Durf te vragen #2

Je kunt het het plaatje van de doorspoelknop eraf halen. Daarmee kun je vaak in de stortbak kijken. Testen bij het kraantje ernaast of daar ook de waterdruk is weg gevallen, of dat het daar normaal is.

Verder dan dat kun je niet echt, dan zou ik echt een loodgieter laten komen.

Als het goed is kun je de knop eraf halen waarmee je doorspoelt, dan kun je in de stortbak komen. Is wel heel krap dus je kunt amper iets.

@BiloxiParish Thanks meiden, daar was ik al bang voor idd.

1 like

Blijft hij ook lopen? Wss is het het wisa membraan dat vervangen moet worden. Dat zit in de draaidop van de vlotterkraan. Daar Kun je idd bij komen door de voorste klep los te halen.
Anders even op YouTube filmpjes kijken, staat uitgelegd hoe je dit moet demonteren en monteren + hoe je het wisamembraan kunt vervangen :

Edit: het is de moeite waard om het zelf te proberen, is het het wisamembraan dan kost het je ongeveer ā‚¬5 + het zelf proberen te demonteren en te monteren. Anders ben je sowieso het tienvoudige kwijt aan een loodgieter.
Er kan in principe weinig misgaan. De draaiknop van de vlotterkraan zit aan de bovenkant dus daar Kun je wanneer het spoelpaneel weg is prima bij!

Dankjewel! Dan ga ik daar eens wat filmpjes van kijken en me daar straks eens aan wagen.
Loodgieter zou via mā€™n huisbaas gaan dus qua geld maakt het me niet zo veel uit haha, maar dat gedoe + wachten tot de huisbaas iemand geregeld heeft + vrij nemen enz vind ik altijd vervelend.

Aah dat scheelt weet een hoop idd! Succes in ieder geval :blush:

Ik vind de pijpen van mijn spijkerbroek te lang. Zou de afwerking hetzelfde blijven als ik ze korter knip met een schaar?

Als je een iPhone hebt kun je met de klok app naar timer gaan en dan bij ā€œals timer eindigtā€ kiezen voor ā€œstop afspelenā€. Werkt ook met spotify

4 likes

Ja na een paar x wassen of dragen krijg je dan weer van die draadjes. Enige wat je misschien wel moet doen is de zijnaden helemaal onderaan bij het afgeknipte met een steekje vastnaaien want die gingen bij mij een beetje open staan. Maar dat is super simpel en makkelijk met de hand te doen.

1 like

Ja, heb ik zelf ook gedaan. Als je het minder ā€˜netjesā€™ wil, kun je er ook voorzichtig overheen gaan met een grove rasp als je het hebt afgeknipt.

1 like

Waar kopen jullie witte shirts die niet doorschijnen? Echt onmogelijk te vinden, heb er nu al acht besteld en weer geretourneerd. Korte mouw. Liefst met een stippeltje erop of een stukje kant of iets leuks. Maar gewoon alleen wit is ook goed op het moment.

1 like

Ik zoek een foto van zo een ā€˜regenboogā€™ truitje van in de nineties. Je kon dat uitrekken, het was een soort topje in geribbelde stof. Weet iemand wat ik bedoel. Het was one size, omdat het zo rekbaar was.

Dit is echt onmogelijk om te vinden haha

dit bedoel je toch? kan het verder niet vinden, geen idee welke zoekwoorden ik moet gebruiken

1 like

@KazimirKriminanski onder popcorn top kan je het vinden!

1 like

Inderdaad, bedankt iedereen! Was inderdaad zoals jullie toonden.
Dit wou ik inderdaad zeggen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

haha heb ik laatst een hele tutorial over getypt, ik zoek hem even terug

1 like

Ik heb in Amerika nieuwe filaā€™s gekocht en nu blijken ze bij thuis komst toch te klein. Super kut want ze zijn zo zo mooi en het is het verschil tussen 37 2/3 en 38ā€¦ normaal heb ik ongeveer 37,5 maar deze vallen heel klein. Is er een manier om ze op te rekken of te laten lubberen dat ik ze toch (pijnloos) kan dragen? Ze zijn zo prachtig. (Het zijn ook nog eens 2 paarā€‹:flushed::flushed:)

Ik heb een paar Adidas dat eigenlijk nĆ©t te klein is. Ook dat gedoe met zoā€™n halve maat. In het begin droeg ik ze heel weinig, want pijn en blaren. Tijdens een weekendje weg heb ik een keer doorgezet en sindsdien zijn ze perfect. Waarschijnlijk toch iets opgerekt door er gewoon op te gaan lopen. Maar goed, het moet wel kunnen natuurlijk.

En anders een grootmoeders tip als ze van leer zijn: nachtje met natte proppen kranten erin of gaan lopen met natte sokken. Door het vocht schijnen ze ook wat makkelijker op te rekken.

1 like

Een schoenmaker kan je schoenen oprekken.

1 like