Durf te vragen #2

Oh je downloadt het dan echt op je telefoon via een sppy? Is er geen andere mogelijkheid dat je hem via een website kan bekijken zonder iets op te moeten slaan (wil geen nieuwe apps en liever ook niks downloaden ivm weinig opslagruimte).

Storiesig is (ook) een site!

1 like

Hmm dan ga ik eens op mijn laptop kijken. Als ik het nu probeer op mijn mobiel dan kan ik een user name intikken maar dan daarna moet ik op download klikken en gaat ie een app downloaden.

Ah ja snap ik, maar ik heb wel echt het originele muziekje nodig want nu hoor je sprekers door de video heen en die wil ik er juist uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ah ja dat schiet niet op haha!

Aan welke organisatie kan ik het beste nu geld doneren mbt de branden in Brazilië?

@Dombo weet jij dat?

Tim Hofman heeft een aantal organisaties gedeeld via zijn instagram story, er is geloof ik ook een greenpeace petitie die je kunt tekenen en een influencer die ik volg op instagram heeft gedoneerd aan Amazon Frontlines.

1 like

Volgens mij is dat gewoon een grote poedel?

3 likes

Volgens mij is het verwarrend omdat zijn vacht langer is dan je normaal ziet!

1 like

Haha hij is wel heel grappig en gek geknipt.

Als je direct na je eerste pilstrip aan een tweede begint en je vergeet van die tweede strip in de eerste week een pil, telt dat toch als ‘pil vergeten in week 2’ a.k.a. niks aan de hand? (Wie stelt mij gerust? :smile:)

Ja klopt volgens mij! (Maar het is fijn als iemand anders het ook even kan bevestigen)

1 like

Nou ik vind het zielig en vooral heel stom. Zelfs al hebben ze het niet door, ze lopen voor gek. Alleen omdat een dier geen nee kan zeggen betekent niet dat je er maar alles mee kan doen zolang het geen pijn doet. De mens moet alles zo naar zn hand zetten.

Ja niks aan de hand! Je moet het zo zien: als je een stopweek had ingepland na die 21 dagen en 7 dagen geen pil had geslikt, was je in die week ook gewoon beschermd geweest

1 like

En @Puzzelmeiske bedankt voor jullie reacties! Ik heb nu mijn stopweek en wel een normale onttrekkingsbloeding, maar dat hoeft niks te zeggen en googlen leverde ook alleen maar tegenstrijdige verhalen op.

Oké, ik heb weinig verstand van salaris en salarisstroken. Mijn contract is per 1 juli veranderd waardoor ik in een andere schaal zit en dus een hoger uurloon heb. Op mijn vorige loonstrook van juli was dat nog niet aangepast, nu van augustus wel maar er is volgens mij niks met terugwerkende kracht berekend over de maand juli. Had dit wel gemoeten of is eigenlijk je salaris van augustus al over juli, en juli over juni etc. en klopt het zo dus :woman_shrugging:?

Je krijgt normaal gesproken 25 juli (of ergens rond die tijd) uitbetaald over de maand juli, dus achteraf. Als je eind augustus pas voor het eerst de verhoging kreeg, dan is dat dus niet goed gegaan en zou ik het even navragen!

1 like

Ik zou het navragen bij HR.

1 like

Ik vind het vooral stom omdat poedels intelligent, vrolijk en speels zijn en goede jacht- en waakhonden, maar doordat ze zo worden geknipt en behandeld lijken het net van die domme tuttige suffe prinsjes en prinsesjes.
Hun imago klopt echt totaal niet bij wat ze zijn.

4 likes