Durf te vragen #4

misschien een online escape room? weet niet of je dat verstaat onder spelletjes doen trouwens. pyjamaparty en in de woonkamer slapen? matrassen naar de woonkamer en dan foute films kijken haha. wandelen en dan zelf een thermoskan met bijv warme choco meenemen + kleine snacks! weet niet of je man in is voor een beauty avond? :joy: samen maskertjes doen, wenkies epileren enzo hahaha. allebei badjas aan, lekker relaxen en dan elkaar een massage geven, lekker zen

3 likes

Oh die vind ik juist weer heel vervelend. Deze van Joseph Joseph vind ik veel fijner! @Max

https://www.fonq.nl/product/joseph-joseph-easypress-knoflookpers/87987/

2 likes

Bhahaha jaaa dat zit wel goed hahaha, maar een keer wat anders zou ook leuk zij. :rofl:

Als je het leuk vind om een uitdagende gezichtmassage te leren is dit misschien wat

2 likes

Ik ben op zoek naar een mooie diffuser en kwam online een leuke tegen in de vorm van een volle maan. Kost 60 dollar. Ik dacht ga nog even een rondje googlen of ik deze ergens anders goedkoper kan krijgen en krijg dus allemaal heel goedkope opties (oa ook Ali en Wish). Wat zouden jullie doen? Grote kans dat die van 60 dollar ook gewoon een exemplaar van Ali is. Toch? Gaat om deze diffuser:

Jaaa groot fan van deze knoflookpers

1 like

Aan de hand van een crimedossier samen een misdaad oplossen? https://shop.crimibox.com/

1 like

Deze knoflookpers was volgens mij een paar jaar geleden een minihype hier. Echt helemaal geweldig.

Ben er ook achter gekomen dat je je knoflook zonder te pellen kan persen, waardoor je nog minder schoonmaakwerk hebt. Echt lifechanging was dat zeg.

2 likes

Heb je een linkje van die Ali versie? Hij is echt mooi!

2 likes

Deze bijv. (staan er vast meer op):

https://m.nl.aliexpress.com/item/1005001972527941.html?pid=undefined&spm=a2g0n.productlist.0.0.5bde4e29HwZotF&browser_id=3144ce37a1e242f1a4812525fefff725&aff_trace_key=9295a8ff172f44abbd9e83ff923f3257-1610314778177-01658-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=176ee3ddfb7fbaae49722a61105e12495f57a14eb1&gclid=&

Kun je stamppot andijvie invriezen en is het dan ontdooit nog wel te vreten? Misschien een domme vraag maar ik kan me niet goed voorstellen dat het dan nog lekker is.

Ik vind dat nooit zo’n succes! De andijvie wordt dan een beetje slijmerig.

2 likes

Geen idee. Lens was beschadigd geraakt

Nee gelukkig niet! Misschien een klein littekentje, maar verder niks noemenswaardigs. Ook niet qua sterkte.

1 like

Voel me echt een bejaarde maar wil tijdens t wandelen een podcast luisteren. Waar haal ik die vandaan en kan dit via download, ipv beperkte data abonnement?

1 like

Als je al Spotify hebt met Premium account kun je het daar downloaden. Ik gebruik Pocket Cast maar ik weet niet of dat nu gratis is. Maar er zijn sowieso gratis podcast apps waar je kunt downloaden, het is niet nodig om te streamen.

1 like

Ik gebruik wel zo’n nagelborstel. €0, 60 bij Action ofzo. De ondergrond van je schoen gaat er niet kapot van dus waarom zou het niet geschikt zijn? Gebruik het voor die groeven en ook bij sneakers bv de witte rand.

Als je een iPhone hebt, heb je ook een podcast app erbij zitten, gratis. Niet per se de fijnste haha,maar werkt goed genoeg.
Je kunt iig volgens mij in iedere app downloaden :slight_smile:

1 like

Haha ken je gevoel, ik luister sinds vorige week podcasts. En doe dit via betaalde account van Spotify. Ik heb ook tips gekregen, misschien ook wat voor jou:

Laura H. (Over dat kalifaat meisje)
Opgejaagd (over Nederlands onderwijs/kinderopvangsysteem)
Jan & Christina (over een vrouw in een Amerikaanse gevangenis)
De plantage van onze voorouders (over wit privilege)
Bob
El Tarangu
De showbizzmoord
De kasteelmoord
De Blankenberge tapes

2 likes

Ik zoek een timer app die klinkt als een kookwekker of iig irritant is. Is voor een training waar deelnemers 30sec de tijd krijgen om iets te doen en zich een beetje opgejaagd moeten voelen :joy:, Ik heb geen zin ze allemaal te moeten downloaden en testen hahaha.