Durf te vragen #4

Ja hoor! Om welk artikel gaat het?

@Bunnyslippers Volgens mij had jij ergens een recept voor een Margarita gepost met whisky. Heb je misschien een recept voor een lekkere Margarita (maar dan zonder whisky want dat vind ik vies:p)?

Tapair

Ze staan niet bekend om hun duidelijke communicatie of klantvriendelijkheid haha

Thanks! Ik denk dat ik het idd zo ga aanvragen. Eerder kreeg ik 3 weken later pas antwoord en waren ze constant telefonisch bereikbaar, dus ik moet zelf nog even er weer energie instekem

1 like

Wat zijn fijne spijkerbroeken, die een beetje comfortabel zitten en mee rekken? Heb de afgelopen maanden in leggings en joggingbroeken geleefd en begin maandag met mijn nieuwe baan waar een spijkerbroek het makkelijkste is. Maar deze heb ik dus 0. Heb eigenlijk alleen nog maar pantalons ivm mijn vorige baan.

Heb nu denk ik maat L benen, best wel een kont en stevige boven benen en grote kuiten.

Iemand advies? Vind broeken kopen al verschrikkelijk, maar nu kan ik ook niet naar de winkel om te passen. Liefst niet te duur, want ik hoop over 2 maanden weer een medium maat te passen.

Ik heb op mijn blog ooit 2 margarita recepten uitgewerkt.

De gewone (ik doe dus meer tequila en limoensap, want houd van zuur en tequila):

60 ml tequila, 45 ml limoensap, 30 ml triple sec, optioneel wat suikersiroop (5 ml/ 1 theelepel) schudden met ijs en in glas zeven.

En een frozen mango margarita die je dus in de blender maakt (kan je ook ander bevroren fruit voor gebruiken). Ook dus met wat meer tequila (normaal is rond 125) en limoensap (normaal 80 ml). Dit is voor 2 personen (of 2 voor jou).

• 300 bevroren mangoblokjes
  • 140 ml tequila (silver)
  • 90 ml verse limoensap
  • 80 ml Cointreau (of andere Triple Sec)
  • 50 gram kristalsuiker
  • 1 cup ijs (ongeveer 10 ijsblokjes of 6 grote)
  • Eventueel wat suiker voor op de rand van je Margarita glas. Doe wat suiker op een bordje of plankje en glas er ondersteboven opzetten. Als de suiker niet vanzelf plakt kan je de rand licht vochtig maken.

Gooi alles in de blender (de Magimix heeft een speciale ijsstand) en blend tot je een dikke gladde massa krijgt. Niet te lang, want dan smelt het ijs teveel en wordt ie dun. Schenk in, en liefst een wat dikker rietje gebruiken.

Even handtekening onder mn recepten voor het geval ik ooit besluit mijn blog online te gooien in 2085. #bloggenisdood

6 likes

Misschien de Topshop Jamie?

2 likes

Ahh top, dankjewel! Love margaritas, maar nadat ik er eentje besteld heb bij een fancy cocktailbar die alleen naar citroensap smaakte, heb ik me er niet meer aan durven wagen. Met dit recept wordt ie vast lekkerder!

1 like

Je kan idd altijd wat minder limoensap doen (en evt achteraf wat toevoegen)!

Het is echt mijn favoriet wel als het op cocktails aan komt denk ik.

Ligt het aan mij of kun je via Vinted opeens niet meer op locatie filteren? Gebruikte die optie vaak omdat ik toch niets uit frankrijk etc wil bestellen dus zou het echt kut vinden als dit niet meer kan

Same! Een keer zoā€™n lekkere gehad in Berlijn dat ik niet meer weet hoe ik het hotel bereikt heb.

1 like

Is bij mij ook weg:( Erg vervelend. Zie vaak leuke dingen voor weinig geld en dan klik ik erop, komt het uit Spanje en 10 euro verzendkosten.

Ja precies! Echt zonde, maar wel beter voor mijn bankrekening want vind dit een stuk minder gebruikersvriendelijk dus hoop dat ik nu minder ga kopen haha

1 like

Ook jammer dat Homerr niet meer 1 euro is, maar 2.50. Nu liggen de verzendkosten van Frankrijk niet eens zo veel hoger

1 like

Misschien mode topic? Ik moet zeggen dat ik jeans best vergeeflijk vind qua afvallen. Ze gaan dan eigenlijk alleen maar mooier staan vaak in plaats van ā€œop rekā€.
De broeken van Leviā€™s vind ik het fijnst maar echt als tussenbroeken zou ik bij h&m kijken voor bijv deze:

Push Up Ankle Jeans
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0929249002.html

Die zitten echt lekker. Helaas hebben ze nu maar 1 kleur maar volgens mij hebben ze van zulke ook wel donkere en lichte wassingen normaal

1 like

Hoe is dit bevallen @Enthusiasm ? Mijn vriend heeft roos en wil zijn haar afscheren om het te verhelpen :scream: dus ik wil graag dat hij eerst alles geprobeerd heeft en moest hieraan denken

1 like

Is hij al naar de huisarts gegaan? Kreeg zelf een lotion voor op mijn hoofdhuid omdat het een soort eczeem bleek te zijn.

1 like

Volgens de afvalwijzer-app is het restafval, al zou je het bij onze milieustraat waarschijnlijk wel in de ijzerbak mogen gooien.

Even wachten tot 19 januari en dan naar de kringloop brengen kan ook nog. Of op een weggeefhoek zetten.

Ik zweer bij monki :heart: