Blendle?
Ik had altijd een Sonos Playbar bij de televisie, maar die gaat uit het assortiment. Ik geloof dat de Arc de opvolger is, maar is de Playbar ook een beetje te vergelijken met de Beam?
Ik heb geen idee hoe de playbar is maar wij zijn heel tevreden met de beam.
Heb wel Wisc verslagen gedaan kan kijken of ik nog wat kan vinden
Oh dat zou top zijn bedankt!
Heb nog mailtjes uit 2011 gevonden, AVG technisch niet ok, maar goed had geen eigen mailadres op stage. Wat wil je weten?
Ik stuur je morgen even een privé berichtje als dat kan? Dan zit ik op mijn laptop.
Is helemaal goed! Wel leuk om me dâr weer een keertje mee bezig te houden
De beam is echt wel veel kleiner dus qua geluidskwaliteit lever je wel wat in. Ook heeft de Arc digital Dolby Atmos maar ik kan me voorstellen dat je die te duur vindt.
Ik heb er voor mn werk mee te maken en ik zou van de playbar naar de beam niet als upgrade zien zeg maar.
Is het nog gelukt? Voor een volgende keer helpt schoonmaakazijn ook ipv witte wijn! En geen zout op zijde eigenlijk, daar kan het weefsel te fragiel voor.zijn. Iets als maĂŻsmeel of babypoeder doet hetzelfde (onttrekken) maar is zachter voor de stof. En dan daarna dus met azijnwater om wat er toch in is getrokken uit te krijgen
Ik kom straks ook in een hele hoge ruimte dus ik denk dat ik dan toch voor de Arc zal gaan op gegeven moment. Maar niet vandaag. Vandaag al bijna mn hele inboedel gekocht.
Ik ken dit helemaal niet, raad je een specifieke aan?
Pfoeee dat hangt echt helemaal af van de ruimte en je doel! Zou vooral even gaan kijken en luisteren naar winkels die dit verkopen. Mediamarkt verkoopt het maar een hifi winkel bij jou in de buurt ongetwijfeld ook. Het heeft de kwaliteit van Sonos maar een lagere prijs
Ja, het is gelukt! En bedankt voor de tips, ga ik zeker in gedachten houden voor de volgende keer, maar hopelijk komt er geen volgende keer meer haha
Heeft iemand ervaring met palladium schoenen en zijn ze aan te raden voor iemand met wat lastigere voeten? Zitten ze comfortabel als je er een dag op moet lopen? Of is het vergelijkbaar met all stars?
Ja hoor, je mag me DMâen
Welk type schoen?
Palladiums ervaring
Ik heb dramatische voeten en ik heb er een paar maanden bijna elke dag de hele dag op gewandeld. Ik had de soepele leren variant van het klassieke model met een laagje wol erin. Ze waren zeker comfortabel en goed genoeg om op te wandelen, veel beter dan All Stars! De zolen zijn stevig en ze waren ook geschikt voor in de bossen en op sneeuw en ijs. Mijn voeten hebben aan de achterkant echter een afwijking waardoor de wol aan de achterkant na een tijdje wegsleet en ik daar pijn kreeg. Ook vond ik ze bij de enkels niet zo stevig. Ik heb ze uiteindelijk verkocht, maar dat lag niet aan de kwaliteit maar meer aan mijn afwijking die normaal ook al problematisch is. Verder vond ik dat ze klein en smal vielen. Ik heb een maat groter gekocht en ik heb de zooltjes vervangen door gelzooltjes, dat was het meest comfortabel.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Als je bang bent dat je een miskoop begaat kun je misschien eerst een tweedehands paar proberen?