Durf te vragen #4

Ik was gisteren bij die Starbucks en daar hebben ze Den Haag bekers. Denk niet dat er een Leidschendam mok komt.

1 like

Jammer! Had zo cool kunnen zijn.

Zijn er hier mensen die betalen voor opslagruimte in de Cloud? Welke plek is aan te raden?

Ik ben foto’s/digitale bestanden van de afgelopen tien jaar aan het opruimen en mijn externe hd is bijna aan het crashen… Dus ik moet het gauw allemaal ergens gaan parkeren :grimacing:

1 like

Ik heb iCloud en dat werkt prima.

2 likes

Ik wil een plastic haak overspuiten met van dat sprayverf. Moet ik het dan eigenlijk van te voren een beetje licht schuren of kan ik het er meteen opspuiten?

zou volgens mij wel gewoon zo kunnen. Anders zou je een klein stukje kunnen testen en als het eraf bladderd ofzo kan je alsnog alles ff schuren.
Oh en nog een random tip die je miss wel wist maar van gepaste afstand stroken sprayen zeg maar . Bewegingen van boven naar beneden. Zo krijg je geen druppels

1 like

iCloud ook

2 likes

Ik gebruik google drive. Lekker overzichtelijk en werkt met al mijn apparaten.

1 like

Wat betekent je hand als een spuit tegen je ander arm houden en dan een geluid maken?

Ik ben probeer hip te blijven. Maar ik volg hier niks van.

2 likes

Ik had laatst iets van een pastaschotel met prei besteld en de prei ontbrak haha

1 like

Iets van cold veins ofzo iets met een basketballer, dat je cold blooded bent

Eerst twee vingers op je aderen slaan en dan die hand als een spuit?? Of iets anders

Sheeees?

Dat betend zo van sheeeeees en dan vgm idd wat @Luzarl zegt.

Ben ik laatst achter gekomen via een insta van een millenial die alle hippe dingen uitlegd aan andere millenials.

1 like

@Luzarl @Soy.peor wat betekent het geluid? Waar slaat dat dan op?

En net als @midheavenmoon wil ik ook graag dat account volgen. Kan ik wel gebruiken zoals je merkt.

@Nevermind bedoel jij wat luzarl en soy bedoelen of is dit weer iets anders hip?

1 like
3 likes

Shees is eigk gewoon een soort van jeetje. Of damn ofzo of iets in die trant.

2 likes

Ja, ik zou het heel licht opschuren, vooral goed ontvetten en even checken dat je de goede sprayverf hebt (geen latex ofzo).

1 like

Zijn er mensen die ervaring hebben met het rapporteren van de resultaten van diagnostisch onderzoek? Voornamelijk de WISC-V (met name over de opbouw, kopjes, volgorde etc). En ik heb ook wat meer inhoudelijke vragen over de TEA-CH en SCOL.

Iemand die meedoet met Ramadan en die ik iets kan vragen? Ik moet een klein tekstje (2/3 zinnen) schrijven voor in een mailing, maar wil niet de plank misslaan qua tekst of foto!

Wat is die website ook alweer waar je van nieuwssites bijvoorbeeld de plus artikelen kan lezen?