraagd maar niemand heeft tijd

Bezorgen ze niet toevallig? Tegen een vergoeding? Hier bij de kringloop doen ze dat wel…

2 likes

Dus de winkel heeft zelf geen bezorgservice? In sommige steden kun je (elektrische) bakfietsen huren, misschien is dat een optie?

1 like

Is het toevallig op loopafstand van een bouwmarkt die van die grote platte karren heeft?
Zo hebben wij ook wel eens grote dingen naar huis gelopen.

2 likes

Ik heb leuke Adidas schoenen gezien en krijg via ING veel korting, maar ik twijfel over de maat. Ik heb ca 25cm gemeten en dat zou volgens Adidas dan maat 40,5 zijn terwijl ik normaal altijd rond maat 38 zit. Bij Vans bijvoorbeeld maat 38 en bij Converse maat 37,5. :woman_shrugging:

Kunnen ze hem langer voor je vasthouden als je nu al betaalt?

1 like

Ik dacht dat Adidas klein valt… Misschien kun je kijken wat mensen als recensie geven bij Zalando? Vaak staat er dan ook bij dat je beter een maat groter of kleiner kan bestellen.

1 like