Durf te vragen #2

Wij worden tante en oom hebben we te horen gekregen en ik wil graag een origineel cadeautje geven aan mijn schoonzus. Heeft iemand een leuk idee?

1 like

Een spaarpot?

Yes, logopedist hier! Logopedie kan je zeker helpen om van je accent of te komen, of om er iig bewust van te worden wanneer je het wel / niet gebruikt. Houd er rekening mee dat dit niet vergoed wordt door de zorgverzekeraar, omdat het geen echte stoornis is. En als je naar de logopedist wil, kijk dan goed of hij / zij (meestal dat laatste :stuck_out_tongue: ) ervaring heeft met deze hulpvraag.

1 like

Ik ben verhuisd en best wel lonely…
Zijn er meer mensen in de buurt van Leiden die mensen willen leren kennen?

Gefeliciteerd!

Een paar voorbeelden die ik bij mijn nichtjes en neefjes gezien heb of die ik zelf gegeven heb:

• Al genoemd; een spaarpot. Wij hebben een zilveren gegeven en na de geboorte van mijn neefje en nichtje ook hun naam en geboortedatum erin laten graveren.
  • Newborn fotoshoot (is iets wat mijn zus en schoonzus ook allebei wilden, is wel iets waar je van moet houden)
  • Een item voor in het kamertje, zoals een uniek schilderijtje of een speciale knuffel.
  • Ik weet niet of je iets voor de ouders of echt voor het kindje wil, maar wij hebben ook wel eens een sieraad gegeven met symbool of iets gegraveerd. Kan zowel voor kind als ouders.
  • Voor de kindjes van mijn zus hou ik een soort herinneringenbox bij. Vanaf de zwangerschap totdat ze wat ouder zijn (heb niet per se een leeftijd in gedachte) hou ik foto’s, spulletjes, ervaringen enzo bij en dat wil ik dan graag aan ze geven.

Klinkt misschien voor sommigen overdreven, maar ik neem het tante zijn heel serieus haha. :joy: Ik zag vroeger mijn ooms en tantes nooit en ook al woon ik nu niet meer zo dichtbij, ik wil wel echt een band met mijn nichtje en neefje. De neefjes van mijn vriend zijn kant wonen in dezelfde plaats dus die zien we sowieso vaker :slight_smile:

5 likes

Lijkt mij wel leuk!

Ik vind dit juist super lief en helemaal niet overdreven!

1 like

Misschien ook nog even proberen in het meeting topic, daar kijken misschien meer gelijk gestemde mensen. Ik woon niet in de buurt helaas!

Waar koopt men tegenwoordig fijne zwarte skinny jeans? Voor korte mensen <160
Ik kocht ze eerder altijd bij topshop maar vind die toch niet erg lang zwart blijven en te wijd aan de onderkant

2 likes

Ik kan een poging wagen? weet niet wat je wilt

Drink je genoeg water? Als ik te weinig drink merk ik dat meteen aan mijn lippen. Ik meer snachts een dikke laag oogcreme op mijn lippen en dat werkt fantastisch.

Ik plas echt elk uur en ga in de raarste gebouwen naar de wc, dat boeit echt niemand joh, gewoon genoeg drinken, is belangrijk

2 likes

image

Heeft iemand deze jas in maat XL? Het is de Regatta Octagon II. Ik zou graag weten wat de armlengte is. Ik kan het nergens vinden :disappointed:

It’s a long shot, I know

Misschien op MP kijken of iemand deze jas verkoopt en vragen of ‘ie hem wil opmeten?
Beetje valse hoop kweken voor de verkoper dat wel🤭

1 like

Hahaha wel een goeie!

1 like

alleen een lippenbalsem a la labello ofzo is vaak ook niet genoeg. je hebt ook lippenverzorging waar echt wat meer in zit. dus echt een lip rescue zegmaar
blistex heeft zoiets. of burts bee. of iets van a vogel, of duurdere merken

1 like

Zoveel lipbalms geprobeerd en niks helpt echt inderdaad. Alleen een tip van het forum helpt hier enigszins: tepelcreme! (Autocorrect maakte er tepelklemmen van hahahaha)
En afkicken van mijn potje blistex heeft het iets verbeterd.

6 likes

Ik heb zelf heel droge lippen duur medicatie, en ik heb veel geëxperimenteerd met lippenbalsems.
Dit zijn mijn favorieten

1. Nuxe miel de reve

2. Blistex mediplus

3. Dr. Fix lippenbalsem

4. Dille en Kamille lippenbalsem

5. Rosebud salve

1 like

Ik gebruik altijd vaseline. Dat werkt bij mij het beste.

4 likes

Jaaaa ik ben niet meer de enige die dit steeds komt roepen :partying_face:

@Jauregui koop dit! Werkt echt fantastisch en is ook niet zo duur. Die van Kruidvat is in verhouding het goedkoopst geloof ik. Staat bij de babyspullen.

1 like