Ik vind overcast een fijne app voor podcasts. Spotify niet iig.
Heb je niet gewoon een timer op je telefoon? Op mijn iPhone vind ik de timer in ieder geval wel irritant klinken. Ik schrik me ook altijd dood als dat ding afgaat haha
Haha ja maar wil het liefst ondertussen ook een soort klik/kookwekker geluid, waardoor je je gejaagd voelt worden. (Klink ik nu heel gemeen hahaha)
Ooh zo, dat je tijdens die 30 seconden ook de seconden hoort tikken zegmaar?
Ja precies! Alsof er dus zoân wekkertje op de achtergrond staat te tikken.
Ah shit, dan heb je niets aan mijn tip inderdaad! Misschien kun je wel een online versie vinden op een website?
Is het in BelgiĂ« normaal om kinderen âsloebertjesâ te noemen? Het werd in een Vlaams programma gedaan en toen zag ik enkele bekende Vlamingen erom lachen, maar ze waren niet geschockeerd. In Nederland heeft âsloeberâ een negatieve connotatie.
Ik heb het nog nooit gehoord in mijn omgeving, maar moest ik het horen zou ik het opvatten als âdeugnietjesâ oid, plagerig maar niet per se negatief.
Als je een contact in whatsapp hebt geblokkeerd en je deblokkeert diegene daarna weer, krijg je dan nog alle berichten binnen die diegene heeft gestuurd tijdens het blokkeren?
ik denk van niet.
Nee.
Iemand tips met leuke (web)shops voor schoolspullen; collegeblokken, schriften, klappers voor uni? Shops zoals hema vind ik leuk, maar wat ik nodig heb is al paar weken uitverkocht
Ja bij jullie is een sloeber iemand onverzorgd toch? Hier is het voor kinderen inderdaad zoiets als deugniet / kapoen (volgens mij ook Vlaams?). Lief stout zeg maar
Ik wil een boekje inzakformaat kopen als notitieboek/schetsboek (zowel pen, verf, etc). Ik zit nu te kijken naar Moleskine maar zijn er nog andere aanraders? Ik zit bv ook naar Leuchtturm1917 te kijken. Het papier mag dus vooral zeker niet te dun zijn.
Heeft iemand toevallig een zalando kortingscode? Normaal word ik daar mee doodgegooid maar als ik wil bestellen ineens niet meer
Heeft iemand ervaring met de thee van Dille & Kamille? Zou graag online een bestelling plaatsen, welke zijn de moeite om te bestellen?
Zo heb ik al tig e-mailadressen aangemaakt, alleen voor de korting
Ik zoek al een tijdje grote kommen voor ramen / noodles etc. Iemand enig idee waar ik dat kan vinden? Ik zit online te zoeken, en ik moet alle maten nalopen om te kijken of ze de juiste maat hebben, schiet echt niet op zo⊠de meeste kommen zijn me veel te klein. Iemand toevallig zoiets gekocht / tips?
Oh wow dit verklaart zoveel. Mijn vriend is Vlaams en noemt me wel eens sloeber/sloebertje, ik snapte dat nooit helemaal want ik ken het idd meer als onverzorgd/armoedig. Maar we hebben wel meer gekke namen voor elkaar dus ik dacht, zal wel. Deze betekenis klinkt een stuk logischer haha.