Mmm zal wel gewoon een droog plekje zijn denk ik, ff vette creme zou ik er dan opsmeren. Wel even in de gaten houden als het groter wordt
Ik heb dit ook vaak! Vaak zit er een muggenbult en heb ik gewoon te hard gekrabd, waardoor het mini bloeduitstortingen zijn. Zit bij mij ook vaak op wat dunnere huid, zoals binnenkant bovenbeen etc.
Weet iemand hoeveel een uitzendbureau aan marge rekent? Ik weet wat. In werkgever aan het uitzendbureau betaalt per Week maar ben zo benieuwd wat mijn collega verdient.
Ik geloof ongeveer x2 Dus wat jou salaris is, dat ook voor het uitzendbureau. Maar kan het ook helemaal mis hebben dus zou meer reacties afwachten
Edit: sorry lees nu dat dat jou vraag niet is. Geen idee.
Ik vind die van glazen bakjes van Ikea heel fijn, die lekken niet, kunnen in de oven en er trekken geen vieze geurtjes in. De plastic bakjes van Sistema vind ik ook top. Oh en voor yoghurt/soep vind ik zo’n beker van Mepal echt geweldig. Die ene met een doorzichtige deksel waar je nog muesli of croutons of iets dergelijks in kan doen.
Jup! Echt fantastisch zijn die Want je kunt er dus ook makkelijk een extra portie lasagne in maken en dat dan meenemen. Of iets anders uiteraard.
Volgens mij komen deze uit een notenmix van lidl. Heb ze zelf ook wel eens gehad en ik denk dat het een soort gedroogd fruit is maar met iets er aan toegevoegd gezien de vorm en extreme zoetigheid.
Ik heb deze van ikea ook maar dan met plastic bak. Je hebt ze ook in het rond en allerlei maten. Die deksels sluiten perfect. Ik neem er ook pap mee naar werk en lekt niet. Mijn vriend neemt salades erin mee.
Ik heb deze bakjes ook gekocht nav een tip hier op het forum. Heb ondertussen een hele verzameling en ben er mega blij mee.
Als jullie een huurauto hebben gehad op vakantie, maken jullie de auto dan nog schoon? De matten kunnen we wel uitkloppen, maar dan nog issie niet schoonschoon. Ben benieuwd wat anderen doen…
Je moet je auto toch schoon inleveren? Dus ja. Wij hebben m toen gewoon schoon laten maken bij een tankstation.
Ook de binnenkant laten doen?
Ja, dat namen ze gewoon mee.
Weet iemand hoeveel een uitzendbureau aan marge rekent? Ik weet wat. In werkgever aan het uitzendbureau betaalt per Week maar ben zo benieuwd wat mijn collega verdient.
Nog een keer… dan weet ik of ik om opslag kan vragen
Volgens mij ongeveer de helft. In mijn tijd dan, maar dat is jaren geleden!
Dit staat toch los van elkaar, je vraagt om opslag omdat je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten en meerwaarde voor het bedrijf ? En niet omdat je collega meer verdient.
Gisteren kreeg ik op mijn telefoon een melding van een groepsapp, gewoon tussen de andere whatsapp meldingen.
Ik heb het zo ingesteld dat ik de titel van de app zie of de naam van de persoon, en eronder staat dan bijv 1 melding, dus geen (gedeeltelijke) inhoud van het bericht.
Toen ik whatsapp opende was deze groepsapp er helemaal niet.
Net kreeg ik het weer, dit keer op mijn andere telefoon, zelfde titel, en hop weer spoorloos.
Ik gebruik 2 iPhones, en zijn ook 2 verschillende nummers.
Heeft iemand dit wel eens gehad?
de keren dat wij in Amerika en Canada een auto hebben gehuurd hebben wij hem niet schoongemaakt (5x) en hebben daar nog nooit iets over gehoord. maar weet niet waar je zit en hoe het daar qua regels is.
Mijn functie is hoger ingeschaald dan die van haar… Maar als we hetzelfde of zij meer verdient, wil ik naar een andere groep proberen, zodat ik sowieso jaarlijks g groei heb
Ik bedoel te zeggen dat je daar voor je werkgever met andere argumenten mee aan moet komen dan alleen het feit dat zij meer zou verdienen.
Dan heeft ze misschien ook beter onderhandeld.
Als ze nu minder dan jou blijkt te verdienen, ga je dan niet om opslag vragen?