Durf te vragen #4

Moleskine heeft hele mooie limited editions!

Paperblanks! Of feine papertie

1 like

Ik heb smalle voeten en sneakers zijn veelal te breed. Nu ben ik op zoek naar witte sneakers. Weet iemand welk merk smalle sneakers heeft?

Leuchtturm? Die zijn wel effen maar zijn er in allerlei kleuren.

Nee het is heel maf, de meeste prijzen zijn wel goed geexporteerd maar de lagere prijzen (€8,30 en €12,50) zijn dus plots in datumformaat.
Ik heb het nu al per hand veranderd maar lief dat je het aanbied

Bedenk me net dat ik laatst ook een had gescoord bij de sissy boy. Ik weet nog niet echt hoe dat papier bevalt, het lijkt iets dunner en het is iets witter. de boekjes zijn niet duur en de hebben ook met flexibele kaft. Misschien nog een idee.

2 likes

Rouje had vroeger veel van dit soort jurkjes, tegenwoordig wel wat minder:

https://www.rouje.com/e-shop/categories/robes.html

2 likes

Kun je ergens in Netflix zien of er nieuwe seizoenen zijn van de series die je ooit hebt bekeken?

Oh shit haha ja dat zou echt heel ongemakkelijk zijn als je masseur bent. :cold_face: :sweat_smile:
Stom van Spotify dat je podcasts niet kan blokkeren.

@Enthusiasm het is gelukkig goed gegaan! Ik had een lange playlist opgezet en mijn telefoon in de buurt liggen voor het geval ik snel moest ingrijpen, maar was dus niet nodig! :smile:

1 like

Ik heb ook smalle voeten en draag nu witte Veja sneakers. Zitten heel erg fijn!

1 like

Weet iemand toevallig een winkel waar je kurken kan kopen? Ik wil iets knutselen maar drink geen wijn haha. Wil ze graag eerst zien dus liever een fysieke winkel en wil niet alle winkels af ivm corona. Er zitten hier redelijk wat winkels, maar geen Pipoos oid of Dille&Kamille

Ik heb er een keer een heleboel gratis op kunnen halen bij een café/restaurant. Als je er een in de buurt hebt kun je die misschien eens bellen?

1 like

Ik heb ff kookissues; ik heb nu een jagerschnitzel in de airfryer, maar ik moet zo aardappelen fryen. Ik kan die schnitzel gewoon daarna in de pan doen en ff rondom bakken toch? Of is dat raar?

Waarom zou dat niet kunnen?

1 like

Normaal zou het een top idee zijn, maar nu heb ik liever geen kurken die andere mensen uit een fles hebben getrokken

Reebok club c85 en adidas stan smith

Waar zit je ergens? Dit is de eerste link op Google met een showroom in Westerbork, maar er zullen vast meer van dit soort bedrijven zijn.

1 like

Bij deze helaas helemaal uit de route en een paar anderen die ik vond zijn ook best ver. Hoopte gewoon op ‘bij de knutselspullen in de hema’ ofzoiets te horen haha. Ik ga maandag de grote lokale slijterij maar eens bellen en anders toch wel online bestellen

Ik heb straks een woning zonder GFT afvalbak. Hoe doen jullie dit? Het liefst wil ik wel scheiden want in huis gaat het zo stinken, maar vervolgens kan ik het niet eens kwijt bij huis.
Ik ben dus nu in dubio of ik een enkele of dubbele prullenbak moet aanschaffen.

Is er ergens een gezamenlijke gft bak in de buurt? Dan zou ik gewoon een dubbele afvalbak nemen met speciale zakjes en iedere keer naar die bak lopen zodra je zak vol is.

1 like