Durf te vragen #4

Nee klopt, dat worden dan gewoon afspraken. Ik bedoel echt dat je agenda leeg blijft maar dat je aan de kleur op de achtergrond wel kunt zien dat dat tijdblok bedoeld is voor vergaderingen of afspraken met vaste personen…

@Scorpiovibes Ja en dat wil ik niet haha. Het is ook vooral voor mezelf, niet voor anderen. Dat ik zelf meer overzicht in mijn agenda heb.

1 like

Ik wil, wanneer corana het toelaat, een lang weekend weg met mijn vriend. Het liefst ergens in de buurt van een strand zodat we lekker kunnen wandelen. En wat ik graag zou willen is bij leuke vegantentjes eten (bestellen). En ook wel graag naar een museum ofzo. Heeft iemand tips voor iets wat niet super duur is?! :innocent:

1 like

En als je de afspraak zo zet dat het in je agenda (voor anderen dus) als ‘free’ i.p.v. ‘busy’ verschijnt? En dan kan je nog steeds de kleur van de afspraak voor jezelf aanpassen

1 like

Helpt het misschien om die blokken als “voorlopig vrij” (of onder voorwaarde, of voorlopig bezet of hoe heet dat - dat gearceerde?) te markeren? Dan kunnen anderen wel iets inboeken maar zie jij wel een blok staan?

1 like

Ja dat kan wel, maar het gaat er in dit geval niet om wat anderen zien, maar wat ik zelf zie. Anderen zullen geen voorstellen doen voor afspraken, ik ben de enige die eventueel afspraken inplant. En ik wil dus geen afspraak inplannen haha.

@Mees Ik snap wat je bedoelt! Dat zijn echter maar 4 opties geloof ik (of iets dergelijks) en ik wil meerdere verschillende ‘kleuren’ gebruiken voor verschillende typen blokken zeg maar. En dit zou er dan als ‘afspraak’ uitzien en dat wil ik niet.

1 like

Misschien kijk ik met mijn neus, maar ik zie daar geen optie voor

Mijn huid jeukt elke keer na het douchen. Of soms random. Ook als ik koud heb gedoucht en geen parfum dingen heb gebruikt. Ik smeer er al jojoba of arganolie op.
Vooral mijn armen en benen en ik word er echt leip van. Het is tijd dat het weer zomer wordt zodat ik het probleem van overmatig zweten weer heb.

Weet iemand iets wat werkt?

Het enige wat echt werkt bij mij is korter en iets kouder douchen. Na het douchen smeer ik mezelf meteen in met een bodylotion die niet geparfumeerd is. Maar het meeste baat heb ik bij het korter en kouder douchen.

Ik vraag me al heel lang af of het branden van kaarsen helpt tegen een etensgeur. Vanuit huis heb ik meegekregen dat mijn ouders standaard kaarsen aansteken als we gourmetten. Ik heb het dus niet over geurkaarsen, maar puur het brandproces van een kaars, of dat ook helpt tegen etensgeuren.

1 like

Heb je hard water? Ik ben inmiddels het lokale uithangbord voor waterontharders hier, maar ik krabt mezelf echt kapot vroeger, met name in de winter, ondanks insmeren met liters amandelolie, maar nu we geen kalk meer in het water hebben is dat weg.

8 likes

Ja, ik douche al heel kort :sob: Kouder zou ik vaker moeten doen, maar ook als ik koud heb gedoucht zonder douchegel zitten er daarna dus allemaal bultjes. Zo irritant.

Haha dit zei je vorige keer ook toen @Krabsalade erover klaagde. Ik kan dat niet aanpassen in een huurwoning toch?
@Krabsalade jij al een oplossing gevonden tegen droge jeukende huid?

2 likes

Ik douche nu nauwelijks, ga ook zo min mogelijk in bad en dan met een shitload aan olie en dan gaat het best goed. Balneum extra vettend!

HDH (helpt droge huid) bodylotion bij de Etos. Verpakking ziet er niet uit, maar het is echt geweldig spul. Kost iets van 8€ voor een fles, en ik doe er echt lang mee.

ik heb laatst een apparaat op rtl4 daytime gezien dat je gewoon op een leiding kunt klikken met een magneet erin die de kalkdeeltjes aantrekt ofzo… wacht.

ja dit is het: https://www.waterontharder.com/nlk/?gclid=EAIaIQobChMIoLGY2KeM7gIVDttRCh0udwZaEAAYASAAEgKS9_D_BwE

Its a scam meid

Hoe denk je dat die magneet al die kalk vasthoudt voor eeuwig? Wetenschappelijk nooit bewezen en Julio is een charlatan

12 likes

Ja dat is inderdaad een scam. Niet intrappen

1 like

‘Het werkt niet meteen’
Oke…
1 like

Ohnee!! ja het klinkt ook een beetje te tellsel achtig moet ik wel toegeven.

Bedankt @Zemraluani @Mexi namens iedereen die het wou kopen!

2 likes

Hebben ze bij Uber of deliveroo niet betere voorwaarden? Ik zou dit ook mega kut vinden

Oh die 15 minuten van te voren aanwezig zijn, vreselijk. Moest bij mijn bijbaan ook een later im de detailhandel weer. In het begin deed ik dat een later niet meer en was dat ook wel prima.

Misschien is in een supermarkt werken nog een optie? Niet dat dit antwoord is op je vraag. Ik weet niet of dat wel mag, vind het erg rare voorwaarden maar wel typisch voor zulke banen.

ik zag dat ze hier bij mij in de buurt wel mensen zoeken. (Wel noorden) en anders iets van callcenter werk als je snel wel wilt.