Ik zoek een luchtbed om mee te kamperen. Zijn goedkope luchtbedden zoals die van de Action oké voor een paar nachten of is dat drie keer niks?
De blauwe dikke zijn prima!
Ehm het klinkt alsof je eerder van je huisgenoten af moet. Heb je hen al gevraagd om daar niet meer te roken? Anders ben je aan het dweilen met de kraan open. Overigens klinkt het ook potentieel brandgevaarlijk.
Oh lol, zag echt een studentenhuis voor me.
Vanaf 60 graden wassen worden bacteriën gedood, heb ik ooit eens gehoord of gelezen, dus dat kan prima! Wel vervelend dat je een muis hebt daar, hopelijk zoekt ‘ie snel een ander onderkomen!
@Jauregui Sorry, paar dagen later, maar klopt! Niet exact dat maar mocht je vragen hebben is m’n PM altijd open haha. Is een hele kleine opleiding, vandaar dat ik het niet even zo openbaar hier gooi, maar PM is geen probleem
Waar smaakt halloumi naar? Het is een soort geitenkaas (toch?) en dat lust ik echt niet maar het ziet er wel altijd lekker uit en ik vind het een interessant product.
taai en zout! Heel lekker als je het langzaam grilt of opbakt, door een salade bijvoorbeeld.
Geitenkaas lust ik ook niet, maar halloumi wel. Het is vooral een aparte, stevige structuur en idd een zoutige smaak.
Niet echt nergens naar vind ik
Haha ja taai en zout vind ik een goeie beschrijving, maar dan wel op een positieve manier. Ergens tussen feta en mozzerella in vind ik, maar vooral zout. Echt totaal niet zoals geitenkaas!
Bedankt voor jullie antwoorden! Ga het gewoon een keer proberen binnenkort, ben allang blij dat het niet naar geitenkaas smaakt haha.
Het is niet zo sterk van smaak vind ik. Alleen het piept als je erop kauwt (tenminste de enkele keer dat ik het heb gegeten), dat vind ik wel naar
Jaaa zeker doen. Ik vind het mega lekker in een couscoussalade ofzo in combinatie met iets zoets zoals dadels
Heb bij het membership van de H&M een nieuw niveau qua membership ontgrendeld (schijnbaar toch 400 euro aan H&M kleding uitgegeven dit jaar, oeps).
Meer mensen die dit hebben? Dan krijg je extra’s bovenop het normale menbership ofzo lees ik?
Je hebt ook zoiets als een YouTube to MP3 converter. Dan plak je het linkje van de video in de converter en haalt hij het audiobestand er voor je uit. Die kun je dan opslaan en gebruiken, misschien dat je daar iets aan hebt?
Ik ben zo te zien level Plus. Nooit geweten.
Vraag me ook wel af of het het waard is inderdaad. Het is dat je het krijgt met het doen van aankopen, maar anders
Weet iemand die site waar je anoniem Instagram stories kan bekijken?