Of zeggen dat je nichtje/buurmeisje het als hobby doet en jou graag als proefkonijn wil?
Ik heb hier laatst tapijtkevers gehad, echt nog nooooit van gehoord. Ze zijn zo klein als een speldenknopje en kunnen van buiten naar binnen vliegen. Zijn eten ook textiel maar ik weet niet of ze echt gaten maken die groter zijn dan zijzelf. Er kunnen trouwens ook gaatjes komen in de wasmachine door ritsen die open zijn of haakjes in kleding.
Dat is ook een goeie optie.
Maar vraag me af of ik niet eerlijk moet zeggen dat ik bij iemand anders wil gaan. Zou wel het juiste zijn maar misschien onnodig kwetsend. Man waarom ben ik zoâŠ
Ja zou ik ook lastig vinden hoor. Ik ben dan meer voor een leugentje om bestwil. Aan de andere kant: eerlijkheid duurt het langstâŠ
Ik heb dus sinds vandaag een vriezer maar hij maakt de hele tijd geluid (zoemend/brommend) is dit normaal dat dit de hele tijd is?
Ja bij oudere modellen kan dat, je zou kunnen kijken of het rooster aan de achterkant vies is en dat schoonmaken. Onze koelkast doet dat ook, heel irritant mja hij werkt nog steeds.
Het kan ook zijn dat ie niet waterpas staat. Dit checken en aanpassen kan helpen.
Ken je haar heel goed/persoonlijk dan? En heb je al nieuwe afspraken ingepland bij haar? Zo niet zou ik gewoon geen nieuwe afspraak meer maken bij haar zonder bericht, het is een zakelijke transactie toch. En ze doet haar werk niet zo goed, ja helaas dan toch hoor.
Nee ik ken haar enkel professioneel maar al best lang en je praat wel veel met elkaar natuurlijk (ook over persoonlijke dingen). Maar we zijn geen vriendinnen.
Nog geen afspraak gepland maar wel afgesproken dat zij mij hiervoor zou contacteren als ze een beter zicht had op haar agenda. Dus dan ga ik wel iets moeten laten weten.
Welk merk proteĂŻnepoeder is lekker? Wil dit voor het eerst gaan gebruiken.
Dat ligt helemaal aan je smaak? Op myprotein kan je heel veel samples bestellen en vaak met korting. Misschien is dat wat voor je. Maar ik zou dan wel aanraden om een blender en minder water/melk te gebruiken, want met alleen een shaker heb je soms nog klontjes en sommige smaken blijven heel dun. Mijn favo van dat merk is golden syrup, maar ik heb ondertussen 50+ smaken geprobeerd van verschillende merken dus kan ook andere uitgebreide reviews geven
Ik ga even op myprotein kijken. Maar als ik nog vragen heb, kom ik bij je terug.
Kent iemand een bnâer of semi-bnâer persoonlijk? Er komt nu geen normale diploma-uitreiking voor mijn leerlingen dus het leek me leuk als wat bnâers een berichtje opnemen/schrijven de leerlingen zijn +/- 17 jaar.
Ik vind personal protein in ieder geval geen aanrader. Blijft heel dun en mweh en smaakt chemisch door de shotjes (shotjes zijn wel een aanrader voor door de kwark). Ik bestel eigenlijk nu al maanden achter elkaar Whey perfection vanille milkshake van body & fit, en soms afgewisseld met cookies and cream van dezelfde serie. Die zijn wel lekker, ook met water, maar vooral met melk erdoorheen.
@Ladybug Whey perfection van b&f is wel een van de fijnste merken vind ik ook! Maar als je smaken wil proberen, dan samples van MP
Misschien op fantube kijken?
Ik zit eraan te denken om mân vriend een apple watch cadeau te doen. Hij is groot Apple fan, ik niet dus heb geen idee waar te beginnen. Welk model is aan te raden, waar moet ik op letten? Is het nieuwste model echt aan te raden of is een iets ouder model ook ok?
Ik denk dat je met een series 4 wel goed zit. En dan de 44mm (de wat grotere versie). Het schermpje van de 3 is niet afgerond, maar vierkant, vind ik zelf wat minder mooi. En de 5 is nieuwer maar niet hele sensationele nieuwere functies naar mijn mening.
Kijk hier kan ik wat mee thnx
Heb hem zelf ook ongeveer een jaartje en ben er heel blij mee! Had destijds ook een beetje research gedaan, was vlak voordat de 5 uitkwam. Ik denk dat hij er als Apple fan veel plezier van gaat hebben