Ja ik zal indd moeten kijken tot hoever ik wil gaan in snufjes Het boeit me niet zoveel maar vroeger weleens elektrisch gepoetst en je tanden voelden wel veel gladder aan:ok_hand:
Edit: deze is t geworden. Met timer elke 30 sec en poetsdruksensor.
Ja ik zal indd moeten kijken tot hoever ik wil gaan in snufjes Het boeit me niet zoveel maar vroeger weleens elektrisch gepoetst en je tanden voelden wel veel gladder aan:ok_hand:
Edit: deze is t geworden. Met timer elke 30 sec en poetsdruksensor.
Ah je hebt er al één, maar ik heb zelf een sonicare en ik vind het fijn dat die niet zo meeega veel lawaai maakt. Misschien is oral-b inmiddels verbeterd, maar die maakten vroeger echt herrie :’)
Ik ben op zoek naar stiften waarmee je op textiel kan kleuren maar ook terug kan uitwassen. Het is om een witte T-shirt met figuurtjes in te kleuren, maar elke keer ook uit te kunnen wassen. Ik weet niet of iemand een goed idee heeft of dit überhaupt bestaat?
Wat vinden jullie leuke steden in Europa die te bezoeken zijn met de trein of bus, met een reistijd van rond de 12 uur of minder?
Wat trouwens afvalt, want niet al te lang geleden al bezocht:
Parijs
Berlijn
Hamburg
Keulen
Kopenhagen! Kan je ook naar Malmö overvaren.
Kopenhagen & Hamburg! Zou evt. ook goed met elkaar te combineren zijn
edit: rond Kopenhagen zit ook veel leuks waar je vrij betaalbaar met OV heen kan, laat maar weten als ik meer moet vertellen haha
Ja, dit is een goeie! Mijn tandarts vertelde me dat de goedkoopste van Oral-B niet echt goed zijn, aangezien ze maar een 2D beweging (enkel roterend) maken. Maar deze maakt een 3D beweging (roterend en pulserend ofzoiets) en dat is beter! Weet niet of het klopt, maar ik vond het wel geloofwaardig
Ok zoiets dacht ik ook Deze kreeg ook goede reviews en was niet te duur maar ook geen heel goedkoopie. Morgen wordt ie bezorgd op mn werk
Londen!
Ik heb uit dezelfde serie een tandenborstel (oral b pro 2 2950n) en ik vind hem heeel fijn! Heb na het poetsen ook het gevoel dat mijn tanden schoon zijn. De druksensor die erop zit doet mijn inziens niet gek veel. Je moet bijna je tanden eruit drukken wil dat lampje gaan branden
@keekie @instantramen @Dancingqueen @anon23429397 thanks voor de suggesties! We hebben gekozen voor Kopenhagen! Dus als je aanbod nog staat ontvang ik graag tips @instantramen.
hoe doen jullie het als je gaat vliegen en je mag alleen handbagage mee = geen scheermesje (iig niet bij de vliegmaatschappij waar ik mee ga vliegen, weet niet of dat ook nog eens kan verschillen ofzo per maatschappij, zo vaak vlieg ik niet in mijn leven ;p)
ik wil me down under wel kunnen scheren eigenlijk haha, kopen jullie op de bestemming dan scheermesjes?
Weet je het zeker? Volgens mij mogen alleen van die ouderwetse messen niet, van die dingen van Gilette kunnen gewoon, dacht ik?
haha @Evenveel @Briseis wauw goed dat ik het vraag.
ja dit staat er dus bij de regels
De volgende voorwerpen mogen om veiligheidsredenen niet in de vliegtuigcabine worden meegenomen:
etc
ik zie dus ook echt geen uitzondering ofzo? ik zag op andere websites van andere maatschappijen wel weer uitzonderingen hierop…
Ahh balen
Hmmm oké misschien maar voor de zekerheid niks meenemen dan? Of het proberen en kijken of je erdoor komt
Met scheermesje bedoelen ze hier zo’n los mesje mee, zonder houder.
Een standaard mesje zoals ‘wij’ gebruiken mag gewoon.
er staan echt dingen bij waarvan ik denk omg hebben mensen dat ooit meegenomen ofzo hahah
haha pffff wat onduidelijk… ik noem zo’n scheermes van ons ook scheermes.
iemand ervaring dan hiermee bij eu.ro.Wi,ngs?
ik vlieg te weinig in mijn leven om dit soort simpele dingen te weten sorry voor de vragen ;p
edit: ga het misschien dan wel proberen. een wegwerpscheermes
Een wegwerpmesje mag gewoon mee hoor
En anders gooien ze t weg, ja dan koop ik bij de drogist op mn vakantiebestemming een pakje
oke! haha thanks, goed dat ik het even gevraagd heb
oke nu komt mijn volgende angst: ik heb een koperspiraal. sowieso ga ik piepen