Durf te vragen #2

Simpele vasaline of uierzalf (of uiercreme, ik weet het verschil nooit. In ieder geval die dikke, gelige die op vasaline lijkt. Niet die witte, dunnere. Ik denk zalf) werkt bij mij ook het best, @Jauregui

2 likes

Oh dan ben ik het door jou gaan gebruiken haha! Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet helemaal velvrij ben maar over het algemeen zijn m’n lippen nog nooit zo zacht geweest! Laf het forum door zulke tips.

2 likes

Wie weet op welke webshop je goede, niet al te dure skinny jeans kan kopen?

Kan iemand me uitleggen hoe ik topics can unblocken?

Oh top dankjewel! Ja het is gelukt!

1 like

Iemand een leuk cadeau tip voor iemand die net is begonnen met studeren? :nerd_face:

Een doos tissues en een tray red bull

25 likes

Wij hebben sinds kort een bad, heel blij mee alleen ik kan er nog niet echt fijn in liggen. Ik glij heel erg weg als ik lig. Misschien ligt het aan de vorm van het bad? Dit is ons bad:

Samenvatting

Nu heb ik gegoogeld voor een antislip voetensteun/hoofdsteun oid maar ik vind alleen maar antislip badmatten voor naast het bad. Iemand hier een goede tip?

Je hebt een heleboel van dat soort matten! Hier bijvoorbeeld: https://www.badmatten.nl/comfort-veiligheid/antislip-matten

1 like

Ik heb zoiets in mijn bad liggen, maar dan ovaal ipv rechthoekig:

https://www.bol.com/nl/p/wenke-paradise-badmat-antislip-71x36cm-zwart/9200000057374553/

Zitten zuignappen aan de onderkant en makkelijk schoon te maken.

1 like

Een meeneem thermosbeker (zo extreem chill bij colleges)!

2 likes

Ah die is mooi! Ik was bang dat zoiets niet goed schoon te maken was, maar gelukkig dus wel.

@George bedankt! Ga er even tussen kijken.

1 like

Haha die ik stuurde zijn wel een stuk minder mooi dan die van @Totoro! Je hebt trouwens echt een prachtige badkamer zeg!

1 like

Haha ik zag via jouw link ook mooie hoor, even kijken welke het wordt.
Ah dankjewel :blush:
Heb je ook nog een tip voor een fijn badkussen toevallig?

1 like

Die van weleda is echt goed!

1 like

Ik heb ook lange benen en ben altijd wel tevreden over panty’s van Kunert en Oroblu. Zijn wel wat duurder allebei, maar gaan niet zo snel stuk en ik loop er dus niet de hele dag aan te hijsen. Verder valt bij mij 1 panty van de Hema ook altijd goed; de “steunpanty” in 40 denier en dan de grootste maat (https://www.hema.nl/dames/damesbeenmode/pantys-maillots/pantys/licht-ondersteunende-panty-40-denier-zwart-1000000942.html)

Die van Nuxe heb ik ooit gekocht door het forum en ik ben er nog steeds elke dag blij mee :heart:

Waarom trekken mensen heel vaak een ‘gekke bek’ als ze een muziekinstrument spelen? Voornamelijk bij de wat minder ervaren mensen, maar het valt me op dat bijna iedere muzikant een zijn gezicht op een bepaalde manier vertrek wat je alleen ziet als ze een instrument bespelen (anders dan bij andere vormen van concentratie of inspanning).

Samenvatting

Of ben ik de enige die dit ooit opgevallen is haha

@Jauregui Heb die van weleda ook gekocht nav een tip hier en die is fijn. 's nachts smeer ik altijd een dikke laag purol zalf op mijn lippen, dat helpt ook altijd wel goed.

1 like

Dat geeft te maken met connectie in je hersenen tussen emotie en muziek. Doordat het maken van muziek een expressieve activiteit is die ook effect heeft op je motorische functies kan je gekke bekken gaan trekken. In dit artikel staat er meer over:

6 likes