Oh dat zou leuk zijn. Tnx!
Is een schoen in kindermaat 38 gewoon hetzelfde als een volwassen 38? Of zit er misschien een klein verschil op?
Er zit geloof ik vooral verschil in de zolen. Kinderschoenen zijn vaak flexibeler omdat dit beter is voor de ontwikkeling en het afwikkelen van de voet.
Volgens mij zit er geen verschil in qua lengte. Ik heb maat 37 en koop ook altijd de kinderversie als die er zijn. Van zowel Nike als Adidas valt de maat dan goed!
De breedte is vaak smaller
Ik kan het niet terugvinden maar ik zoek een luxe hotel met bubbelbad en/of sauna op de kamer.
Hebben jullie tips of sites die ik kan bekijken?
Van de Valk suites hebben die vaak geloof ik. Bijvoorbeeld dit hotel in Assen. https://www.valkexclusief.nl/kamer-boeken/
Mainport hotel in Rotterdam!
Ik heb veel foto’s waar ik graag een backup van wil maken, nu zat ik eerst te denken aan een externe harde schijf of iets in die richting.
Maar bedacht me gister ook dat je het voor een relatief laag bedrag online kan backuppen, wie heeft hier ervaring mee en weet een goede site? Ik ben zelf bekend met dropbox, maar die vind ik relatief duur. En kwam gister ook Smugmug tegen tijden mijn online zoektocht.
Of zeggen jullie van; niet online, maar gewoon zelf een backup maken (of beide)
Hahaha ja een beetje wel mijn favo is van der valk!
https://www.valkexclusief.nl/hotels/
Vind ik het ontbijt het lekkerste en ze hebben goede roomservice. Suites zijn super mooi en hebben bijna allemaal wel een bubbelbad/sauna oid.
Ik gebruik Google Photos en betaald 2eu per maand voor extra opslag! Werkt goed en je kan ook zoeken op trefwoorden wat ik erg fijn vind.
Dus als je even snel een foto van die ene jurk zoekt, dat je gewoon Jurk typt en dan heb je hem
Zijn hier juristen of mensen met veel kennis van wetgeving in de zaal?
Ik heb momenteel een contract van 9 uur per week, maar werk structureel meer. (al jaren) Ik ben nu bezig om mijn contract omhoog te krijgen, het liefst richting de 28 uur per week. Nu heeft mijn manager een contract geboden voor 24 uur, maar dan maar voor een half jaar. Mijn vraag is of een tijdelijke verhoging wel mag? Ik dacht dat ik recht had op onbepaalde tijd verhoging. Het gaat immers niet om een zwangerschapsverlof oid die ik opvang.
Volgens mij is het zo dat als je 12 weken achter elkaar meer uren werkt dan je contract kun je het gemiddelde daarvan op contract krijgen en volgens mij krijg je dan gewoon een contract zoals je volgende verlenging ook zou zijn. Dus als bij je volgende verlenging je nog recht zou hebben op een jaarcontract, dan krijg je dat nu ook. Maar ik weet niet hoe dit juridisch zit, je zou het juridisch loket kunnen bellen?
Ja precies, alleen heb ik al een onbepaalde tijd contract, dus zou dat contract ook ot moeten zijn toch?
Ik betaal 0,99 cent per maand voor veel icloud opslag
Huh dus ze willen jouw onbepaalde tijd contract omzetten naar bepaalde tijd voor een halfjaar? Dat lijkt mij sowieso een nogal gekke constructie.
Nee, ze wilden mijn contract voor een half jaar aanpassen naar 24 uur per week en daarna weer terugzetten naar 9.
Ik heb ook het juridisch loket gebeld en zij stellen mij ook in het gelijk. Dit geeft me wel steun om het gesprek straks in te gaan. Dankjulliewel voor het meedenken ook!
Oh dan komen ze er wel gemakkelijk van af anders haha.
Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar zorg dat je ook een schriftelijk verzoek indiend bij je werkgever. Mondeling is toch wat minder zwart op wit. Heel veel succes met het gesprek in ieder geval!
Om door te borduren op de hotelvraag: heeft iemand tips voor een goed, betaalbaar hotel in Den Haag of Scheveningen?