Ja alle tips hierboven! En wat ik ook soms doe zijn een paar druppels zonnebloemolie
Haha ah! Ik heb wel echt veel minder jeuk nu, je scrubt als het ware dus oude huid eraf zoals je dat ook op je gezicht of lichaam doet! maar tip tegen roos is echt de gember shampoo van de body shop! Echt de beste ever
Weet iemand een goed mondspoelwater? Iemand heeft hier een keer oxyfresh aangeraden en diegene was mega enthausiast, maar ik was mwah onder de indruk. Gebruikt iemand hier toevallig iets anders waar die tevreden over is? Voornamelijk voor een chille adem gedurende de dag.
Bij mijn vriend helpt tongschraper icm listerine in de witte fles heel goed.
Dat is blijkbaar de whiteningversie maar ik had die voor hem gekocht omdat het geen alcohol bevat.
Maar het is niet zo dat je de hele dag broodjes martino en tonijnsalade kan eten omdat je smorgens dat spul hebt gebruikt haha
Misschien ongevraagd, maar als je vaak last hebt van een vieze adem zou ik proberen meer te flossen/stokeren en eens kijken of je amandelsteentjes hebt. Die bacteriƫn zijn de grootste veroorzakers dus als je dat schoon houdt zou het ook beter moeten gaan. En veel water drinken schijnt ook te helpen
Thanks voor de tip ook @Yzile ! Nu je het zegt moet ik echt vaker stoken haha. Toch maar even dat weer effectief gaan doen en dan is het altijd wel een stuk minder inderdaad. Mn tandvlees bloedt nu niet meer dus ontstoken is het dan volgensmij niet meer. Die oxyfresh is wel tegen amandelsteen dus misschien nog een keer een kans geven! Ik wil dan meteen 24u resultaat, maar dat is misschien een beetje overdreven haha.
Ik heb zelf een tijdje CB12 gebruikt en dat vond ik zelf goed werken! Maar zoals door anderen ook genoemd werd is het grootste wondermiddel goed de tong en tussen de tanden en kiezen reinigen.
Thanks @tijgerlelie @Yzile @Foucher voor de broeken tips. Heb een paar bestellingen gedaan.
Weet iemand hoe het traject tussen Eindhoven-Utrecht (Uithof) is? Moet er morgen om 9u zijn, pre corona kon ik me herinneren dat het altijd vrij druk was op de weg, is dat nu nog steeds zo? Vind het op zulke stukken altijd lastig in te schatten hoeveel eerder ik moet vertrekken.
De a2 is relatief rustig, zelfs in de spits! Laatste 3 maanden geen Ć©Ć©n file op meegemaakt.
Bedankt, door jou heb ik langer in bed kunnen blijven. Was inderdaad heel rustig, heerlijk.
Ja ik heb hetzelfde! Kreeg mail dat ik de doelen moest activeren voor deze week, maar er staan helemaal geen doelen in?
Misschien een glitch omdat er waarschijnlijk deze week heel veel mensen starten?
Heerlijk! Hoopte al dat je het nog op tijd las
Ja ik ook, terwijl ik vorige week begonnen ben! Beetje gek. Ga vanmiddag hardlopen en zal even kijken of het daarna veranderd is.
Weet iemand hoelang het duurt voordat je weer iets op de muur kan hangen als het geverfd is? Kan via Google alleen vinden hoelang het duurt voordat het droog is. Maar kan het kwaad als je dan je spiegel etc weer ophangt? Ben het helemaal vergeten te vragen aan de schilder.
Ik hou altijd +/-12u aan voor ik dingen ophang of meubels tegen de muur schuif, maar dat is meer uit gemak (meestal 's avonds klaar met schilderen en dan de volgende ochtend alles weer juist zetten).
Wij willen een nieuw bed kopen maar matras wil ik wel graag testen in de winkel, dat kan nu natuurlijk niet. Is het een dom idee om wel alvast het bed te kopen van 160cm maar nog even ons oude matras van 140 cm daarin te gebruiken tot we een nieuwe kunnen kopen? Gaat dat heel erg schuiven ofzo? We hebben wel een zwaar matras dus ik verwacht niet dat ie makkelijk schuift.
Waarom zou je het bed al wel kopen? Is het in de aanbieding? Anders maakt het ook niet uit om iets langer te wachten toch.
Als je echt nu al een ombouw wil kopen, kun je ook kiezen voor het Emma matras. Daarbij zit iets van 100 nachten proefslapen.
Je hebt inderdaad een stofdroog tijd maar ook overschilderbaar tijd.
Zelf merk ik dat je erna ook nog wel tijd hebt voordat het uitgehard is. Als de spiegel echt tegen de muur aandrukt zou ik 2 tot 3 dagen wachten.