Haha nee ik hou hem wel, m’n planten m’n kinderen. Nouja een beetje dan. Ik wilde een tijd geleden mijn pannenkoekplant weggooien en toch niet gedaan en nu bloeit ie echt weer volop en dat vond ik toen zielig :’),
Wat vinden jullie nu echt een fijne handbagage koffer? Ik wil ooooit graag een Rimowa maar dat is nog even toekomstmuziek.
Tot die tijd zoek ik een trolley die niet al te zwaar is, stevig en wendbaar (liefst hard shell). Heb er nu eentje op het oog van March en die weegt 3,6kg, vind ik nog net ietsje te veel.
Moet het niet in de microfooningang? Niet de koptelefoon.
Misschien inspuiten met textielverfrisser?
Die van Kruidvat eigen merk vind ik ook wel
goed.
Weet iemand een leuk hotelletje of b&b om te overnachten in de buurt van Maastricht?
Wij geven binnenkort een housewarming en ik vroeg me af of iemand goede tips heeft voor de volgende dingen:
- Leuke aankleding
- Waar ik goede/stevige wegwerpbordjes + bestek + bekertjes kan kopen. (liefst niet van plastic)
Bij de Hema vind ik dat ze vaak leuke bakjes, bordjes en besten etc hebben. Meestal van stevig karton en allemaal in hetzelfde thema.
Hoe kan ik nou nog niet aan de HEMA gedacht hebben haha, goede tip!
Ahh wou dat ik deze vraag niet hoefde te stellen We hebben gisteren een muis in het washok gevonden. Tussen het bedovertrek wat op de grond lag zitten een aantal keutels. Kan ik dit gewoon op 60 graden wassen en blijven gebruiken of moet echt alles weg?
Omg are you even Dutch!?
Trust me, mijn eerste gedachte was om naar de Action te gaan.
Tuurlijk kun je dat nog gebruiken. Waarom zou je dat weg moeten gooien? Het is geen eten. Anders gewoon op 90 graden wassen als je het niet niet vertrouwt
Lichte vorm van OCD hier… Thanks voor je reactie!
Dit vind ik echt super lief!
Iemand cadeautips voor een goede vriendin die 30 wordt en hoogzwanger is?
Dacht misschien een avondje sushi eten zodra ze bevallen en hersteld is maar vind aan de andere kant iets ‘blijvends’ ook wel leuk voor een 30e verjaardag.
Waarom zou alles weg moeten? Gewoon op 60 graden wassen en weer gebruiken zou ik zeggen.
Geen tips maar dat is echt mega ranzig
Deze oma heeft een te harde matras. Hij is nog vrij nieuw, dus een andere kopen vind ik zonde. Ik lees dat veel mensen het oplossen met een topper/topdekmatras. Wie heeft er goede ervaringen en met welk type? Ik zie door de bomen het bos niet meer online. Heb ook lengtemaat nodig die niet bij Ikea (ivm testen) te koop is helaas!
Bestaat er een website waarop je een video kunt uploaden en hij het geluid van de video achterhaalt? Zoiets als Shazam zegmaar? Het geluid is instrumentaal en er wordt niet in gezongen, dus dat maakt het extra lastig. Heb het originele bestand nodig maar kan 'm niet achterhalen zo
Misschien een goede om in het Weggeef-topic te plaatsen, als je alleen verzendkosten ervoor wilt?
Hij pakt 'm helaas niet Het is voor werk dus durf 't hier niet te posten, maar denk ook dat niemand 't weet want het is gewoon een random deuntje haha