Durf te vragen #2

Ik plak altijd 2 pleisters in een kruisje eroverheen. Goedkopere oplossing!

1 like

What the hell is dit plaatje hahaha iemand trekt haar jurk naar beneden en zij denkt: haha er zit toch een sticker op sukkol

2 likes

Ik zie het als haar eigen arm.

2 likes

Dan heeft ze wel een Betty Spaghetti figuur

1 like

Ja je ziet sowieso dat het raar getekend is en niet op schaal toch? :stuck_out_tongue:

Dat maakt het niet beter

Oh wow lifehack!

1 like

Nee! Dat zachte niet plakkende gedeelte zit precies op je tepel dan, dus beetje hetzelfde als die stickers

Heeft iemand een robotstofzuiger? En zo ja, welke? Ik heb 2 poezen thuis en ben bijna elke dag aan het stofzuigen :frowning: vooral met het warme weer kost het veel energie nu. Budget maakt me echt niet uit, als hij maar goed zuigt…

Bij mij past het net! En @Mhysa dan zou ik het ook zeker niet aanraden haha! Het is nu prima te doen maar fijn is natuurlijk anders

2 likes

@Morganfreeman

2 likes

We hebben ineens een muffe lucht in huis hangen, vooral in de gang en boven. Wat zou dit kunnen zijn? Ruiken muizen muf of is dat een penetrantere lucht? Het doet me beetje denken aan kringloop/vochtig. Maar het hangt er echt ineens en pas 1 dag

Kan iemand me misschien hiermee helpen? Ik kan volgens de app van mijn provider (b.en) vandaag verlengen inclusief een nieuwe telefoon. Maar ik heb mijn abo via bel.simpel destijds geregeld, alleen daar heb ik nog geen bericht van ontvangen. Kan ik nu evengoed via bel.simpel al een verlenging (bij dezelfde provider als nu) nemen of moet ik wachten tot ik daadwerkelijk bericht van hun krijg?

Ah top. Dankjewel! Dan ga ik straks meteen een nieuwe telefoon uitkiezen :sunglasses:

1 like

Wij hebben deze (althans, dit type, niet specifiek deze seller), ben ik erg tevreden mee, maar ik begrijp dat er een Eufy (?) is waar veel andere forummers heel tevreden mee zijn, volgens mij is het er in het huishoudtopic wel eens over gegaan.

1 like

Ik heb de Eufy robovac 11 en heb 2 katten, echt een uitkomst voor haren, brokjes en kattenbakvulling. Rijd er iedere dag even een rondje mee rondom de kattenbakken en 2/3 keer per week de gehele woonkamer en keuken. Ongeveer eens per maand pak ik alsnog de gewone stofzuiger voor de hoekjes want daar kom je met een robot gewoon niet maarja, als dat het enige is. Je kan m ook programmeren zodat ie iedere dag op dezelfde tijd aan gaat, wilde dat in eerste instantie snachts doen, maar als er bijv iets tussen komt of hij zit vast dan begint ie te piepen en dat is heel hard. Vind dat het enige nadeel eigenlijk haha.

1 like

Welke woningzoek sites hebben jullie gebruikt/gebruiken jullie voor Utrecht en Rotterdam? En hoe zit het daar met inschrijftijd? Sta je lang op de wachtlijst?

Weet iemand hoe zo’n strook op straat heet? Wij hebben ooit een brief gehad vd gemeente waarin werd uitgelegd dat ze zo’n strook gingen aanleggen. Toen ik ging Googlen bleek dit een strook te zijn waar je ook op mag parkeren. Maar ik probeer op te zoeken of dit echt zo is, want de buurman beweert van niet…

Zolang er geen verbodsbord staat mag het toch? Of ben ik alles van de theorielessen weer vergeten :joy:

1 like

Haha ja er staan nergens verkeersborden, maar de buurman is er echt van overtuigd dat het niet mag :sweat_smile: