Volgens mij dan alleen de eerste maand (september)
Thanks voor je uitgebreide antwoord! Jammer dat je er uiteindelijk wel last van kreeg. Ik zelf heb een (milde idk?) hallux valgus, dus bij sommige schoenen gaat het dan daar aan de zijkant snel pijn doen.
Ik zat zelf naar die basic canvas te kijken, wist niet dat ze deze ook hebben. Dat is wel een goed idee, misschien kan ik ze ook wel irl even gaan passen, kijken hoe het voelt.
Ik begin binnenkort met een baantje waarbij ik veel moet lopen buiten (horeca), dus wil nog even schoenen vinden die dan echt goed zitten.
In de instellingen het decimaal teken veranderen in een komma in plaats van een punt en dan opnieuw importeren. (Een gokje)
Ik werk bij de oranje Z en 50mb is echt prima voor 1 persoon of om gewoon simpel te internetten. Wil je met meerdere personen tegelijk internetten of moet je veel videobellen voor je werk, dan zou ik dat sowieso via internetkabel doen of een groter abo afsluiten. Maar die 50mb haal je alleen via de kabel, via WiFi heb je altijd minder (80% ong) en is heel erg afhankelijk van je woning (nieuwbouw = veel beton = veel staal = slechtere WiFi), omgevingsfactoren(midden in de stad = meer beschikbare Wi-Fi-netwerken = drukker op de frequentie = slechtere WiFi) en de afstand tot je modem. Ik zou gewoon starten met 50mb, upgraden terwijl je nog in een jaarcontract zit is altijd te doen, maar downgraden soms wat moeilijker.
Komt er ergens een groene kabel je huis binnen? Dan is dat je coaxverbinding iig.
Ik liet een avond met mijn vriend spotify zn gang gaan met een playlist of radio met chille zen of massagemuziek en na een paar uur zaten we ineens naar een erotische podcast over seksuele energie ofzo te luisteren. Maar dat was dan nog een soorttt van zelfde genre? (Maar wel ongemakkelijk als je masseur zou zijn). Ik zou spotify dus niet vertrouwen en elk uur zelf een nieuwe playlist aanzetten ofzo haha.
Heb je een carriĆØre switch gemaakt? Ik dacht je dat je voor BB werkte. Groetjes degene die bij je op de demer iets heeft gehaald toen het een beetje akward was toen je collega vroeg hoe we elkaar kende haha.
Wij hebben 50mb download en 5mb upload, gamen niet enzo maar wel veel Teams, ook tegelijk. Nooit ergens last van. Ze proberen wel regelmatig te doen alsof het heel traag is vanuit KPN, krijg vaak van die āaanbiedingenā over sneller internet. Maar ik ben prima tevreden over snelheid en betrouwbaarheid.
Sowieso thanks iedereen voor jullie info en ervaringen.
Ben nu weer in het huis en kan echt nergens coax vinden haha.
Ga vanmiddag dan denk ik bij KPN glasvezel doen.
ja en dan krijg ik zoān raar getal wat met het origineel niks te maken heeft
@Theeleut ik exporteer het vanuit een merchandise management systeem dus daar kan ik niks aan veranderen helaas
wel bedankt voor jullie hulp!
Ik zoek zoān soort jurk (liefst in donkergroen of donkerrood of meerkleurig). Nu heb ik erop gegoogled maar ik vind ze vooral terug op een heleboel van die shady webshops die ik niet helemaal vertrouw. Ik heb wat andere standaard sites uitgepluisd maar kan net niet vinden wat ik zoek. Iemand toevallig een goede tip?
kan het zijn dat er een afwijkende notering werd gebruikt voor de bedragen? bijv een punt ipv een komma?
als je wil mag je het bestand wel even naar mij sturen als het nog niet gelukt is!
misschien vind je deze wat?
C&A noemt dat type jurk: fit and flare
en ik heb deze van stradivarius die valt bij mij zo als die op jouw fotos:
staat nog wel op vinted
Het lijkt ook wel een beetje op King Louie dacht ik. (misschien is dit wat stijver en zijn de printjes niet helemaal je ding.)
Ja werk al 2 jaar niet meer voor BB en werkte daarna freelance ver verschillende merken, maarja Corona.
Haha ik moest lachen om het idee. Zou indd echt awkward zijn maar ook grappig , hij is inmiddels al geweest dus nu kun je vertellen of het goed gegaan is??
Het is het niet heeeelemaal maar misschien iets zoals dit?
https://www.thesting.com/nl-nl/jurk-print-rood-341429
https://www.thesting.com/nl-nl/maxi-jurk-print-assorti-342705
En de kolom kopiƫren en plakken als waarden (dus niet gewoon plakken, maar special plakken, tekentje met 123) in een nieuwe kolom?
Ik wil een nieuw notitieboek. Ik gebruik vaak de moleskine boekjes maar ik vind die buitenkant zo saai. Ben dan juist wel weer van van de niet strak witte papier soort die ze gebruiken. Kent iemand notitieboekjes met een vergelijkbare papiersoort?
Ooh dat had ik helemaal niet meegekregen. Is wel echt een andere branche waar je nu in zit. Hopelijk kan je het freelancen weer snel oppakken.
Thanks @yzile @Marquez @the.rebel.club , ik ga jullie suggesties eens doorpluizen en doorklikken/zoeken, andere suggesties nog steeds welkom!