Durf te vragen #2

Hoe zorg je er bij een boxspring voor dat het hoeslaken en het dekbed niet los gaan als je het alleen om die dunne topper hoeft te doen? Ik prop mn dekbed nu altijd helemaal onder mijn matras zodat hij ‘s nachts niet los raakt, maar voor mijn gevoel kan dat bij een boxspring niet echt? :woman_shrugging:t3: En vind dat wel belangrijk voordat ik er een koop haha

Je mag hier parkeren, als er geen verbodsbord aan het begin van de straat staat! Er is geen functie aan die strook verbonden; het heeft geen trottoir en het is dus geen voetpad of parkeerplaats ofzo. Het heeft ook geen specifieke naam, het is zo ontworpen door een stedenbouwkundige omdat het gewoon ‘leuk staat’.

Groetjes van mijn vriend de verkeerskundig ingenieur!

7 likes

Heb jij ook een tapijt? Zo ja, kan hij daar ook overheen rijden?

Ik las dit na het ongemakkelijke moment van de hond van @Michonne . Nu moet ik gniffelen :grin:

1 like

Ja! Hoogpolig en daar doet ie het goed op.

1 like

Ik vouw het uiteinde van mijn dekbed altijd gewoon onder de topper en dat blijft prima zitten, hoor!

1 like

Ik heb mijn huurwoning in Rotterdam via athomevastgoed maar ik weet niet of dat is wat je zoekt. Ik had binnen drie maanden een huurwoning.

1 like

In Utrecht is het iig heel moeilijk en je moet denken aan een prijs a la 1000 - 1300 per maand voor een appartement met 1 of (als je geluk hebt) 2 slaapkamers. (Geen idee of je dit al wist maar ik zie vaak mensen die ik ken oproepjes plaatsen met een veel lager budget en dat is echt zoeken naar een speld in een hooiberg). Ik zou vooral iedereen vertellen dat je een huis zoekt, via-via maak je vaak de meeste kans!

1 like

Ik was laatst op een feestje en toen werd er een soort Afrikaans liedje opgezet wat ik heel leuk vond. Later was ik op een andere plek en toen hoorde ik het weer voorbijkomen maar vergeten te Shazammen. Omdat ik hem 2x in korte tijd heb gehoord heb ik zelf de conclusie getrokken dat het wel een hip liedje zal zijn, dus weet iemand toevallig een Afrikaansachtig liedje die op dit moment trendy is? :stuck_out_tongue:

Wordt erin gezongen? Is de tekst ook Afrikaans of is het meer een Afrikaanse vibe?

Ik heb net een tas van suède gewassen (het was proberen te wassen of weggooien) en hij is nu kletsnat. Hij hangt te drogen in de badkamer, zouden jullie adviseren er kranten in te doen?

Ik wil highlights op Instagram instellen. Nu lijkt het me leuk om dat ook van een oude vakantie te doen waarvan ik nog geen foto’s heb gepost in stories.
Is dat mogelijk? En zo ja hoe?

Ja! Op je eigen pagina rechtsbovenin op de drie streepjes drukken > archief en dan vind je al je stories!

Edit: oohh sorry waar je nog géén stories van hebt. Nee dan moet je ze denk ik eerst als story doen en dan aan de highlight toevoegen

Het heeft idd meer een Afrikaanse vibe, ik weet niet of er in gezongen wordt, denk het wel maar dat is zegmaar niet wat het belangrijkste is van het liedje (net als bijv. housemuziek dat er meer wordt meegezongen met de muziek maar niet een verhaal wordt verteld). Maar ik weet nog dat er op het feestje waar ik was werd geroepen dat het Afrikaans was vandaar dat ik in die richting zoek😂

Hmm oke. Misschien kokoko?

Ik dacht gelijk aan

Maar dat zal wel niet, aangezien dit nu niet meer ‘trendy’ is. Wel tijdloos vind ik :stuck_out_tongue:
8 likes

Is Jo Malone te koop op Schiphol achter de douane?

Yesss

1 like

Ik zag vanavond 2 luchtballonnen vliegen, de achterste was gewoon rood en de voorste was blauw met een grote witte L er op, net als lesauto’s hebben. Is er ook iets als een lesluchtballon?

6 likes

Ja volgens mij wel!