Durf te vragen #4

Ik heb allemaal vouchers op mijn asos account zie ik opeens, verschillende van bij elkaar zeker 250 euro. Zijn er toevallig mensen die veel bij asos kopen die er één of meerdere van mij willen overkopen? Ik heb drie bonnen van 90, 97 en 109 euro en ze mogen voor een tientje minder weg, help a broke bitch out! :green_heart:

2 likes

Ik heb een probleem met excel, misschien heeft iemand hier een idee:
ik heb een prijslijst geexporteerd uit een programma, en nu heeft excel 1 kolom met prijzen automatisch als datum opgeslagen ipv getallen.
Dus ipv 8,30 staat er “Aug 30”
Als ik het op de gewone manier in getallen converteer, wordt het 11171,00 ???

Gisteren was er op Qmusic een best op the 80s ofzo op. Is er vandaag ergens een radiostation die ook een “best of” lijst heeft?

Volgens mij gaat het vandaag verder op Q. Radio 10 en Sky hebben ook aparte frequenties voor 60/70/80/90’s

1 like

Oja ik hoor nu idd weer 80s muziek! Net voor 9 uur waren 't wel nieuwere liedjes volgens mij. Maar dan laat ik deze er gewoon lekker op.

Wij hebben op werk een oude wekkerradio als radio maar die vangt helaas niet echt veel zenders op :joy::sob:

1 like

Weet iemand hoe dit liedje heet?

Remix van deze Spotify

1 like

Thanks!

1 like

Hoe hebben jullie stroom uitgezocht voor jullie woning? En hoeveel gebruik ik in hemelsnaam in mijn appartement van 80m2?

Wie o wie kent er een opvang/nanny service voor 1 dag waarbij ze ook Frans spreken? Het is voor een evemenent, dus maar eenmalig. Dat maakt het wat lastig zoeken vind ik .

Gaat het om veel kinderen? Hoeveel nannys heb je nodig? Misschien kan je anders een Franse student ofzo regelen? Best prima bijbaantje voor een dag :wink:

3 likes

Hier heb je wel tools voor op internet of bij verschillende leveranciers! Ligt er namelijk erg aan of je een tussenappartement hebt etc. Wij hebben leverancier gekozen op basis van prijs en enigszins op milieubeleid.

1 like

Wij hebben Gaslicht.com gebruikt, daar kan je makkelijk vergelijken tussen leveranciers. En qua hoeveelheid gebruik zijn er wel gemiddelden te vinden, bijvoorbeeld hier: Gemiddeld energieverbruik: is jouw verbruik hoog of laag? | Milieu Centraal.

1 like

Nee zijn er maar een paar. Dat is een goede, even kijken of we daar mensen kennen :slight_smile:

Energie inmiddels geregeld haha en next: internet en televisie via glasvezel.

Ik heb blijkbaar geen coax dus ik moet perse glasvezel tv + internet afnemen. Welke raden jullie aan? Ik zit nu tussen KPN en T-Mobile te twijfelen. Is 50 Mbit genoeg voor alleen ik?

Sorry voor dit vragenvuur hoor, normaal regelde mijn ex dit soort dingen. :cold_face:

1 like

Ik heb 20 mbit van t-mobile en mijn vriend zeurt alleen als hij een update van 35GB voor zijn spel moet downloaden, dat duurt echt teringlang. Streamen en al dat soort dingen gaat zonder haperen.

1 like

Heb je het met celeigenschappen weer veranderd naar valuta?

Als je een daily mix ofzo van Spotify afspeelt, of gewoon Spotify z’n gang laat gaan, kan het toch niet gebeuren dat hij ineens een podcast gaat afspelen he? Of wel?
Dat zou een potentieel superongemakkelijke situatie zijn namelijk vanavond.

Samenvatting

Ik heb een nieuwe buurman, hij komt vanavond op bezoek voor een drankje, maar ik heb hem al helemaal nagetrokken via Google, en vond een podcast waarin hij zit, dus heb daar een stukje van geluisterd. Zou een beetje creepy (van mij) zijn als die podcast vanavond ineens gaat afspelen :grimacing: de podcast blokkeren kan niet, voor zover ik zie.

17 likes

Haha ik denk het niet, maar zou wel heel grappig zijn

1 like

Hahah nee dat gaat echt niet zomaar gebeuren! Anders even door die dailymixlijst scrollen maar geloof nooit dat hij er ineens tussen staat

1 like