Durf te vragen #3 (Deel 1)

Misschien iets wat op gaat? Iets lekkers voor hem bakken, een borrelplank en/of zn favo drank?

1 like

J.a d.ie l.igg.en e.r.

Sorry maar ik vind bedrijven of merken met punten er in typen echt stom :sweat_smile:

3 likes

Itā€™s a long shot, maar heeft iemand toevallig zoā€™n soort kast te koop, of weet waar ze hem hebben?
Kringlopen ga ik al af en heb ik tot nu toe geen succes, marktplaats en marketplace op fb tot op heden helaas ook niet :pensive:
Maar misschien heeft een van jullie hem te koop :stuck_out_tongue_closed_eyes:?

3 likes

Feest! Piercing is er uit na een ontsteking, nu is mā€™n gewone gaatje aan de andere kant ontstoken.

Als ik mā€™n oorlel vasthoud, voelt het alsof er een balletje in mā€™n oorlel zit. :mask: zou dat een hele heftige ontsteking zijn? Moet ā€˜m bijna elke keer voor mā€™n gevoel opnieuw doorprikken en dan bloed het elke keer. Lijkt me niet best tochā€¦ Iemand tips?

Ik kan / wil niet in piercing topic die heb ik op negeer vanwege een mini trauma, anders had ik het daar wel gevraagd :joy::face_with_hand_over_mouth:

Afblijven en niet doorprikken zou ik zeggen, spoelen met zoutbadje eventueel. Huisarts bellen als het niet beter wordt

1 like

Elke ochtend en avond met alcohol op een watje beide kanten van het gaatje schoonmaken. Dat dikke is de ontsteking inderdaad. Verder niet aankomen, dan is het met een paar dagen over!

1 like

Ik heb bij mijn 3e en 4e gaatje ook nog altijd een soort bolletje, volgens mij is dat een soort tunneltje van littekenweefsel? Maar het doet geen pijn en hoef het ook niet door te prikken dus van jou kan goed een ontsteking zijn ja.

Heeft iemand tips voor iets origineels en lekkers wat je per post kan bestellen? Ik ben bekend met brownies per post, maar degene voor wie het is, houdt daar niet zo van. Liefst wel zoiets want ik vind dat concept heel leuk.

Appeltaart per post?

1 like

Mijn vriend kreeg een box met ouderwets snoep via zijn werk. https://www.snoepmans.nl/collections/stel-je-box-samen

2 likes

hahaha hoe leuk is het dat je als volwassen persoon van je werk een doos met jurassic park pez snoepjes zou krijgen. Ik zie dit helemaal voor me

3 likes

Heeft iemand deze bank?

Ik lees er namelijk 1 slechte review over en 0 goede, ik ben benieuwd

Chocstar! Stuur ik regelmatig en krijg zulke leuke reacties altijd.

1 like

Heeft iemand ervaring met Meubella?

Ik wil dit kastje misschien bestellen: https://www.meubella.nl/slaapkamer/kasten/commodes/commode-frey-licht-eiken-zwart-91-cm.html, maar ik ken de website niet dus heb geen idee van de kwaliteit en service.

Omdat als je doorspoelt er allemaal kleine drupjes de lucht in spetteren en dus bacteriƫn en virussen zich makkelijker verspreiden.

1 like

Ja ik vind het ook heel dubbel! Op kantoor staat er bij ons bij dat het tegen het verspreiden van druppels (en dus bacteriĆ«n) is, maar ik vind het aanraken van die wcā€™s ook viezer eigenlijk.

1 like

Ik ken het zelf niet, maar bij google en trustpilot lees ik veel slechte ervaringen, maar ook wel goede. Is een gok dus. Ze bezorgen blijkbaar met DPD, dus dat is wel minder.

1 like

Als er coronavirusdeeltjes aan de deksel zouden zitten, zou je die potentieel bij het openen van de klep aan je handen kunnen hebben, maar als je dan voor het handen wassen niet je handen in je mond/neus/ogen steekt is er niks aan de hand. Als er virusdeeltjes in je urine/ontlasting zitten en die worden bij het doortrekken verneveld door de ruimte is dat gevaarlijker, want niemand houdt de hele poepbeurt zā€™n adem in, dus die nevel adem je (en degene na je) dan in.
De kansen zijn in alle gevallen niet enorm groot om zo besmet te worden, maar tegen ā€˜besmetteā€™ handen kun je iets doen (wassen), tegen ā€˜besmetteā€™ lucht kun je niet zoveel.

4 likes

Ik moet vandaag een Engelstalig onderzoeksrapport inleveren maar ben nu ineens heel erg aan het twijfelen. Ik moet in een zin aangeven dat de interviews die ik heb afgenomen tussen 46 minuten en 11 seconden, en 1 uur, 11 minuten en 32 seconden hebben geduurd. Staan die tijdsduren zo goed genoteerd?

ā€˜The interviews varied in duration from 46 minutes and 11 seconds, until 1 hour, 11 minutes and 32 seconds.ā€™ Of zouden jullie iets doen als ā€˜46:11 minutesā€™?

Echt een non-vraag dit maar ben zo moe van deze giga-klus, kan er niet meer helder naar kijken.

Ik zou zeggen ā€˜The interviews varied in duration between 46 minutes, 11 seconds and 1 hour, 11 minutes, 32 seconds.ā€™

2 likes