Dat snap ik, en heb genorg andere argumenten voorbereid maar als ik weet dat het mogelijk is, voel ik me zelfverzekerder in het gesprek.
Bovendien ben ik sowieso nieuwsgierig naar hoeveel ze aan uitzendbureaus kwijt zijn
Dat snap ik, en heb genorg andere argumenten voorbereid maar als ik weet dat het mogelijk is, voel ik me zelfverzekerder in het gesprek.
Bovendien ben ik sowieso nieuwsgierig naar hoeveel ze aan uitzendbureaus kwijt zijn
Is er een manier om forumposts op te slaan? Ik wil receptjes die hier gepost worden bijhouden!
Ja als je op de 3 stipjes klikt naast liken en antwoorden komt er een soort lintje bij en dan voeg je ze toe aan je bladwijzers!
Van welk merk waren die streepjes shirts met contrasterende kleur border ook alweer die eerst regelmatig op het forum voorbij kwamen? Dus bijvoorbeeld groen wit gestreept shirt met een roze randje langs de kraag?
&otherstories!
Ah yes thanks!
Ik heb deze vraag ook gesteld op egf en toen kreeg ik ook wel als antwoord dat het na ongelukken kan blijven liggen of uit de auto gevallen random
Er ligt de laatste tijd vaak een mannelijke zwerver in het trappengat te slapen, ik schrik me hier iedere keer kapot van en vind het geen fijn idee. Deze man loopt in de avond/nacht ook vaak in het Engels op straat te schreeuwen/brabbelen (in zichzelf, aan een stuk door)
Ik heb al een paar keer een emmer water op het stukje gegooid om te voorkomen dat hij er die nacht dan gaat liggen, maar vraag me eigenlijk af of er iets anders is wat ik er meer kan gooien waardoor zwervers er niet op willen liggen. (Iets wat plakt maar geen ongedierte aantrekt oid?)
Je kan gewoon de politie/wijkagent bellen hiervoor. Ik heb dat ook gehad. Eerst vond ik het zielig en was ik blij dat ze een rustig slaapplekje hadden. Totdat er overal gepoept en geplast werd en ik me onveilig begon te voelen.
Maar iemand anders zegt hiervoor dat dat niet waar is!
Ja wat @okapi zegt, gewoon het algemene politienummer bellen als ie er weer is (of als ie er niet is, kan ook). Dan maken ze een melding en sturen ze iemand langs om hem weg te sturen. Maak zelf ook vaak meldingen als er daklozen/verslaafde mensen in onze straat aan het auwehoeren zijn en dan sturen ze altijd direct iemand.
Helaas zijn er al vaak meldingen gemaakt maar doet de politie/wijkagent er weinig aan. Vaak wordt de zwerver in kwestie ook wakker als je langsloopt en gaat er dan snel vandoor. Hij kiest precies de plekjes uit bovenin de flat in het trappengat dat net niet zichtbaar is vanaf de straat. Er zijn hier meerdere flats en het lijkt alsof hij rouleert per nacht tussen de gebouwen…
Vraagje… In het begin van het jaar was ik van plan om een verre reis te maken & daarom had ik mijn aanvullende verzekering maximaal gezet voor de vergoeding van de vaccinaties. Nu gaat mijn reis niet door, maar kan ik het maken om toch de vaccinaties te halen? Of is dit echt not done?
Waarom niet? Je hebt ze waarschijnlijk in hogere premie zelf al betaald en de meesten zijn 10 jaar geldig, dus als je dan volgend jaar wel gaat heb je er nog wat aan.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit open kan krijgen? Het zit om het snoer van een lamp heen, hierin zit het kroonsteentje, maar ik krijg het met geen mogelijkheid open. Ook niet met een schroevendraaier ertussen.
Oké, ik ben hier serieus de hele middag al mee bezig en nadat ik het hier plaatste lukte het ineens :’)
Dus eh nou ja bedankt!
Graag gedaan!
grapje
Welke is beter. Oral standaard elektrische tandenborstel of philips sonicare?
Werkt dat sonische echt zoveel beter
Ik poets nu handmatig maar denk erover ook een e-borstel te halen. En heb korting bij een webshop… verveel me NU dus ben wat aan t rondkijken maar er zijn er zoveel!
Ah late reactie en wellicht doe je dit al maar als je je sla vers wilt houden kun je dus het best EERST al je groente/toppings in het bakje gooien en dan de sla erbovenop.
Sla wordt vooral nat/slap als er zware dingen opliggen namelijk.
Dit heeft bij mij ZOVEEL geholpen haha
Ja indd er zit een langwerpige borsel op.
Rond lijkt me ook wel handiger.
Ik denk dat alles beter is dan wat ik nu doe, nl met de hand.
Maar je hebt van oral b bijv de basic e-borstels en dan allerlei modellen erboven met meer toeren oid… vraag me af of het voor mij zoveel beter is om zo’n duurdere te nemen, als alles al beter is dan met de hand?