Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik ben op zoek naar een racefietsenwinkel/webshop (het liefst in Z-H, of daar in de buurt, maar ergens anders mag ook) waar ze nog wél een beetje voorraad hebben. Ik ben al bij 12gobiking geweest, maar vond daar niets. Heeft iemand nog de ultieme tip?

Iemand suggesties voor vaderdag cadeaus? Hij drinkt geen alcohol, houdt niet van koken en klust ook niet meer.

Iets voor in de tuin? Mijn vader was heel blij met een insectenhotel!

Mag ik die folder ook?

1 like

Heeft geen tuin of affiniteit met de natuur. Maar dank voor het meedenken.

Houdt hij van lezen of muziek of iets? Anders een boek, cd o.i.d.

Of hem ergens mee naar toe nemen? Lunchen of bioscoop?

Nee, hij is eerlijk gezegd een hobbieloze ouwe saggo. Als je ‘m wat geeft, geeft ie het weg of verdwijnt het achter in de kast.

Meenemen of uitje is de enige optie. Maar met Corona en beide risicopersoon is dat ook niet ontspannen nu.

1 like

Klinkt een beetje als mijn vader en die geef ik nu al jaren gewoon niks meer. Ik vind het elk jaar weer saai en stom maar hij vindt het echt he-le-maal prima. Hij wordt toch nergens echt heel blij van en heeft veel liever dat ik m’n geld uitgeef aan iets anders. :+1:

Ja. Zo is de mijne ook. Maar ook omdat ik ‘m niet veel zie, voelt het alsof dit moet. Dus dan neem ik me voor dit jaar écht niks te geven. Krijg ik zodra juni begint toch een soort paniek: wat moet ik geven?!

En dan ergens in de twee helft van het jaar ook weer hetzelfde met zijn verjaardag.

Misschien een “waardebon” die dan later in te wisselen valt? Voor een uitje wat hij leuk vind.

1 like

Iets eetbaars? Of iets in de categorie doucheartikelen? Sokken?

1 like

Gaat het daar ook zo hard qua voorraad? Wat heb je nodig?
Ik wilde voor groot onderhoud gaan (dan vervangen ze ook van alles) , vraag me af of dat nu dan ook wel zal gaan :thinking:

Als je een paar weken geduld hebt zal onderhoud wel gaan denk ik. Hoor alleen van veel mensen dat ze dus pas over 4 weken oid bij hun fietsenmaker terecht kunnen…

@grace

Ik zie dat je hem hier zelf kunt downloaden:
https://www.notaris.nl/samen-verder/samenwonen
Dan heb je meteen de meest actuele versie.

2 likes

Dankje!!

Kun je testen door dat slot even af te schermen met iets dat elektriciteit isoleert.

1 like

Ik wil een nieuwe fiets! Maar het is een bijna kansloze zaak.

Ze waren wel bezig met onderhoud! Ik weet niet of dat geplande afspraken waren, maar er waren in ieder geval een hoop mensen buiten aan het wachten op hun fiets. Zou gewoon even bellen voor de mogelijkheden.

Hopmans in Bergen op Zoom misschien?

1 like

Ze hebben daar wel de fiets waar ik geïnteresseerd in ben, maar niet de juiste maat. Ik ga ze wel even bellen! Thanks!

1 like

Misschien een idee dat je een soort waardebon maakt en dat jij een keer voor hem zijn lievelingsgerecht klaar maakt?

1 like